eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąUsługa oczyszczania ulic, usuwania śniegu i lodu na obszarze Miasta i Gminy Nakło nad Notecią.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa oczyszczania ulic, usuwania śniegu i lodu na obszarze Miasta i Gminy Nakło nad Notecią.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523867901

1.5.8.) Numer faksu: 523867902

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/990761

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa oczyszczania ulic, usuwania śniegu i lodu na obszarze Miasta i Gminy Nakło nad Notecią.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a395ef3-3f4b-443f-8906-0c00c8cecd94

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030918/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Zimowe utrzymanie dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531579

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 831225,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie ulic, usuwanie śniegu i lodu na obszarze Miasta i Gminy Nakło nad Notecią , obejmujące: zimowe utrzymanie jezdni dróg gminnych w zakresie likwidacji śliskości zimowej i odśnieżania, których zakres określa szczegółowa specyfikacja techniczna.
Przedmiotem niniejszej szczegółowej specyfikacji technicznej (SST) są wymagania dotyczące wykonania usług związanych z zimowym utrzymaniem jezdni dróg gminnych.
Ustalenia zawarte w niniejszej SST dotyczą zasad prowadzenia usług związanych z wykonaniem
i odbiorem zimowego utrzymania jezdni dróg gminnych.
Wykonawca zobowiązuje się, że w pojazdach, którymi zamierza wykonać przedmiot zamówienia
z wyjątkiem sprzętu uzupełniającego (pojazdów mechanicznych przeznaczonych do celów rolniczych), będzie możliwe zainstalowanie przez Zamawiającego systemu GPS, którego Wykonawca nie ma prawa w żaden sposób demontować, czy dokonywać jakiejkolwiek ingerencji, bez zgody Zamawiającego. W przypadku uszkodzenia, awarii, itp. winien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego. Dodatkowo Wykonawca udostępni sprzęt do montażu i demontażu systemu GPS w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
I. OKREŚLENIA PODSTAWOWE:
1. Zimowe Utrzymanie Jezdni (ZUJ) – roboty polegające na usuwaniu śliskości zimowej oraz odśnieżaniu w celu zapewnienia bezpiecznych warunków jazdy dla wszystkich kierowców,
2. Standardy zimowego utrzymania jezdni – zasady na jakich powinno odbywać się zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg:
a) pierwszy standard ZUJ – jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości, jezdnia posypana na całej długości;
b) drugi standard ZUJ – jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości, jezdnia posypana na skrzyżowaniach dróg, skrzyżowaniach z koleją, odcinkach o pochyleniu > 4%, przystankach autobusowych,
c) standard zimowego utrzymania jezdni zostanie określony przez Zamawiającego na podstawie warunków atmosferycznych,
3. Ochrona środowiska w czasie wykonywania robót – Wykonawca ma obowiązek znać
i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego, opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych
w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska obciążają Wykonawcę,
4. Ochrona własności publicznej i prywatnej – Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej, w razie zniszczenia wszelkie konsekwencje ponosi Wykonawca. Na drogach, na których znajdują się progi zwalniające odpowiednio oznaczone należy podnieść pług celem nie uszkodzenia progu.
5. Materiały służące do likwidacji śliskości zimowej – sól drogowa lub mieszanka piaskowo-solna 8% po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
