Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00429265/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00450411/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją w miejscowości Daszyna – Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Daszyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DASZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 34A
1.5.2.) Miejscowość: Daszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-107
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 3571000
1.5.8.) Numer faksu: 24 3890400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadaszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.daszyna.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-feb9a793-d1e8-4508-a8de-e1709ca07c721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją w miejscowości Daszyna – Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Daszyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feb9a793-d1e8-4508-a8de-e1709ca07c72
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206749/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją w miejscowości Daszyna – Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Daszyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429265
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPI.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
„Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Daszyna”
Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego projektu architektoniczno – budowlanego i zagospodarowania terenu dla zamierzenia budowlanego: „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego, przepompowni ścieków tymczasowych, sitopiaskownika, punktu zlewnego ścieków dowożonych oraz przebudowa i remont oczyszczalni ścieków komunalnych w Daszynie, gmina Daszyna”, polegających w szczególności na:
- dokończeniu robót budowlanych stawu napowietrzanego nr 1, w tym – w obrębie skarp (połączenie folii dna z folią skarp, odtworzenie około 10m skarpy bocznej, wylanie betonu na dno, uszczelnienie całości); wykonanie przecisków do studni refulacji; uzbrojenie zgodnie z projektem (system refulacji, napowietrzania, pompownia osadu); montaż orurowania; wykonanie/zabudowanie przegród stawu
UWAGA! W ramach stawu napowietrzanego nr 1 zostało wykonane ok. 30% prac odtworzeniowych (czyszczenie, utwardzone dno, położona warstwa folii i piasku; częściowo odtworzone skarpy)
- poletko osadowe – udrożnienie rur odciekowych, zamontowanie rur z zaworami do rozprowadzania osadu na poletku osadowym; wykonanie studzienek zbiorczych do odtworzenia oraz połączenia z przepompownią ścieku surowego
UWAGA! W ramach poletka osadowego zostały wykonane prace odtworzeniowe (odtworzone ściany i dno oraz warstwa filtracyjna)
- zbiornik wstępny - zabudowanie pokrywy zbiornika; założenie zaprojektowanej armatury
UWAGA! W ramach zbiornika wstępnego zostały w części wykonane prace odtworzeniowe (czyszczenie, częściowo pomalowany i wypełnione ubytki betonu - zaawansowanie prac naprawczych – 60%)
- studnie refulacji osadów ze stawów napowietrzanych – wykonanie betonowych pokryw, włazów rewizyjnych, montaż zaworów, orurowania, pomp do refulacji – 2 szt. wraz ze sterowaniem 1 pompą
UWAGA! W ramach studni refulacji - zostały zamontowane same studnie
- przepompownia ścieku surowego - usunięcie starej armatury, zakup i montaż nowych pomp i orurowania
- sitopiaskownik – budowa zgodnie z projektem
- poletko kompostowe - budowa zgodnie z projektem
- czyszczenie stawu stabilizacyjnego - wypompowanie osadu na poletko osadowe; pompa do szlamu, rośliny wodne
- studnia pomiarowa ilości ścieku – budowa z kręgów betonowych, zakup przepływomierza
- połączenie budynku gospodarczego z przepompownią ścieku surowego (WC)
- pomieszczenie dmuchaw – budowa (analogia garażu blaszanego); kompresor; remont istniejącej dmuchawy (wymiana łożysk i wałka)
- wykonanie połączeń miedzy zbiornikami i odtworzenie studzienek
- wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z projektem
- remont wewnętrzny budynku gospodarczego
UWAGA! W ramach remontu budynku gospodarczego – wyremontowano dach i elewację zewnętrzną oraz wstawiono nowe drzwi zewnętrzne
- wykonanie wewnętrznych dróg i parkingów
- dokończenie robót w ramach ogrodzenia terenu - założenie siatki na ¾ długości, zamontowanie bramy i furtki)
UWAGA! W ramach ogrodzenia terenu – odtworzono słupki ogrodzeniowe na całej długości; założono siatkę ogrodzeniową na ¼ długości
- wykonanie oświetlenia terenu zgodnie z projektem - montaż 6 lamp oświetleniowych
- prace porządkowe – wywóz ziemi
- remont drogi dojazdowej – nakładka asfaltowa, wyrównanie i wzmocnienie krawędzi oraz rozruch nowych instalacji osiągniecie zakładanych paramentów i przeszkolenie personelu w zakresie eksploatacji
UWAGA! Część obiektów oczyszczalni została już zmodernizowana w ramach wcześniej wykonanych etapów przebudowy – dotyczy punktu zlewnego ścieków dowożonych; stawu napowietrzanego nr 2 oraz biofiltra.
