eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów"Dostawa Sprzętu Komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Chrzanowie'.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa Sprzętu Komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Chrzanowie’.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHRZANOWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254979

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 2

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-chrzanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chrzanowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_chrzanowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa Sprzętu Komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Chrzanowie’.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aca586c-4620-4cd3-a8d5-d1ffbde1c55a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070217/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548119

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.21.TP.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A/ ZESTAW KOMPUTEROWY PC Z MONITOREM - [5 SZT.]
B/ ZESTAW KOMPUTEROWY PC Z MONITOREM: - [1 SZT.]
C/ ZESTAW KOMPUTEROWY PC Z MONITOREM - [3 SZT.]
D/ ZESTAW KOMPUTEROWY PC Z DWOMA MONITORAMI - [2 SZT.]
E/ NOTEBOOK - [ 2 SZT.]
F/ NOTEBOOK - [ 1 SZT.]
G/ NOTEBOOK - [ 1 SZT.]
H/ OPROGRAMOWANIE PAKIET BIUROWY – 2 SZT.
I/ OPROGRAMOWANIE PAKIET BIUROWY – 9 SZT
. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SWZ – plik w formie PDF. Wszystkie wymagania określone w załączniku A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
Zamawiający wymaga zaoferowania i dostarczenie sprzętu pochodzącego z oficjalnego
i autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek Rzeczypospolitej Polskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podległy odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie tj. do 24.10.2024r. do godziny 9:00 wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SPÓŁKA
z o. o., 26-600 RADOM, WOLNOŚĆ 8 LOK 4, NIP 9482528507. W toku badania i oceny ofert stwierdzono, iż oferta nie spełnia minimalnych wymagań Zamawiającego, tj.:
1. w załączniku 1a do formularza ofertowego w części A/ ZESTAW KOMPUTEROWY PC Z MONITOREM O SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ NIE GORSZEJ NIŻ: - [5 SZT.], w pozycji 7, Zamawiający wymagał Monitor, który posiada Standard portów wideo minimum: DisplayPort 1.4 lub HDMI 2.0, Umożliwiający wyświetlanie obrazu przez port HDMI lub DisplayPort minimum: w rozdzielczość 2560 x 1440z Częstotliwość przy odświeżania ekranu minimum 100 Hz – oferowany przez wykonawcę monitor ASUS ProArt Display PA24ACRV wg specyfikacji technicznej producenta w rozdzielczości 2560 x 1440z umożliwia odświeżanie ekranu maksymalnie z częstotliwością 75HZ.
2. w załączniku 1a do formularza ofertowego w części E/ NOTEBOOK - [ 2 SZT.]PRODUCENT URZĄDZENIA / należy podać producenta proponowanego sprzętu/ ASUS MODEL URZĄDZENIA / należy podać model proponowanego sprzętu/ ROG Zephyrus G16 w konfiguracji zgodnej z wymaganiami zamawiającego, wraz z wymaganym wyposażeniem, w pozycji 3, Oferowany procesor AMD Ryzen AI 9 HX 370 w Notebooku Asus ROG Zephyrus G16 nie posiada wymaganych ilości rdzeni, wątków oraz nie umożliwia osiągnięcie w teście PassMark - CPU Mark High End CPUs - wartości Average CPU Mark na poziomie równej lub większej ilości punktów niż 36000.
Odrzucono ofertę na postawie art. 226 ust. 1 pkt 5, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż wszystkie złożone oferty zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.