eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Studzienice"Budowa publicznego przedszkola na terenie Gminy Studzienice"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa publicznego przedszkola na terenie Gminy Studzienice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Studzienice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Studzienice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaszubska

1.5.2.) Miejscowość: Studzienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-143

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@studzienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24162ed5-323e-42b1-a342-4cdb52ca8f67

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa publicznego przedszkola na terenie Gminy Studzienice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24162ed5-323e-42b1-a342-4cdb52ca8f67

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00571864/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa publicznego przedszkola na terenie gminy Studzienice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410853

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2024.PB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5527011,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa publicznego przedszkola w Studzienicach współfinansowana w ramach Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH Edycja 8 nr wstępnej promesy: Edycja8/2023/6658/PolskiLad.

2. Teren inwestycji znajduje się na terenie województwa pomorskiego, w powiecie bytowskim, gmina Studzienice, na działce o numerze ewidencyjnym 255/4, obręb Studzienice.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Roboty budowlane:
a) Wykonanie dróg wewnętrznych, miejsc postojowych i chodników,
b) Roboty ziemne,
c) Wykonanie fundamentów wraz ze ścianami fundamentowymi,
d) Ściany parteru wraz z nadprożami, żelbetowym szybem windowym,
e) Strop nad parterem wykonany częściowo z prefabrykowanych sprężonych płyt kanałowych,
f) Ściany piętra wraz z nadprożami, żelbetowym szybem windowym,
g) Strop nad piętrem wykonany częściowo z prefabrykowanych sprężonych płyt kanałowych,
h) Wykonanie ścianek kolankowych poddasza nieużytkowego,
i) Wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem,
j) Dostawa i montaż klapy dachowej oddymiającej,
k) Wykonanie stropodachu na części środkowej budynku,
l) Roboty tynkarskie,
m) Izolacja cieplna dachu,
n) Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV wraz z podokiennikami, fasad aluminiowo-szklanych i stolarki drzwiowej zewnętrznej aluminiowej,
o) Dostawa wewnętrznej stolarki,
p) Dostawa dźwigu osobowego,
q) Roboty posadzkowe wraz z okładzinami,
r) Roboty malarskie i okładzinowe ścian,
s) Wykonanie sufitów podwieszanych,
t) Wykonanie kabin wc z płyt HPL,
u) Wykonanie balustrad nierdzewnych,
v) Dostawa wyposażenia ruchomego wg zestawienia.

2) Roboty sanitarne:
a) Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej będącej w kolizji z projektowanym budynkiem,
b) Budowa przyłączy: wodociągowego i kanalizacji sanitarnej,
c) Dostawa i montaż powietrznej pompy ciepła,
d) Wykonanie instalacji ogrzewania podłogowego,
e) Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z montażem urządzeń podwieszanych na stelażach systemowych,
f) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,
g) Wykonanie instalacji klimatyzacji sal dzieci oraz gabinetów,

3) Instalacje elektryczne i teletechniczne:
a) Wykonanie uziomów fundamentowych,
b) Wykonanie WLZ od złącza kablowego,
c) Wykonanie oświetlenia zewnętrznego,
d) Montaż certyfikowanego PWP,
e) Instalacje zasilania gniazd,
f) Instalacja zasilania windy, urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
g) Instalacja oddymiania klatki schodowej,
h) Instalacja oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego,
i) Instalacja LAN,
j) Instalacja CCTV wewnętrzna i zewnętrzna,
k) Instalacja SSWiN,
l) Instalacja domofonowa,
m) Instalacja fotowoltaiczna,
n) Instalacja przyzywowa toalety NPS

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262310-7 - Zbrojenie

45410000-4 - Tynkowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6239625,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8092166,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6239625,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SELFNET Marcin Daglis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 222116995

7.3.3) Ulica: Klonowa 7 lokal 16

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6239625,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.