Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565707/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie prowadzących prelekcję na konferencji oraz prowadzącego warsztaty dla rodziców.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180193953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 9
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-045
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rops.rzeszow.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie prowadzących prelekcję na konferencji oraz prowadzącego warsztaty dla rodziców.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1ee055e-32c1-4c25-8f24-79dff31926f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053597/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Usługa polegająca na zapewnieniu prelegentów/osób prowadzących warsztaty i spotkania informacyjno-edukacyjne upowszechniające ideę rodzicielstwa zastępczego w ramach projektu PZ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.19 Integracja społeczna.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552071
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna: art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W uprzednio prowadzonym postępowaniu nr OZP.261.54.2024.PR dla części III postępowania pn. Zapewnienie prelegentów na konferencjach dotyczących rodzinnej pieczy zastępczej, które było prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji, nie złożono żadnej oferty.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2022 poz. 1360 ze zm.), jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a7a8c9fd-af0c-4cde-a1b3-467dd0afcb8f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.261.66.2024.PR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7940,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do Zaproszenia i załączniku nr 2 do Zaproszenia.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu prowadzących prelekcję na konferencji oraz prowadzącego warsztaty w związku z realizacją projektu niekonkurencyjnego pn. „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.19 Integracja społeczna.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić do realizacji zamówienia 3 osoby prowadzące prelekcję na każdej konferencji oraz 1 osobę prowadzącą dwudniowe warsztaty dla rodziców. Podczas trwania konferencji oraz w dniu następnym prowadzone będą warsztaty dla rodziców. Podczas jednego wydarzenia (jednej edycji) zrealizowanych zostanie 8 godzin konferencji i 16 godzin warsztatów o różnorodnej tematyce dotyczącej pieczy zastępczej. Przewiduje się realizację 2 godzinnych warsztatów w 4 blokach tematycznych każdy tj. w ciągu jednego dnia zorganizowanych zostanie 8 godzin warsztatów obejmujących 4 różne tematy (w sumie podczas jednego wydarzenia zrealizowanych zostanie 16 godzin warsztatów dotyczących 4 różnych tematów).
Minimalny zakres programowy, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, informacje dotyczące materiałów, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji zamówienia, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80590000-6 - Usługi seminaryjne
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Wielkie Serce dla Dzieci
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6842645700
7.3.3) Ulica: Kopalniana 2
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA WIELKIE SERCE DLA DZIECI
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA WIELKIE SERCE DLA DZIECI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.