eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁabiszynModernizacja dróg gminnych w miejscowościach Władysławowo, Rzywno i Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Władysławowo, Rzywno i Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabiszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia

1.5.2.) Miejscowość: Łabiszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-210

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@labiszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.labiszyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/59532/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Władysławowo, Rzywno i Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97ea0639-45ad-4919-9c5f-5dff52828f14

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227846/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja dróg w miejscowościach Władysławowo, Rzywno, Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485126

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGM.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3281328,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja drogi gminnej nr 130101C i drogi wewnętrznej na działce 286 w m. Władysławowo w ramach zadania pn. „Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Władysławowo, Rzywno i Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn”
- Przedmiotem zamówienia jest
przebudowa drogi gminnej 13010C i drogi wewnętrzne w miejscowości Władysławowo, gmina Łabiszyn
- Długość modernizowanej drogi: ok. 999,57 m
- Lokalizacja:
041904_5.0015.286;
041904_5.0015.309/1;
041904_5.0015.295/8;
041904_5.0015.22.
- Zakres robót:
wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni bitumicznej składającej się z warstwy wyrównawczej oraz warstwy ścieralnej
wykonanie poboczy kruszywem łamanym o szerokości do 0,75 m
wykonanie Inwentaryzacji powykonawczej
wykonanie oznakowania wraz ze stałą organizacją ruchu.
Całość drogi zostanie wykonana jako jezdnia dwukierunkowa o jednym pasie ruchu.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 4a – Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 5a – SST (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna)
Załącznik nr 6– SOR (Projekt Stałej Organizacji Ruchu)
Załącznik nr 7a – przedmiar

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1501150,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja drogi gminnej Nowe Dąbie – Rzywno w ramach zadania pn. „Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Władysławowo, Rzywno i Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn”
- Przedmiot zamówienia:
Modernizacja drogi gminnej od drogi asfaltowej na wysokości sklepu spożywczego w Nowym Dąbiu w kierunku miejscowości Rzywno.
- długość modernizowanej drogi: ok. 2 200 m
- lokalizacja:
041904_5.0001.62
041904_5.0001.168/3
041904_5.0001.3167/1
041904_5.0001.3168/2
041904_5.0001.3129/4
041904_5.0001.504
041904_5.0001.3129/4
041904_5.0001.461
041904_5.0001.460
041904_5.0001.503
- Zakres:
wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni bitumicznej składającej się z warstwy wyrównawczej oraz warstwy ścieralnej
wykonanie poboczy kruszywem łamanym o szerokości do 0,75 m
wykonanie Inwentaryzacji powykonawczej
wykonanie oznakowania wraz ze stałą organizacją ruchu.
Całość drogi zostanie wykonana jako jezdnia dwukierunkowa o jednym pasie ruchu.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 4b – Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 5b – SST (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna)
Załącznik nr 7b – przedmiar

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1401098,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja drogi gminnej w Nowym Dąbiu w ramach zadania pn. „Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Władysławowo, Rzywno i Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn”
- Przedmiot zamówienia:
Modernizacja drogi gminnej od zmodernizowanego wjazdu z DW 254 w kierunku Śluzy Antoniewo
- długość modernizowanej drogi: ok. 760 m
- Lokalizacja:
041904_5.0001.194/1
041904_5.0001.268/2
- Zakres:
- wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej składającej się z warstwy wyrównawczej oraz warstwy ścieralnej
- wykonanie poboczy kruszywem łamanym o szerokości do 0,75 m
- wykonanie Inwentaryzacji powykonawczej
- wykonanie oznakowania wraz ze stałą organizacją ruchu.
Całość drogi zostanie wykonana jako jezdnia dwukierunkowa o jednym pasie ruchu.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 4c – Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 5c – SST (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna)
Załącznik nr 7c – przedmiar

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 379080,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1454488,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1932879,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1454488,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogomex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840201424

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Bryły 4

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1454488,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1386792,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1951957,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1386792,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621804660

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1386792,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430811,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 686136,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430811,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABRODROG Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621816108

7.3.3) Ulica: 3

7.3.4) Miejscowość: Bożejewice

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1386792,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.