Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00505055/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wprowadzenie stałej organizacji ruchu zwiększającej bezpieczeństwo na drogach w m. Rolantowice: ul. Brylantowa, ul. Kwiatowa, ul. Rolnicza, dz. nr 121, 125/2, 117,2, obręb Rolantowice, gm. Kobierzyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobierzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Pałacowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rpzemla@ugk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wprowadzenie stałej organizacji ruchu zwiększającej bezpieczeństwo na drogach w m. Rolantowice: ul. Brylantowa, ul. Kwiatowa, ul. Rolnicza, dz. nr 121, 125/2, 117,2, obręb Rolantowice, gm. Kobierzyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95197038-ad32-4265-9fc1-13aedb99663a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050503/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.36 Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu w miejscowości Rolantowice (zgodnie z dokumentacją projektową)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505055
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RŚZiZP.271.58.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 320000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonego (Zatwierdzenie nr 68/2024 z dnia 12.03.2024 r.) przez Starostę Powiatu Wrocławskiego projektu stałej organizacji ruchu w związku z potrzebą zwiększenia bezpieczeństwa na terenie miejscowości Rolantowice, w tym uspokojenie ruchu pojazdów w obszarze objętym strefą ograniczenia prędkości do 30 km/h oraz zakazem wjazdu samochodów ciężarowych o d.m.c. powyżej 8t.
W skład zmiany DOR przewiduje się:
- wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z oznakowaniem poziomym i pionowym oraz punktowymi elementami odblaskowymi na ul. Brylantowej,
- wykonanie dwóch progów zwalniających wyspowych wraz z oznakowaniem poziomym oraz elementami odblaskowymi na ul. Brylantowej,- wykonanie dwóch progów zwalniających liniowych listwowych wraz z oznakowaniem poziomym oraz punktowymi elementami odblaskowymi na ul. Kwiatowej,
- montaż lustra drogowego okrągłego na skrzyżowaniu ul. Rolniczej z ul. Kwiatową, zwiększającego widoczność pojazdów nadjeżdżających z zachodniej strony ul. Kwiatowej (widoczność na skrzyżowaniu ograniczona wysokim ogrodzeniem, zlokalizowanym przy dz. nr 127/5 – ogrodzenie zarówno od strony ul. Kwiatowej jaki i od strony ul. Rolniczej,
- przesuniecie istniejącej strefy ograniczenia prędkości do 30 km/h, obszaru zabudowanego oraz miejscowości w związku z powstającą zabudową na dz. nr 68.
- uzupełnienie brakującego oznakowania poziomego (P-14 – linia warunkowego zatrzymania złożona z prostokątów) przy istniejącym przejściu dla pieszych.
2. Realizacja ww. projektu ma się dobywać wg załączonej dokumentacji projektowej, wykonanej przez ARCHILAND Robert Szumski, ul. Powstańców Śląskich 140/3 i 140/4, 53-315 Wrocław.
Wykonawca w imieniu Zamawiającego na podstawie otrzymanego pełnomocnictwa zawiadomi Organy zarządzające ruchem oraz właściwego Komendanta Policji w terminie 7 dni przed rozpoczęciem prac oraz o planowanym terminie zakończenia robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342555,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342555,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROTOMAT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970015621
7.3.3) Ulica: ul. Stabłowicka 134
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-062
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342555,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-18 do 2024-12-18Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.