eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinWykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie w sezonie zimowym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie w sezonie zimowym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W GARWOLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014823759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 26

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kbaran@pzdgarwolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl/ oraz www.pzdgarwolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie w sezonie zimowym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-786c69c2-4e2e-45ef-8d77-cb0ff3272513

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026719/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie w sezonie zimowym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517948

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.242.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1
Zwalczanie śliskości zimowej na drogach – teren działalności Służby Drogowej w Garwolinie, przy użyciu; Samochodów ciężarowych z pługami odśnieżnymi, piaskarkami - 3 szt. + ładowarka do załadunku materiałów uszorstniających na piaskarki – 1 szt. (będących własnością Wykonawcy).
Długość dróg do zwalczania śliskości zimowej – 57,176 km
Mieszankę piaskowo-solną zabezpiecza Zamawiający.
Ilość godzin w sezonie zimowym 2024/2025 – 500 godz.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
Uwaga;
1) Za czas pracy sprzętu (samochód z pługiem i piaskarką) uważa się czas od momentu rozpoczęcia załadunku piaskarki do momentu zakończenia posypywania.
2) Wykonawca zapewni obecność operatorów ładowarek na składowisku materiałów w trakcie trwania całego procesu sypania.
3) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do stawienia się w siedzibie Zamawiającego i złożenia pisemnych wyjaśnień w sprawie skarg użytkowników dotyczących wykonywanej przez siebie usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 220000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
Zwalczanie śliskości zimowej na drogach – teren działalności Służby Drogowej w Trojanowie, przy użyciu; Samochodów ciężarowych z pługami odśnieżnymi, piaskarkami – 2 szt.+ ładowarka do załadunku materiałów uszorstniających na piaskarki – 1 szt. (będących własnością Wykonawcy).
Długość dróg do zwalczania śliskości zimowej – 32,964 km
Mieszankę piaskowo-solną zabezpiecza Zamawiający.
Ilość godzin w sezonie zimowym 2024/2025 – 270 godz.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
Uwaga;
1) Za czas pracy sprzętu (samochód z pługiem i piaskarką) uważa się czas od momentu rozpoczęcia załadunku piaskarki do momentu zakończenia posypywania.
2) Wykonawca zapewni obecność operatorów ładowarek na składowisku materiałów w trakcie trwania całego procesu sypania.
3) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do stawienia się w siedzibie Zamawiającego i złożenia pisemnych wyjaśnień w sprawie skarg użytkowników dotyczących wykonywanej przez siebie usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 120150 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3
Zwalczanie śliskości zimowej na drogach – teren działalności Służby Drogowo-Mostowej w Maciejowicach, przy użyciu; Samochodów ciężarowych z pługami odśnieżnymi, piaskarkami – 2szt. + ładowarka do załadunku materiałów uszorstniających na piaskarki – 1 szt. (będących własnością Wykonawcy).
Długość dróg do zwalczania śliskości zimowej – 44,458 km
Mieszankę piaskowo-solną zabezpiecza Zamawiający.
Ilość godzin w sezonie zimowym 2024/2025 – 270 godz.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
Uwaga;
1) Za czas pracy sprzętu (samochód z pługiem i piaskarką) uważa się czas od momentu rozpoczęcia załadunku piaskarki do momentu zakończenia posypywania.
2) Wykonawca zapewni obecność operatorów ładowarek na składowisku materiałów w trakcie trwania całego procesu sypania.
3) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do stawienia się w siedzibie Zamawiającego i złożenia pisemnych wyjaśnień w sprawie skarg użytkowników dotyczących wykonywanej przez siebie usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 118800 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4
Odśnieżanie dróg ciągnikami rolniczymi lub inną maszyną „na przykład budowlaną” z napędem 4x4 o mocy min. 80KM z pługiem do odśnieżania w ilości szt. 3 będącego własnością Wykonawcy – teren działalności Służby Drogowej w Garwolinie
Ilość km w sezonie zimowym 2024/2025 – 400 km,
Ilość godzin w sezonie zimowym 2024/2025 – 30 godz.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
Usługa w zakresie zimowego utrzymania dróg - Odśnieżanie i zwalczanie naboju lodowego (odśnieżanie liniowe - cena netto za 1 kilometr) i (odśnieżanie w poprzek - cena netto za 1 godzinę) efektywnej pracy będzie uzależniona od warunków atmosferycznych. Decyzje podejmuje Kierownik Służby Drogowej na terenie, którego wykonywana jest usługa lub pracownik wyznaczony przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 48750 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5
Zwalczanie śliskości zimowej na drogach – teren działalności Służby Drogowej w Trojanowie, przy użyciu; Samochodu ciężarowego z pługiem odśnieżnym (będącym własnością Wykonawcy), piaskarką – 1 szt. (będącą własnością Zamawiającego) + ładowarka do załadunku materiałów uszorstniających na piaskarki – 1 szt. (będąca własnością Wykonawcy).
Długość dróg do zwalczania śliskości zimowej – 32,964 km
Mieszankę piaskowo-solną zabezpiecza Zamawiający.
Ilość godzin w sezonie zimowym 2024/2025 – 60 godz.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
Uwaga;
1) Za czas pracy sprzętu (samochód z pługiem i piaskarką) uważa się czas od momentu rozpoczęcia załadunku piaskarki do momentu zakończenia posypywania.
2) Wykonawca zapewni obecność operatorów ładowarek na składowisku materiałów w trakcie trwania całego procesu sypania.
3) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do stawienia się w siedzibie Zamawiającego i złożenia pisemnych wyjaśnień w sprawie skarg użytkowników dotyczących wykonywanej przez siebie usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 23700 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Płatek Tomasz Roboty Ziemne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142485390

7.3.4) Miejscowość: Unin

7.3.5) Kod pocztowy: 08-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139968 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139968 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139968 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUST-TRANS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388994273

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-001

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139968 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141426 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141426 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141426 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Płatek Tomasz Roboty Ziemne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142485390

7.3.4) Miejscowość: Unin

7.3.5) Kod pocztowy: 08-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141426 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54972 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54972 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54972 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Płatek Tomasz Roboty Ziemne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142485390

7.3.4) Miejscowość: Unin

7.3.5) Kod pocztowy: 08-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54972 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.