Og³oszenie z dnia 2024-11-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa respiratorów ratowniczo-transportowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poleska 89
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa respiratorów ratowniczo-transportowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2a70f90f-7d55-4500-9841-ac8b087548c5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00584634
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00569882/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Dostawa sprzêtu medycznego: respiratorów ratowniczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a70f90f-7d55-4500-9841-ac8b087548c53.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2a70f90f-7d55-4500-9841-ac8b087548c5
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2a70f90f-7d55-4500-9841-ac8b087548c5. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy ”) – ocds-148610-2a70f90f-7d55-4500-9841-ac8b087548c5. Wykonawca mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej nie dotyczy sk³adania ofert oraz o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 PZP. Wykonawca przygotowuje ofertê na „Formularzu ofertowym” udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako za³±cznik do SWZ i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnêtrzny. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wype³niony formularz oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±. System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym wykonawcê. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski”. Ofertê, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w tre¶ci SWZ udostêpnionej na platformie e-Zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiaj±cego: http://pogotowie.bialystok.pl/ .
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w tre¶ci SWZ udostêpnionej na platformie e-Zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiaj±cego: http://pogotowie.bialystok.pl/ .
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.40.24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postêpowania jest dostawa 6 respiratorów ratowniczo-transportowych, szczegó³owo wyspecyfikowanych w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia.
2. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ towar na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiaj±cego przy ul. Poleskiej 89 w Bia³ymstoku, w sposób opisany w za³±czonym projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. Projekt umowy jest integraln± czê¶ci± SWZ i postanowienia w nim zawarte, traktuje siê jako warunki udzielenia zamówienia.
4. Nazwa i kod wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
33100000-1 Urz±dzenia medyczne
33157400-9 Medyczna aparatura oddechowa
33157800-3 Urz±dzenia do podawania tlenu
5. Oferowany przedmiot zamówienia musi byæ zgodny z przepisami prawa obowi±zuj±cymi w Unii Europejskiej jak równie¿ w Polsce, musi posiadaæ certyfikaty, atesty, a tak¿e byæ dopuszczony do stosowania na terenie Polski. Ponadto zgodnie z art. 18 Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych Zamawiaj±cy wymaga obecno¶ci kodu UDI na etykietach oraz wy¿szych poziomach opakowañ respiratorów, je¿eli kody te zosta³y nadane zgodnie z art. 27 ust. 8 rozporz±dzenia 2017/745 oraz art. 24 ust. 8 rozporz±dzenia 2017/746. Wszystkie dokumenty dotycz±ce kodów UDI powinny byæ w posiadaniu WYKONAWCY i gotowe do przed³o¿enia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33157400-9 - Medyczna aparatura oddechowa
33157800-3 - Urz±dzenia do podawania tlenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
CENA OFERTOWA BRUTTO (Cof) – waga 60%
Obliczenia w ramach kryterium cena bêd± dokonywane wg wzoru:
Cof = (cena najni¿sza brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60%
gdzie:
Cmin – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych
odrzuceniu.
Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty.
MO¯LIWO¦Æ PRACY BEZ ZASILANIA Z INSTALACJI TLENOWEJ (Z) – waga 5%
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ 5%, w przypadku zaoferowania urz±dzenia, które bêdzie posiada³o mo¿liwo¶æ pracy bez zasilania z instalacji tlenowej, albo 0% w przypadku, gdy urz±dzenie nie bêdzie posiada³o mo¿liwo¶ci pracy bez zasilania z instalacji tlenowej.
UK£AD PACJENTA Z ZASTAWK¡ WIELORAZOWEGO U¯YTKU (U) – waga 5%
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ 5%, w przypadku zaoferowania urz±dzenia, które bêdzie posiada³o uk³ad pacjenta z zastawk± wielorazowego u¿ytku, albo 0% w przypadku, gdy urz±dzenie nie bêdzie posiada³o uk³adu pacjenta z zastawk± wielorazowego u¿ytku.
TRYB SIMV LUB RÓWNOWA¯NY (S) – waga 5%
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ 5%, w przypadku zaoferowania urz±dzenia, które bêdzie posiada³o tryb SIMV lub równowa¿ny, albo 0% w przypadku, gdy urz±dzenie nie bêdzie posiada³o trybu SIMV lub równowa¿nego.
MO¯LIWO¦Æ USTAWIANIA AUTOMATYCZNIE PARAMETRÓW WENTYLACJI W ZALE¯NO¦CI OD WZROSTU/WAGI LUB WIEKU PACJENTA (A) – waga 10%
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ 10%, w przypadku zaoferowania urz±dzenia, które bêdzie posiada³o mo¿liwo¶æ ustawiania automatycznie parametrów wentylacji w zale¿no¶ci wzrostu/wagi lub wieku pacjenta, albo 0% w przypadku, gdy urz±dzenie nie bêdzie posiada³o mo¿liwo¶ci ustawiania automatycznie parametrów wentylacji w zale¿no¶ci wzrostu/wagi lub wieku pacjenta.
TRYB CCSV LUB RÓWNOWA¯NY (CC) – waga 10%
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ 10%, w przypadku zaoferowania urz±dzenia, które bêdzie posiada³o tryb CCSV lub równowa¿ny, albo 0% w przypadku, gdy urz±dzenie nie bêdzie posiada³o trybu CCSV lub równowa¿nego.
FUNKCJA RÊCZNEJ KONTROLI ODDECHU AKTYWOWANA PRZYCISKIEM PRZY MASCE RESUSCYTACYJNEJ (RKO) – 5 %
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ 5%, w przypadku zaoferowania urz±dzenia, które bêdzie posiada³o funkcjê rêcznej kontroli oddechu aktywowan± przyciskiem przy masce resuscytacyjnej, albo 0% w przypadku, gdy urz±dzenie nie bêdzie posiada³o tej funkcji.
