Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525898/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768474159
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0660c824-aa55-405c-b387-4c7306568db51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0660c824-aa55-405c-b387-4c7306568db5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067915/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Wykonanie i wynajem dekoracji świątecznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania.: „Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice” w ramach zadania budżetowego pn.: „Wykonanie i wynajem świetlnej dekoracji świątecznej” finansowane z zadania 900 90015 4300.
Przedmiotem zamówienia jest wynajem, montaż, obsługa serwisowa, demontaż i transport niżej wymienionych elementów świetlnej dekoracji świątecznej:
1. Elementy przestrzenne zlokalizowane w Rynku:
a) choinka – 1 szt.,
b) ramka w kształcie kuli z napisem „Wesołych Świąt” – 1 szt.,
2. Elementy przestrzenne zlokalizowane w Centralnym Parku Zabaw i Wypoczynku
a) pociąg z wagonem - 1 szt.,
3. Elementy montowane na lampach:
1) na łezce na skrzyżowaniu ulic Legnickiej i Kopalnianej – 1 szt.,
2) lampy wokół ronda „Stokrotka” (skrzyżowanie ulic Dąbrowskiego, Kolejowej i Sucharskiego) – 4 szt.,
3) lampy wokół ronda „Żołnierzy Wyklętych” (skrzyżowanie ulic Głogowskiej i Kominka) – 4 szt.,
4) lampy wokół ronda na skrzyżowaniu ulic Dąbrowskiego, Małej i Legnickiej – 3 szt.,
5) Rynek (wokół Ratusza) – 10 szt.,
6) Rynek – 15 szt.,
7) ul. Młyńska – 19 szt.,
8) ul. Kolejowa – 16 szt.,
9) ul. 3 Maja – 23 szt.,
10) ul. Kominka – 21 szt.,
11) ul. Dąbrowskiego – 42 szt.,
12) ul. 11 Lutego – 7 szt.,
13) ul. Legnicka – 8 szt.,
14) ul. Chocianowska – 15 szt.,
15) ul. Topolowa – 9 szt.,
16) ul. Hubala – 8 szt.,
17) ul. Ociosowa – 4 szt.,
18) łącznik pomiędzy ul. Ociosową a ul. Skalników – 4 szt.,
19) ul. Miedziana (deptak) – 6 szt.,
20) ul. Moniuszki (deptak) – 12 szt.,
21) ul. Skalników – 6 szt.,
22) ul. Głogowska – 7 szt.,
Łącznie: 247 elementów
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w § 1 ust. 2 projektu umowy oraz w załączniku do projektu umowy.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie elementów dekoracji świątecznych o innych wymiarach do tych wskazanych w dokumentacji zamówienia pod warunkiem że spełniają one wymagania wskazane w załączniku do umowy. Warunkiem zastosowania takich elementów dekoracji świątecznej jest posiadanie przez te elementy parametrów technicznych, nie gorszych, stanowiących o przydatności i charakterze. Wygląd i kolorystyka elementów dekoracji świątecznych muszą być zgodne z elementami wskazanymi w załączniku do umowy. Dopuszcza się wykorzystanie elementów dekoracji świątecznych większych lub mniejszych maksymalnie o 5 % niż wymiary podane w załączniku do umowy (dotyczy to wymiarów podanych w konkretnej liczbie, bez określenia tzw. „widełek”), a w kwestii ilości punktów świetlnych – ilość nie może być mniejsza niż wskazana wymagana liczba punktów świetlnych podana w opisach elementów dekoracyjnych w załączniku do umowy, w przypadku braku określenia wymiaru w „widełkach” określenie „-/+5%” odnosi się także do wymiarów/ilości podanych jako „około” (ok).
Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci szczegółowej specyfikacji technicznej wraz z wizualizacjami oferowanych dekoracji świątecznych. W celu potwierdzenia, że oferta jest zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w przedmiocie zamówienia należy złożyć:
a) wzory, wizualizacje oferowanych dekoracji świetlnych,
b) opisy techniczne i parametry wszystkich elementów dekoracji świątecznych,
oświadczenie (zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ - Formularz Ofertowy załączonego na platformie e-Zamówienia w wersji interaktywnej), że dekoracje świetlne oferowane w ramach niniejszego postępowania spełniają wymogi Zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów technicznych i graficznych określonych w przedmiocie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98300000-6 - Różne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267306,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267306,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIDEKOR S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140864798
7.3.3) Ulica: Noakowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267306,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) montażu dekoracji w terminie do 2 grudnia 2024 r.;
2) uruchomienia oświetlenia dekoracji w terminie do 3 grudnia 2024 r.;
3) obsługi serwisowej wynajętej dekoracji w terminie od dnia uruchomienia oświetlenia przez 5 tygodni (tj. do dnia 7 stycznia 2025 r.) ;
4) demontażu dekoracji w terminie 6 tygodni od dnia uruchomienia dekoracji (tj. od dnia 8 stycznia 2024 r. do dnia 14 stycznia 2025 r.).
5) Strony przeprowadzą po montażu i uruchomieniu odbiór częściowy a po demontażu odbiór końcowy. Z obu czynności strony sporządzą protokół, w którym ujawnią wszelkie ustalenia oraz ustalą termin na usunięcie ewentualnych wad. Brak obecności Wykonawcy w czasie czynności odbiorowych uprawnia Zamawiającego do sporządzenia jednostronnego
protokołu odbioru będącego wiążącym dla obydwu stron.
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia i wieloletnią praktykę Zamawiający określił termin montażu dekoracji do dnia 2 grudnia 2024r. oraz termin uruchomienia dekoracji do dnia 3 grudnia 2024 r. Terminy te są ściśle związane z obchodzonym dnia 4 grudnia świętem Górników (św. Barbary) w związku, z którym od wielu lat w Polkowicach dekoracje na ten dzień są
już włączone. Tym samym by uruchomienie dekoracji mogło być w przewidzianym terminie do 3 grudnia jednocześnie należy dokonać montażu najpóźniej do dnia 2 grudnia 2024 r.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
- Dozór i ochrona mienia na obiektach PDR sp. z o.o. w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do placówek socjalizacyjnych i socjalizacyjno - interwencyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 1 "KRASNAL" w Polkowicach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i dostosowania budynku Ratusza przy ul. Rynek 1 w Polkowicach do wymogów przeciwpożarowych wraz z remontem jego wybranych elementów
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.33.2024 - Interwencyjne wyłapywanie bezdomnych zwierząt - psów i kotów z terenu Gminy Tarnowskie Góry wraz z zapewnieniem im opieki w schronisku dla zwierząt w 2025 roku
- Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie
- Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Stryków
- świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej wraz z obsługą sanitarno-chigieniczną pacjentów, obsługą szpitalnego depozytu rzeczy pacjentów, transportem wewnątrzszpitalnym i utrzy
więcej: Różne wyroby dekoracyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.