eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrykówRozbiórka fragmentu budynku Domu Kultury w Strykowie wraz z postawieniem kontenera



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka fragmentu budynku Domu Kultury w Strykowie wraz z postawieniem kontenera

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Stryków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427198002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka fragmentu budynku Domu Kultury w Strykowie wraz z postawieniem kontenera

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2d82d8d-e5ba-4448-99c3-f034b6528a8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041330/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbiórka fragmentu budynku Domu Kultury w Strykowie wraz z postawieniem kontenera

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525147

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.15.2024.AF.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166685,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka fragmentu budynku Domu Kultury w Strykowie przylegającej do ulicy Kościuszki oraz dostawa kontenera magazynowego. Część budynku podlegająca rozbiórce jest parterowa zawiera jedno pomieszczenie, które obecnie nie jest użytkowane, a wcześniej było użytkowane jako sala kinowa.
Inwestycja odbywać się będzie w miejscowości Stryków, w gm. Stryków, na dz. nr ew. 353, obręb Stryków 2.
Parametry części budynku przeznaczonej do rozbiórki:
Powierzchnia zabudowy budynku 165,33 m2,
Kubatura budynku 1044,22 m3,
Wysokość budynku 6,76 m.
Nieruchomość posiada dostęp do drogi publicznej istniejącym zjazdem.
Podstawą do realizacji rozbiórki części budynku jest decyzja Starosty Zgierskiego Nr 928/2023 z dnia 30 października 2023 r. zatwierdzająca projekt rozbiórki i udzielająca pozwolenia na rozbiórkę.
Teren budowy należy doprowadzić do stanu pierwotnego. Zakres zamówienia oprócz robót rozbiórkowych i budowlanych obejmuje także obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zapewnienie nadzoru bezpośredniego we wszystkich branżach. Obowiązkiem Wykonawcy będzie ustanowienie kierownika budowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w dokumentacji projektowej, będącej w posiadaniu zamawiającego i załączonej do SWZ (opublikowanej na stronie BIP Zamawiającego). Prace powinny zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentami. Oferta musi uwzględniać koszty związane m.in. z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnieniem zgodnego z obowiązującymi przepisami kierownictwa budowy we wszystkich branżach, zakupem, dostawą i wbudowaniem wszystkich niezbędnych materiałów (nowych), wykonaniem wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzeniem wymaganych przepisami prawa dokumentów.
Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z dokumentacją projektową. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcy. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
Roboty rozbiórkowe prowadzone będą zgodnie z decyzją o pozwoleniu na rozbiórkę więc ich rozpoczęcie wymaga zgłoszenia Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego w Zgierzu wraz z wszelkimi konsekwencjami.
Wykonawca będzie miał obowiązek informowania Zamawiającego z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem o zamiarze prowadzenia robót, które będą wymagały opuszczenia przez ludzi obiektów sąsiednich.
W ramach przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i postawić fabrycznie nowy kontener magazynowy w miejscu po rozbiórce fragmentu budynku.
Dla kontenera przewiduje się następujące wymagania:
Wymiary zewnętrzne:
- długość minimum 600 cm
- szerokość minimum 220 cm
- wysokość minimum 220 cm
Konstrukcja kontenera:
- Podłoga kontenera: stalowe profile ocynkowane minimum 60×40 mm (grubość ścianki minimum 2 mm) impregnowana deska strugana pióro – wpust o grubości minimum 32 mm, lub blacha ryflowana o grubości minimum 4 mm
- Ściany boczne: blacha trapezowa alucynk T-35 (grubości minimum 0,75 mm), profile ocynkowane minimum 60×40 mm (grubość ścianki minimum 2 mm) skręcone z podłogą kontenera i dachem kątownikami (blacha minimum 3 mm) za pomocą śrub
- Tylna ściana: blacha trapezowa alucynk T-35
- Drzwi: dwuskrzydłowe, blacha trapezowa alucynk T-35, z zamontowaną klamką oraz ryglem, zamykane na klucz
- Dach: blacha trapezowa alucynk T-35 z filcem antykondensacyjnym, profile ocynkowane minimum 60x40 mm (grubość ścianki minimum 2 mm), połączony kątownikami (blacha minimum 3 mm) z profilami ściennymi.
Kolor kontenera:
- do uzgodnienia z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53874,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "GOZD-BRUK" Piotr Goździk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331218676

7.3.4) Miejscowość: Gozdów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-011

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.