Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00512535/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00534284/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont, przebudowa i modernizacja drogi w Lulkowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁYSOMICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 8
1.5.2.) Miejscowość: Łysomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 32 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont, przebudowa i modernizacja drogi w Lulkowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31fa3690-ae1e-4113-82dc-76a25d0e7e4e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026440/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych 2021-2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512535
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 475254,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Zadanie nr 1 – Remont nawierzchni drogi gminnej nr 100604C w Lulkowie1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 1 pod nazwą „Remont nawierzchni drogi gminnej nr 100604C w Lulkowie”
2. Zadanie zostanie częściowo sfinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg – edycja 2024
3. Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni drogi gminnej nr 100604C w Lulkowie o długości 435mb zlokalizowanych na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków numerami 42/1, 189/6, 36/13, 12, 42/2 obręb 0006 Lulkowo, gmina Łysomice.
4. Zamówienie obejmuje m.in.:
1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami;
2) roboty przygotowawcze;
3) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu trasy przebiegu drogi oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i złożenia materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej w Toruniu;
4) frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
5) remont cząstkowy nawierzchni jezdni;
6) wykonanie warstwy profilowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC11W;
7) wykonanie warstw ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S;
8) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm;
9) wykonanie zjazdów do posesji i regulacja istniejących zjazdów z kostki betonowej;
10) wykonanie oznakowania pionowego;
11) wycinkę drzewa wraz z karczowaniem pni – uwzględnić w ofercie – 2 szt.;
12) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót;
13) uporządkowanie pozostałej części terenu stanowiącego pas drogowy do granicy działek stanowiących drogę;
14) inne prace – związane z procesem budowy np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym (m.in. zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne telefoniczne, gazowe itp.);
15) w robotach ziemnych (koryta) należy uwzględnić wszelkiego rodzaju podłączenia nowych konstrukcji drogowych do istniejących nawierzchni;
16) przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy i ją wprowadzi.
17) wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawiera Projekt Budowlany i Projekt Stałej Organizacji Ruchu Drogowego, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części I zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.
6. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji technicznej w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną;
7. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym terenie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco nieczystości, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
8. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.
9. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego należy uzgadniać z zarządcami sieci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 253915,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zadanie nr 2 – Przebudowa drogi gminnej i modernizacja drogi w Lulkowie.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 2 pod nazwą „Przebudowa drogi gminnej i modernizacja drogi w Lulkowie”
2. Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej w Lulkowie o długości 155 mb oraz polegających na modernizacji nawierzchni jezdni o długości 120mb, zlokalizowanych na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków numerami 36/13, 189/6 obręb 0006 Lulkowo, gmina Łysomice.,
3. Zamówienie obejmuje m.in.:
1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami;
2) roboty przygotowawcze;
3) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu trasy przebiegu drogi oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i złożenia materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej w Toruniu;
4) remont cząstkowy nawierzchni jezdni;
5) wykonanie warstwy profilowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC11W;
6) wykonanie warstw ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S;
7) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W
8) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm
9) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego frakcji 12/63mm
10) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm;
11) wykonanie zjazdów do posesji i regulacja istniejących zjazdów z kostki betonowej;
12) wykonanie oznakowania pionowego;
13) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót;
14) uporządkowanie pozostałej części terenu stanowiącego pas drogowy do granicy działek stanowiących drogę;
15) inne prace – związane z procesem budowy np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym (m.in. zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne telefoniczne, gazowe itp.);
16) w robotach ziemnych (koryta) należy uwzględnić wszelkiego rodzaju podłączenia nowych konstrukcji drogowych do istniejących nawierzchni;
17) przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy i ją wprowadzi.
18) wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawiera Projekt Budowlany i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części II zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SWZ.
12. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji technicznej w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną;
13. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym terenie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco nieczystości, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
14. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.
15. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego należy uzgadniać z zarządcami sieci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 221339,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236459,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353800,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236459,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo Budowlany Rogowo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-270-58-48
7.3.3) Ulica: Rogowo 23
7.3.4) Miejscowość: Lubicz
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DROGOWO BUDOWLANY ROGOWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DROGOWO BUDOWLANY ROGOWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236459,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250788,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442658,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250788,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBRUK Barczyńscy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792671670
7.3.3) Ulica: Wojewódzka 3a
7.3.4) Miejscowość: Łubianka
7.3.5) Kod pocztowy: 87-152
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSBRUK BARCZYŃSCY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANSBRUK BARCZYŃSCY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250788,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.