Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00410539/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00556406/01 - Wynik z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz dzieci z Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podstawowych, kiedy odległość przekracza 3 i 4 km dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i ośrodków specjalnych w 2024/2025 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tworóg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Tworóg
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarka@ug.tworog.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tworog.pl/aktualnosci
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9539111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz dzieci z Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podstawowych, kiedy odległość przekracza 3 i 4 km dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i ośrodków specjalnych w 2024/2025 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76e0656d-0a7c-4d54-a90e-bd760781c36d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063734/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci z Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podst. , kiedy odlegl. z zamieszkania do placówki przekracza 3 i 4 km i dowóz dzieci niepełnosprawnych do przewozu dzieci w roku 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410539
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Grp.I.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie i odwożenie dzieci odbywać się będzie we wszystkie dni zajęć odpowiednio szkolnych i przedszkolnych w terminie od 02.09.2024 r. do 27.06.2024 r. dla szkół i od 02.09.2024 r. do 29.08.2025 r. dla przedszkoli.Z sołectwa Połomia do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojsce (Szkoły Podstawowej w Wojsce przy ul. Szkolnej 12 i Gminnego Przedszkola w Wojsce przy ul. Powstańców Śląskich 78) wraz z powrotem. Trasa przejazdu będzie przebiegać następująco:
1) z Połomii - na przystanku autobusowym obok sklepu przy ul. Bytomskiej wsiadają dzieci pięcioletnie i sześcioletnie w liczbie 4 i są zabierane do Przedszkola w Wojsce przy ul. Powstańców Śl. 78, a 19 uczniów klas I-IV oraz 16 uczniów klas V-VIII – są zabierani do Szkoły Podstawowej w Wojsce przy ul. Szkolnej 12.
2) z sołectwa Brynek do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Tworogu przy ul. Szkolnej 15 - dowożenie 11 uczniów
3) jednego ucznia klasy 5. do Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Wojsce ul. Zakładowa 8 (trasa dwa razy w miesiącu : w poniedziałek wyjazd do ośrodka, w piątek powrót – dziecko będzie w internacie w tygodniu)
4) z przysiółka Pusta Kuźnica do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Tworogu przy ul. Szkolnej 15 - b) – 2 uczniów.
5) dowożenie 2 dzieci przedszkolnych , pięciu i sześcioletnich z Sołectwa Świniowice do Przedszkola w Tworogu ul. Słowackiego 16.
Zamawiający zastrzega, że liczba dzieci dowożonych autobusami na terenie gminy jest wartością zmienną (może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu). Według posiadanych danych na dzień dzisiejszy wynosi 56 osoby i będzie nie większa niż 70.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gm. Tworóg (z miejsca zamieszkania) do przedszkoli, szkół podstawowych i ośrodków specjalnych wraz z zapewnieniem opieki oraz odwóz dzieci wraz z zapewnieniem opieki po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania. Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2024/2025.Według informacji posiadanych na dzień dzisiejszy dowóz i odwóz będzie obejmował 17 dzieci niepełnosprawnych.
Część II obejmuje trzy trasy przewozu:
Trasa nr 1
Dowóz 1 dziecka z miejscowości Koty do ośrodka:
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Gliwicach przy ul. Gierymskiego 7
Trasa nr 2
Trasa przejazdu obejmuje 14 uczniów z następujących sołectw :
Nowa Wieś Tworoska - 1 osoba,
Boruszowice – 6 osób ,
Tworóg – 4 osoby,
Wojska – 4 osoby,
Połomia – 1 osoba,
do ośrodków:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Tarnowskich Górach przy ul. Strzelców Bytomskich 7
Salezjański Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Tarnowskich Górach przy ul. Śniadeckiego 1
Trasa nr 3
Trasa przejazdu obejmuje 2 uczniów z miejscowości Tworóg do ośrodka:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Konrada Mańki w Lublińcu przy ul. Stalmacha 90.
Wymagania ogólne
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dzieci dowożonych do przedszkoli, szkół i ośrodków specjalnych w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego lub których nie przewidział. Wykonawca w tych sytuacjach zobowiązany jest zapewnić dowóz mniejszej lub większej liczby dzieci niż wyżej podana. W przypadku konieczności dowozu dzieci, w trakcie realizacji zamówienia, do innej szkoły, liczba kilometrów (długość trasy przejazdu) zostanie ustalona przez Zamawiającego i Wykonawcę usługi.
2. Wykonawca podczas świadczenia każdego przejazdu zobowiązany będzie do zapewnienia uczniom opieki opiekuna (poza kierowcą).
3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
a) dowóz uczniów wraz z opiekunem codziennie od poniedziałku do piątku (w dniach nauki szkolnej) począwszy od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r.;
b) w trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje placówki jako wolne od zajęć przewozy nie będą się odbywały;
c) rano dzieci będą zabierane z miejsca zamieszkania o tak ustalonych godzinach, aby każde dziecko zdążyło na zajęcia zgodnie ze swoim planem i po zakończonych zajęciach lekcyjnych odwożone do domu;
d) godziny dowozu i odwozu dzieci uzależnione będą od rozkładów zajęć szkolnych. Dokładne godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą a Zamawiającym po otrzymaniu rozkładu zajęć;
e) Wykonawca wykona zadanie co najmniej 3 busami ze względu na fakt, że trasy dotyczą różnych, odległych od siebie miast.
4. Zakres obowiązków kierowcy przy przewozach osób niepełnosprawnych:
a) dbanie o bezpieczne wejście, przewóz i wyjście do i z pojazdu ucznia niepełnosprawnego;
b) posiadanie czytelnego identyfikatora z imieniem i nazwiskiem, przypiętego w widocznym miejscu;
c) współpraca z opiekunem uczniów w zakresie wzajemnego powiadamiania się o występujących problemach, niedogodnościach, zagrożeniach;
d) w trakcie wystąpienia kolizji drogowej lub zdarzenia utrudniającego dojazd, kierowca autobusu zobowiązany jest podejmować wspólnie z opiekunem działania zmierzające w pierwszej kolejności do zapewnienia bezpieczeństwa uczniom;
e) kierowca w przypadku braku opiekuna nie może odjechać z przystanku i nie wpuszcza uczniów do pojazdu;
f) zachowanie w tajemnicy danych adresowych dowożonych uczniów i nie przekazywania ich osobom postronnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240402,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240402,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "SYLWIA" J.STANKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6451000301
7.3.3) Ulica: STRZELECKA 5
7.3.4) Miejscowość: HANUSEK
7.3.5) Kod pocztowy: 42-690
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "SYLWIA" - Jarosław Stańko
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "SYLWIA" - Jarosław Stańko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240402,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.