eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Samborzec"Remont drogi gminnej nr 373072T Szewce - Górki w msc. Szewce od km 0+000 do km 0+525 celem zabezpieczenia dna wąwozu lessowego"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi gminnej nr 373072T Szewce – Górki w msc. Szewce od km 0+000 do km 0+525 celem zabezpieczenia dna wąwozu lessowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Samborzec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samborzec 43

1.5.2.) Miejscowość: Samborzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-650

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158314443

1.5.8.) Numer faksu: 158314443

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@samborzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.samborzec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont drogi gminnej nr 373072T Szewce – Górki w msc. Szewce od km 0+000 do km 0+525 celem zabezpieczenia dna wąwozu lessowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53c104e8-f4b4-40d4-b7c9-9df27c59fb70

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065708/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont drogi gminnej nr 373072T Szewce – Górki w msc. Szewce od km 0+000 do km 0+525 celem zabezpieczenia dna wąwozu lessowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534351

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Ig.III.271.2.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Remont drogi gminnej nr 373072T Szewce – Górki w msc. Szewce od km 0+000 do km 0+525 celem zabezpieczenia dna wąwozu lessowego”.
Zamówienie obejmuje wykonanie jezdni remontowanej drogi – jednopasowej o szer. 3,00 m o nawierzchni bitumicznej – zgodnie z załączonym Przekrojem Konstrukcyjnym, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ. Na całej długości remontowanej drogi zakłada się obustronne pobocza o nawierzchni gruntowej ulepszone kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na szerokość 0,30 m (o grubości 15 cm) wraz z ich Znak sprawy: Ig.III.271.2.8.2024 5 powierzchniowym utrwaleniem oraz odcinkowo ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm układanych na płask na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15 oraz ścieków prefabrykowanych betonowych o wymiarach 50x50x15 cm układanych na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15 o gr. 15 cm celem zabezpieczenia krawędzi jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z odcinkowym umocnieniem skarp płytami betonowymi ażurowymi typ "MEBA" 60/40/8 na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 10 cm z wypełnieniem otworów zaprawą cementową.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
2) Przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ.

2. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby dokumentacja nie posiadała odniesienia do jakichkolwiek znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Gdyby, pomimo zweryfikowania dokumentacji, pozostało w treści lub na rysunku takie oznaczenie, należy traktować je jako produkty referencyjne, które mogą być zastąpione innymi o równoważnych parametrach, nawet gdyby nie było użyte przy nich określenie „lub równoważne”. Ewentualne nazwy handlowe użyte w dokumentacji projektowej stanowiłyby definicję standardu lub typ produktu, a nie jako żądanie zaoferowania przez Wykonawców materiałów i urządzeń oferowanych przez konkretnych producentów. Za materiały i urządzenia równoważne będą uważane takie, które posiadają nie gorsze lub lepsze cechy lub parametry i spełniają podobne funkcje lub wykonane są z materiałów o podobnej charakterystyce, trwałości oraz wytrzymałości.
3. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załączniku do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w normach użytych w SWZ i w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR oraz przez zastosowanie materiałów odpowiadających danej normie. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 656713,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 665754,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630743,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Budowlano-Drogowa DYLMEX Tomasz Dyl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 866-155-67-67

7.3.3) Ulica: Towarowa 44

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630743,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.