Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00535296/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługę wycinki drzew i przejęcia pozyskanego drewna, obmiar brakarski, prace pielęgnacyjne, nasadzenia drzew, frezowanie pni na terenie administrowanym przez 45 WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676145
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługę wycinki drzew i przejęcia pozyskanego drewna, obmiar brakarski, prace pielęgnacyjne, nasadzenia drzew, frezowanie pni na terenie administrowanym przez 45 WOG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36ebe348-7637-4310-afe5-c81d11fbb252
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068054/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Wykonanie wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew na terenie administrowanym przez 45 WOG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535296
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 78/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232532,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew i przejęcie pozyskanego drewna, obmiar brakarski, prace pielęgnacyjne, nasadzenia drzew, frezowanie pni na terenie administrowanym przez 45 WOG w garnizonach Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna, Nowogród, Krosno, Sulechów.
Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązuje się zlecić podmiotowi posiadającemu wiedzę i umiejętności w wykonaniu oceny stanu zasiedlenia przez zwierzęta objęte ochroną gatunkową drzew objętych przedmiotowymi decyzjami., a uzyskaną ocenę przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania terenu Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy.
2. Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 7 do SWZ oraz wzór umowy załącznik nr 6 do SWZ, stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Celem zapoznania się z warunkami terenowymi, Zamawiający przewiduje termin wizji lokalnej na dzień 10.10.2024 o godz. 10:00; miejsce spotkania- we właściwych garnizonach po uprzednim zgłoszeniu chęci udziału w wizji lokalnej pod nr. telefonu 261 676 248/312 – Kierownik SOŚ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173116,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354790,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173116,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Transportowo-Sprzętowa ZWYŻ-DŹWIG s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241615848
7.3.3) Ulica: Morelowa 11
7.3.4) Miejscowość: Żagań
7.3.5) Kod pocztowy: 68-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO TRANSPORTOWO SPRZĘTOWA "ZWYŻ-DŹWIG" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO TRANSPORTOWO SPRZĘTOWA "ZWYŻ-DŹWIG" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173116,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Budowa Drugiego Żłobka Samorządowego na dz. nr 94 obr. 0047 m. Sulęcin w celu utworzenia 40 miejsc opieki
- Dostawa materiałów budowlanych w podziale na dwie części
- Usługa przeglądu oraz konserwacji klimatyzatorów w podziale na dwie części:
- Wykonanie rozbudowy, przebudowy i modernizacji istniejącego Przedszkola w Wędrzynie
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud dr gm publ klasy D na odc od km 0+231,65 w msc: Jodłówka, Gmina Rzezawa
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew z materiału roślinnego Wykonawcy wraz z pielęgnacją i gwarancją żywotności na materiał roślinny w okresie 36 m- cy
- Rozbudowa drogi gminnej nr 227401Z w miejscowości Marszewo w Gminie Goleniów wraz z infrastrukturą techniczną
- Zagospodarowanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie powiatu gdańskiego
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni gminnej na terenie sołectw Gminy Dobrzeń Wielki w 2025r. - 8 części
- Zakup drzew i krzewów do nasadzeń zastępczych wraz z wykonaniem nasadzeń na terenie Gminy Bielsko-Biała w 2025 roku
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.