Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00672225/01 - Wynik z dnia 2024-12-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa zbiornika wodnego na działce ew. nr 9/1,
obręb 0012 Łysów, gmina Przesmyki, województwo mazowieckie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZESMYKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 13
1.5.2.) Miejscowość: Przesmyki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-109
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@przesmyki.pl, zp@przesmyki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przesmyki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa zbiornika wodnego na działce ew. nr 9/1,
obręb 0012 Łysów, gmina Przesmyki, województwo mazowieckie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16c24884-234d-4c3d-bbfd-ccd1d402b204
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029488/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa zbiornika wodnego na działce nr 9/1 obręb Łysów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Zarządzanie zasobami wodnymi” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16c24884-234d-4c3d-bbfd-ccd1d402b2043.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia udostępnianej przez Urząd Zamówień Publicznych, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem postępowania IZP.271.10.2024.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
4. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania
z Platformy e-Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy
e-Zamówienia”.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e -Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa zbiornika wodnego na działce ew. nr 9/1, obręb 0012 Łysów, gmina Przesmyki, województwo mazowieckie” w celu poprawy gospodarki wodnej poprzez przebudowę zbiornika wodnego celem zachowania jego funkcji, tj. retencjonowanie wody oraz podniesienie estetyki tego obszaru.
Zbiornik zasilany jest wodą gruntową poprzez dno oraz wodą opadową. Zbiornik jest niespuszczany. Na części skarp zbiornika rośnie roślinność krzaczasta. Po wieloletniej eksploatacji zbiornik uległ częściowemu zamuleniu w wyniku akumulacji materiału, co spowodowało zmniejszenie pojemności użytecznej zbiornika, podniesienie się dna, a tym samym jego znaczne wypłycenie. Ponadto skarpy z upływem czasu zostały podmyte przez wodę i są nie stateczne.
Przedmiotowy zbiornik wodny położony jest na obszarze otuliny Nadbużańskiego Parku Krajobrazowego.
Przebudowa zbiornika wodnego ma polegać w szczególności na:
1.1. Wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej i uzyskanie właściwych decyzji, pozwoleń na budowę/dokonanie zgłoszeń wykonania robót (po stronie Wykonawcy: ewentualne postępowanie środowiskowe, wodno – prawne, uzyskanie zgód itd. wraz z zatwierdzeniem do realizacji);
1.2. Wykonaniu robót budowlanych:
1.2.1. Nadanie odpowiedniego kształtu zbiornika z zachowaniem odpowiednich odległości od granic działek podmiotów trzecich;
1.2.2. Odmulenie dna zbiornika o powierzchni 650,00 m2 przy całkowitej powierzchni zbiornika 1150,00 m2. Dla przywrócenia dawnych głębokości zbiornika wodnego przewiduje się odmulenie czaszy zbiornika warstwą 0,30 ÷ 0,50 m. W sumie może to być około 260,00 m3. Po odmuleniu dna głębokość zbiornika nie może przekraczać 3,0 m od naturalnej powierzchni terenu;
1.2.3. Wzmocnienie stabilności skarp zbiornika poprzez ich ubezpieczenie. Wydobyty urobek zostanie wykorzystany do zasypania części zbiornika, tak aby uzyskać planowany kształt zbiornika w granicach działki ew. nr 9/1, ukształtowania i nadania odpowiedniego nachylenia skarp zbiornika o nachyleniu 1 : 2. Należy się liczyć że do ukształtowania i wyprofilowania skarp część gruntu musi być dostarczona z poza terenu budowy z odległości kilku kilometrów. Skarpy zostaną odpowiednio uformowane
i zabezpieczone, aby zapobiec ich rozmywaniu. Stopa skarpy będzie ubezpieczona opaską z kiszki faszynowej 2 x Ø 15 cm, a sama skarpa przez obsiew mieszanką traw na humusie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45247270-3 - Budowa zbiorników
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne i prawne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu [art. 112 ust. 1 i 2 UPZP]:2.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2.3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna: - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2.4. Zdolność techniczna lub zawodowa, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.
2.4.1. W okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 (dwóch) zamówień publicznych na roboty budowlane, które polegały na budowie lub przebudowie zbiornika wodnego bądź innej budowli hydrotechnicznej o wysokości piętrzenia co najmniej 1,0 metr
i o wartości min. 100 000,00 złotych brutto każde z tych zamówień.
Przez 1 (jedno) zamówienie Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia w ramach jednej umowy;
2.4.2. Kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń określone obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r.
poz. 725 zm.), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), bądź w specjalnościach odpowiadających powyższym, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, tj.: wodno melioracyjnej, hydrotechnicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r. poz. 334) i ustawy z dnia 15.12.2000 r. w sprawie o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz.U.
z 2023 r. poz. 551).
3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie lub samodzielnie przez co najmniej 1 (jednego) z Wykonawców występujących wspólnie.
4. Wstępnym potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu będzie oświadczenie, o którym mowa w pkt. X. SWZ.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia [art. 116 ust. 2 UPZP].
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięć) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziałuw postępowaniu – wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ;
2. Oświadczenie i zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) - wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) - wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
4. Potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1 000,00 (słownie: jeden tysiąc 00/100) złotych [art. 97 ust. 1 i 2 UPZP].Szczegółowy opis dotyczący wnoszenia oraz zwrotu wadium został określony w SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia [art. 58 ust. 1 UPZP]. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego [art. 58 ust. 2 UPZP]. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w pkt X.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek dotyczący doświadczenia muszą spełniać ci z Wykonawców, którzy będą wykonywać czynności, co do których wymagane jest ww. doświadczenie.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. XII.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 UPZP składają oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy - Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Warunek dotyczący doświadczenia będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże się w całości posiadanym doświadczeniem i będzie brał czynny udział w realizacji zamówienia. Zamówienie może być realizowane tylko przez Wykonawców, którzy posiadają w tym zakresie doświadczenie określone przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.
7. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści wybranej ofertyw zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 UPZP oraz wskazanym w Załączniku nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę – e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-21
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Budowa infrastruktury edukacyjnej w gminie Skrzyszów
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacyjnej Żarnów - Bronów - Soczówki"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, remont, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania na cele Białostockiego Centrum Seniora zabytkowego budynku przy ul. Jana III Sobieskiego 22.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Krasewice Jagiełki
więcej: Budowa zbiorników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.