Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
usługa utrzymania i rozwoju baz danych CRO i BDS dla
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387049383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rydygiera 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-793
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.rudyk@ichp.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ichp.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut działajacy w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania w dziedzinie nauk przyrodniczych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługa utrzymania i rozwoju baz danych CRO i BDS dla
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a92c2e6-a5c2-406d-8a21-b6fdc208e0bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a92c2e6-a5c2-406d-8a21-b6fdc208e0bd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ichp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 15. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
15.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
15.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
15.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
15.4. Włączona obsługa JavaScript;
15.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
16. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
16.1. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
16.2. Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exceptionsite list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
16.3. Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
16.4. Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
17. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FL.250.24.2024.MK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania i rozwoju baz danych CRO i BDS dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego, dotyczących:
a) Centralnego Rejestru Operatorów (CRO) zgodnie z ogólnymi założeniami określonymi w art. 19 Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową i niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, (Dz. U. z 2020 r. poz. 284 ze zm.) zwanej dalej „Ustawą” oraz w Rozporządzeniu Ministra środowiska z dnia 21 grudnia 2017 r. w sprawie Centralnego Rejestru Operatorów,
b) Bazy Danych Sprawozdań (BDS) o Substancjach Zubożających Warstwę Ozonową (SZWO) i Fluorowanych Gazach Cieplarnianych (FGC) zgodnie z ogólnymi założeniami określonymi w art. 41 ustęp 1 Ustawy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz etapy realizacji zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (D) Zamawiający dokona oceny doświadczenia Wykonawcy w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach opisanych w pkt. VII SWZ oraz w załączniku nr 4 i 5 do SWZ.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeśli Wykonawca wykaże, że w zakresie: - sytuacji ekonomicznej lub finansowej – dla spełnienia tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wartość umowy brutto. Jeżeli z przedstawionego dokumentu nie będzie wynikało, że ubezpieczenie jest opłacone, Wykonawca do oferty powinien załączyć dokument potwierdzający opłacenie składki ubezpieczeniowej. W przypadku załączenia do oferty polisy wystawionej na okres krótszy, niż czas trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia oprócz polisy- pisemnego oświadczenia, że zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wartość umowy brutto- zdolności technicznej lub zawodowej. – dla spełnienia tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy :
- wykazu co najmniej trzech usług zbliżonych swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego lub załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
- wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i posiadanych certyfikatów niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony według załącznika nr 5 do SWZ
- wykazania przez Wykonawcę, że zespół dedykowany do realizacji przedmiotowego zamówienia będzie się składał co najmniej z:
• Programisty (minimum 1 osoba) z minimum 5 letnim doświadczeniem i znajomością komponentów systemów Zamawiającego, w szczególności Backend:
- język: PHP 7.3
- baza danych: MySQL 5.6
- framework: Laravel 5.1
- narzędzia: Composer, Docker
Frontend:
- framework: AngularJS
- narzędzia: NPM, Bower, Gulp
- Aplikacja bazuje na REST API.
znajomość framework'a Symfony
• Administratora IT (minimum 1 osoba), z minimum 2 – letnim doświadczeniem oraz znajomością:
- Centos, Rhel, RockyLinux
- SUSE
- Vmware
• Kierownika Projektu (maximum 1 osoba) z minimum 5 letnim doświadczeniem oraz znajomością zarządzaniami projektami w branży IT (minimum 1 projekt)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Istotne postanowienia Umowy mogą ulec zmianie w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp, orazszczegółowo opisane w paragrafie nr 11 załącznika nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ichp.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-18 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-17
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku Skarbu Państwa przy ul. Osiedle bl. 3 w Leźnicy Wielkiej
- zakup i sukcesywna dostawa meblii wyposażnia
- KZP/18/2024 Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia oraz prowadzenie dozoru za pomocą technicznych środków ochrony
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i reprezentacyjnych na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości
- Sukcesywne wykonywanie w okresie 24 miesięcy przeglądów i serwisu aparatury medycznej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa czasopism zagranicznych drukowanych oraz zakup dostępu online do czasopism i baz elektronicznych dla Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w roku 2025.
- usługa utrzymania i rozwoju baz danych CRO i BDS dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Wola Kruszyńska i Wola Mikorska - Zalesna położonych w gminie Bełchatów, powiat bełchatowski, woj. łódzkie
- 74/ZP/2024 Usługa dostępu do serwisu online udostępniającego publikacje beletrystyczne w formie ebooków i audiobooków
- Dostosowanie pow. bazy BDOT500 w zakresie obiektów kat. komunikacja dla części obrębu Kłecko do zgodności z wym. rozporządzenia w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej.
- Wdrożenie i utrzymanie hurtowni danych
więcej: Usługi bazy danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.