6. Sprzęt – Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót; sprzęt używany do ZUJ powinien być zgodny z ofertą Wykonawcy. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz sprzętu do ZUJ.
7. Świadczenie usług ZUJ będzie realizowane w godz. 4:00 do 22:00, a w wyjątkowych przypadkach również w godz. 22:00 do 4:00 na podstawie – potwierdzonego przez Zamawiającego – zgłoszenia telefonicznego Wykonawcy lub w innej formie ustalonej między stronami.
II. WYKONANIE ROBÓT ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM JEZDNI (ZUJ).
1. Likwidacja śliskości zimowej – jezdnie ulic objętych I kolejnością ZUJ (I standard):
Odcinek I
Trzeciewnica ul. Podgórna, Karpacka, Łąkowa, Pałacowa, Zaułek, Słoneczna i Bratkowa.
Nakło ulice: Staszica, Mickiewicza, Dąbrowskiego, Nowa i Park&Ride, Pocztowa, Mrotecka
Bielawy-Lubaszcz, Rozwarzyn, Śródmiejskie Centrum Targowe (Krzywoustego-Gimnazjalna), Wzgórze Wodociągowe (od Staszica do Bohaterów) długość odcinków ulic – ok. 10.850 mb (solarka nr 1)
2. Likwidacja śliskości zimowej – jezdnie ulic objętych II kolejnością ZUJ (I standard):
Nakło nad Notecią, ulice: Młyńska, Półwiejska, Kilińskiego, Kościelna, Plac Konopnickiej, Dąbrowskiego, Rynek, Bydgoska, Hallera, Plac Zamkowy, Podgórna, Staszica, Długa, Bartkowskiego, Gepperta, Ks. Skargi, Dworcowa, Krzywoustego, Jackowskiego, Strażacka, Gimnazjalna, Szkolna, Działkowa i K. Wielkiego – w przypadku braku możliwości podjazdu sypanie ręczne, Szkolna, Armii Krajowej + droga okalająca osiedle, Paderewskiego – wyjazd od ul. Staszica, Moniuszki – wyjazd od ul. Staszica, Zielone Wzgórze – wyjazd od ul. Staszica, Wzgórze Wodociągowe – wyjazd od ul. Staszica, Broniewskiego – wyjazd na drogę nr 241, Norwida – wyjazd na drogę nr 241, Asnyka – wyjazd na drogę nr 241, 1.Maja – wyjazd na drogę nr 241, Orzeszkowej – wyjazd na drogę nr 241, M. Drzymały do m. Bielawy, Powstańców Wielkopolskich, Wawrzyńca, Sądowa, Klimackiego, Nowy Świat, Dolna, Bohaterów, Piaskowa, Wodna, Przecznica, Łączna, Notecka, Wspólna, Konstytucji 3 Maja, Fiołkowa, Różana, Bratkowa, Stokrotkowa, Goździkowa, Paterek ul. Łąkowa, Leśna, Przemysłowa, Cicha, 7 Lutego, Spacerowa,DW246-Spokojna, Występ, ulice: Różana, Rybacka, Goździkowa, Tulipanowa, Potulice ulice: Leśna, Szkolna, Aleja Parkowa i Działkowa, drogi asfaltowe lub z kostki brukowej Minikowo, Kazin, Wieszki, Janowo, Kaźmierowo, Gorzeń, Polichno, Gumnowice, Olszewka, Karnowo, Lubaszcz, Karnówko, Ślesin osiedle i Sportowa, Małocin
Łączna długość odcinków ulic – ok. 27.560 mb.
3. Likwidacja śliskości zimowej – jezdnie ulic objętych III kolejnością ZUJ (II standard): pozostałe jezdnie ulic miejskich oraz dróg gminnych wg. potrzeb i wskazania Zamawiającego,
4. Likwidacja śliskości zimowej – w obrębie skrzyżowań ulic (w przypadku takiej potrzeby – określonej
przez Zamawiającego – II standard):
Skrzyżowania ulic: Bydgoska / Ks. P. Skargi; Bydgoska / Ks. I. Gepperta; Bydgoska / Potulicka; Przecznica / Potulicka; Rudki / Potulicka; Ks. I. Gepperta / Dworcowa; Dworcowa / Ks. P. Skargi; Dworcowa / Pocztowa / Krzywoustego; Krzywoustego / Gimnazjalna / Jackowskiego; Powst. Wielkopolskich / Gimnazjalna; Powst. Wielkopolskich / Dąbrowskiego; Strażacka / Dąbrowskiego; Św. Wawrzyńca / Dąbrowskiego; Św. Wawrzyńca / Sądowa; Klimackiego / Sądowa; Klimackiego / Kilińskiego; Kilińskiego / Dolna; Gimnazjalna / Dąbrowskiego; Kościelna / Sądowa / Pl. Konopnickiej / Dąbrowskiego; Dąbrowskiego / Wawrzyńca / Strażacka / Plac Konopnickiej; Dąbrowskiego / Hallera / Rynek; Rynek / Poznańska (obie str.); Bydgoska / Pocztowa; Bydgoska / Rynek; Długa / Wąska; Długa / Bartkowskiego; Długa / Łączna; Łączna / Potulicka; Podgórna / Rynek; skrzyżowania ulic miejskich: z ulicą Staszica - (Paderewskiego, Moniuszki, Armii Krajowej, Parkowa, Zielone Wzgórze, Wzgórze Wodociągowe); z drogą nr 241 (Orzeszkowej, 1. Maja, Asnyka, Kochanowskiego, Broniewskiego, Słowackiego, Norwida). Ul. Notecka w Nakle nad Notecią