£±czna liczba punktów jak± otrzyma oferta bêdzie obliczona wg wzoru:
SUMA = Cof + Z + U + S + A + CC + RKO
2. 1% = 1 pkt
3. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach wskazanych powy¿ej, spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: MO¯LIWO¦Æ PRACY BEZ ZASILANIA Z INSTALACJI TLENOWEJ (Z)
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: UK£AD PACJENTA Z ZASTAWK¡ WIELORAZOWEGO U¯YTKU (U)
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: TRYB SIMV LUB RÓWNOWA¯NY (S)
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: MO¯LIWO¦Æ USTAWIANIA AUTOMATYCZNIE PARAMETRÓW WENTYLACJI W ZALE¯NO¦CI OD WZROSTU/WAGI LUB WIEKU PACJENTA (A)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: TRYB CCSV LUB RÓWNOWA¯NY (CC)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 7
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: FUNKCJA RÊCZNEJ KONTROLI ODDECHU AKTYWOWANA PRZYCISKIEM PRZY MASCE RESUSCYTACYJNEJ (RKO)
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub w okresie dzia³alno¶ci – je¿eli jest krótszy ni¿ 3 lata zrealizowa³ nale¿ycie, minimum jedno zamówienie polegaj±ce na dostawie respiratorów o warto¶ci co najmniej: 400 000,00 z³ brutto.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw wykonywanych lub wykonanych (w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych) w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot ma rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
UWAGA: Przez dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± dostaw stanowi±cym przedmiot niniejszego zamówienia uwa¿a siê minimum jedno zamówienie polegaj±ce na dostawie respiratorów o warto¶ci co najmniej: 400 000,00 z³ brutto.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone w SWZ wymagania, Zamawiaj±cy wraz z ofert± ¿±da z³o¿enia PRZEDMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH tj.:1) Folderu z opisem parametrów technicznych oferowanego urz±dzenia, w szczególno¶ci parametrów okre¶lonych w SWZ (w jêzyku polskim).
2) Instrukcji obs³ugi zaoferowanego urz±dzenia w jêzyku polskim.
3) Certyfikat CE w przypadku wyrobów medycznych zakwalifikowanych zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych do: klasy I z funkcj± pomiarow±, klasy IIa, Klasy III, w przypadku pozosta³ych wyrobów medycznych deklaracja zgodno¶ci ze znakiem CE wystawiona przez producenta wyrobu medycznego. (dot. Wyrobów medycznych wprowadzanych do obrotu na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych)
Lub Certyfikat CE oraz deklaracja zgodno¶ci UE dla tego wyrobu zgonie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych Dz. U. 2024 poz. 1620 t.j. z pó¼n. zm.
2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) Folder z opisem parametrów technicznych oferowanego urz±dzenia, w szczególno¶ci parametrów okre¶lonych w SWZ (w jêzyku polskim).2) Instrukcja obs³ugi zaoferowanego urz±dzenia w jêzyku polskim.
3) Certyfikat CE w przypadku wyrobów medycznych zakwalifikowanych zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych do: klasy I z funkcj± pomiarow±, klasy IIa, Klasy III, w przypadku pozosta³ych wyrobów medycznych deklaracja zgodno¶ci ze znakiem CE wystawiona przez producenta wyrobu medycznego. (dot. Wyrobów medycznych wprowadzanych do obrotu na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych)
Lub Certyfikat CE oraz deklaracja zgodno¶ci UE dla tego wyrobu zgonie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych Dz. U. 2024 poz. 1620 t.j. z pó¼n. zm.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sporz±dza siê na Formularzu Ofertowym udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako Za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy nie stworzy³ na potrzeby niniejszego postêpowania formularza interaktywnego. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) Wype³niony formularz cenowy [wg Za³±cznika nr 5 do SWZ];
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – [wg Za³±cznika nr 3 do SWZ];
3) O¶wiadczenie o spe³nianiu dodatkowych parametrów technicznych -[wg Za³±cznika nr 4 do SWZ];
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e dana osoba jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
5) W przypadku gdy oferta nie zosta³a podpisana przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno zostaæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dn. 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
6) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe j.w.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-15 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: E-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-14
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artyku³ów spo¿ywczych - 2025 rok.
- Dostawa klipsów naczyniowych i automatycznego systemu mocowania
- Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Powiatu Bia³ostockiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Skarbu Pañstwa
- Zakup i dostawa zasilaczy laboratoryjnych na potrzeby Wydzia³u Mechanicznego Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.92.2024
- Dostawa respiratorów ratowniczo-transportowych
- Dostawa dwóch samochodów s³u¿bowych
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urz±dzenia OCT dla dzia³u okulistyki dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej przy ul. ¯eromskiego 1 w ¦wiêtej Katarzynie, gmina Siechnice
- Dostawa respiratorów ratowniczo-transportowych
- Zakup sprzêtu i aparatury medycznej
- "Sprzeda¿, dostawa i monta¿ sprzêtu rehabilitacyjnego na doposa¿enie bazy zabiegowej obiektów Uzdrowiska Krynica-¯egiestów S. A." w Krynicy Zdroju, ul. Nowotarskiego 9/4".
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Skar¿ysku - Kamiennej w roku 2024/25
- Dostawa barwiarki na potrzeby Zak³adu Patomorfologii Szpitala Specjalistycznego Chorób P³uc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej w Zakopanem
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.