Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00410853/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00420321/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00448894/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00464283/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa publicznego przedszkola na terenie Gminy Studzienice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Studzienice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Studzienice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska
1.5.2.) Miejscowość: Studzienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-143
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@studzienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24162ed5-323e-42b1-a342-4cdb52ca8f671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa publicznego przedszkola na terenie Gminy Studzienice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24162ed5-323e-42b1-a342-4cdb52ca8f67
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00571864/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa publicznego przedszkola na terenie gminy Studzienice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2024.PB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5527011,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa publicznego przedszkola w Studzienicach współfinansowana w ramach Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH Edycja 8 nr wstępnej promesy: Edycja8/2023/6658/PolskiLad.
2. Teren inwestycji znajduje się na terenie województwa pomorskiego, w powiecie bytowskim, gmina Studzienice, na działce o numerze ewidencyjnym 255/4, obręb Studzienice.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Roboty budowlane:
a) Wykonanie dróg wewnętrznych, miejsc postojowych i chodników,
b) Roboty ziemne,
c) Wykonanie fundamentów wraz ze ścianami fundamentowymi,
d) Ściany parteru wraz z nadprożami, żelbetowym szybem windowym,
e) Strop nad parterem wykonany częściowo z prefabrykowanych sprężonych płyt kanałowych,
f) Ściany piętra wraz z nadprożami, żelbetowym szybem windowym,
g) Strop nad piętrem wykonany częściowo z prefabrykowanych sprężonych płyt kanałowych,
h) Wykonanie ścianek kolankowych poddasza nieużytkowego,
i) Wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem,
j) Dostawa i montaż klapy dachowej oddymiającej,
k) Wykonanie stropodachu na części środkowej budynku,
l) Roboty tynkarskie,
m) Izolacja cieplna dachu,
n) Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV wraz z podokiennikami, fasad aluminiowo-szklanych i stolarki drzwiowej zewnętrznej aluminiowej,
o) Dostawa wewnętrznej stolarki,
p) Dostawa dźwigu osobowego,
q) Roboty posadzkowe wraz z okładzinami,
r) Roboty malarskie i okładzinowe ścian,
s) Wykonanie sufitów podwieszanych,
t) Wykonanie kabin wc z płyt HPL,
u) Wykonanie balustrad nierdzewnych,
v) Dostawa wyposażenia ruchomego wg zestawienia.
2) Roboty sanitarne:
a) Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej będącej w kolizji z projektowanym budynkiem,
b) Budowa przyłączy: wodociągowego i kanalizacji sanitarnej,
c) Dostawa i montaż powietrznej pompy ciepła,
d) Wykonanie instalacji ogrzewania podłogowego,
e) Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z montażem urządzeń podwieszanych na stelażach systemowych,
f) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,
g) Wykonanie instalacji klimatyzacji sal dzieci oraz gabinetów,
3) Instalacje elektryczne i teletechniczne:
a) Wykonanie uziomów fundamentowych,
b) Wykonanie WLZ od złącza kablowego,
c) Wykonanie oświetlenia zewnętrznego,
d) Montaż certyfikowanego PWP,
e) Instalacje zasilania gniazd,
f) Instalacja zasilania windy, urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
g) Instalacja oddymiania klatki schodowej,
h) Instalacja oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego,
i) Instalacja LAN,
j) Instalacja CCTV wewnętrzna i zewnętrzna,
k) Instalacja SSWiN,
l) Instalacja domofonowa,
m) Instalacja fotowoltaiczna,
n) Instalacja przyzywowa toalety NPS
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262300-4 - Betonowanie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45410000-4 - Tynkowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6239625,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8092166,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6239625,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SELFNET Marcin Daglis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 222116995
7.3.3) Ulica: Klonowa 7 lokal 16
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6239625,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych w ramach zadania Termomodernizacji budynków Szpitala Kardiologicznego oraz Uzdrowiskowego Szpitala"Olszówka" w Rabce Zdrój
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotyczące balkonu i płaskorzeźby figuralnej nad portalem elewacji północnej zabytku stanowiącym pierwotne główne wejście do budynku Teatru w Legnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.