5. Warunki prowadzenia akcji likwidacji śliskości zimowej:
a) mechaniczne odśnieżanie ulic (gr. warstwy śniegu po odśnieżeniu nie może przekraczać 2 cm),
b) mechaniczne posypywanie nawierzchni ulic solą drogową
c) mechaniczne posypywanie nawierzchni ulic mieszanką piaskowo-solną 8%,
d) wymagane podjęcie akcji ZUJ na wskazanych odcinkach dróg I Standardu odśnieżania –
do max. 40 minut od chwili zawiadomienia przez Zamawiającego i wskazania przez Zamawiającego miejsca rozpoczęcia akcji.
6. Technologia prowadzenia akcji likwidacji śliskości zimowej:
likwidację śliskości zimowej należy rozpoczynać niezwłocznie po jej wystąpieniu na wyznaczonych odcinkach ulic, Zamawiający określa następujące normy zużycia mieszanki:
a) do likwidacji gołoledzi
- posypywanie solą drogową w ilości 30 g / m kw. - zużycie soli na 1,0 km posypywania jezdni o szerokości 7,0 m – 210,0 kg,
- posypywanie mieszanką w ilości 60 g /m kw. - zużycie mieszanki na 1,0 km posypywania jezdni o szerokości 7,0 m – 420,0 kg,
- krotność posypywania ustala Zamawiający,
b) do uszorstnienia ubitego śniegu
- posypywanie mieszanką w ilości 100 g /m kw. – zużycie mieszanki na 1,0 km posypywania jezdni o szerokości 7,0 m – 700,0 kg,
- krotność posypywania ustala zamawiający,
7.Wywóz dużych ilości śniegu zalegającego w pasie jezdni - przy krawężniku:
1) załadunek nagromadzonego śniegu na środek transportowy,
2) transport śniegu, na odległość do ok. 10 km, w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
3) koszt zrzutu śniegu pokrywa Zamawiający,
4) podjęcie w/w czynności nastąpi na podstawie zgłoszenia Zamawiającego.
5) w uzasadnionych przypadkach Wykonawca podejmie działania z zakresu zimowego utrzymania jezdni także na podstawie telefonicznego zgłoszenia otrzymanego od Policji, Pogotowia Ratunkowego, Straży Pożarnej, bądź Straży Miejskiej.
III. KONTROLA JAKOŚCI WYKONANIA ROBÓT ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM JEZDNI (ZUJ).
1. Zasada kontroli jakości robót:
Celem kontroli robót dotyczących ZUJ będzie takie sterowanie ich przygotowaniem
i wykonaniem, aby osiągnąć założoną jakość robót; kontrolującymi ze strony Zamawiającego będzie: P. Jarosław Derus, P. Waldemar Nowak.
Ponadto, Zamawiający informuje, że kontrola realizacji zamówienia realizowana jest poprzez:
- w zależności od potrzeb,- bieżące objeżdżanie odcinków dróg na których prowadzono działania z zakresu zimowego utrzymania, a wskazanych w kartach drogowych Wykonawcy, w celu oceny jakości ich wykonania ;
- monitorowanie (kontrola) tras przejazdu pojazdów (solarka, piaskarka, pług) realizujących zadanie, na podstawie danych z systemu GPS, w które są wyposażone w/w pojazdy, a do którego Zamawiający ma bezpośredni dostęp;
- porównanie i weryfikacja danych z systemu GPS, z treścią kart drogowych przedstawionych przez Wykonawcę;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 895795,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 895795,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 895795,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Szymczak P.H.U.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581633412

7.3.3) Ulica: ul. Jackowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 895795,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.