Wycenę robót budowlanych, objętych Zamówieniem, należy wykonać na podstawię posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej – załącznik nr 9 do SWZ. Dokument pomocniczy do wyceny robót budowlanych stanowi załączony do SWZ przedmiar robót – załącznik 1a. Zamawiający wymaga załączenia do oferty wyceny, sporządzonej na załączniku 1a.
Zamawiający wymaga ponadto:
- opracowania ewentualnych projektów uzupełniających/zamiennych wraz z pozyskaniem zamiennych decyzji administracyjnych, w tym pozwoleń/zgłoszeń, w przypadku zaistnienia takiej konieczności
- opracowania ewentualnych projektów i ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego
- opracowania projektów organizacji budowy i technologii wykonania robót
- opracowanie wszelkich dokumentów niezbędnych do pozyskania pozwolenia/zgłoszenia do użytkowania, w tym inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej zawierającej wszelkie świadectwa dopuszczenia i pochodzenia, atesty itp.
- pozyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu/ zgłoszenie obiektu do użytkowania (w
przypadku zaistnienia takiego wymogu),
- opracowania, w uzgodnieniu z Zamawiającym, harmonogramu finansowo – rzeczowego
realizacji robót budowlanych; uwzględniającego i zgodnego z wymaganiami instytucji współfinansujących inwestycję.
Należy współpracować z organami administracyjnymi w celu uzyskania stosownych decyzji, a w szczególności uczestniczyć w konsultacjach społecznych, udzielać wyjaśnień na żądanie organu, przedkładać wnioski i dokumenty bezzwłocznie w stosunku do obowiązujących terminów.
Wykaz dokumentów zawarty powyżej nie ogranicza obowiązku przygotowania innych Dokumentów Wykonawcy niezbędnych dla wykonania robót budowlanych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.
Każdy ww. komplet dokumentów należy dostarczyć Zamawiającemu również w wersji cyfrowej edytowalnej oraz w formacie plików pdf.
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie Dokumentów Wykonawcy objętych powyższym wykazem i innych dokumentów niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia, zawierające koszty uzyskania wymaganych uzgodnień oraz stanowisk, postanowień i decyzji administracyjnych związanych z realizacją i przekazaniem do użytkowania jest ujęte w ramach umowy z Wykonawcą.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
- wykonanie niezbędnych prac geodezyjnych
- wykonanie wszelkich prób, pomiarów i badań, których pozytywny wynik warunkować będzie odbiór robót przez Zamawiającego.
Poszczególne materiały i urządzenia powinny spełniać wymagania stosownych norm, potwierdzone oznaczeniem CE lub inne dopuszczenia na rynek Polski, określonych w przepisach określających wymagania certyfikacji. Wszystkie wykorzystane do budowy materiały powinny być dobrane w oparciu o rozwiązania techniczne pozwalające na osiągnięcie wysokiej sprawności urządzeń przy możliwie niskich kosztach eksploatacji.
Wszystkie oferowane urządzenia powinny być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 10 miesięcy przed datą dostarczenia na budowę.
Wszystkie wykorzystane do budowy urządzenia i materiały powinny być dobrane w oparciu o rozwiązania techniczne pozwalające na osiągnięcie wysokiej sprawności urządzeń przy możliwie niskich kosztach eksploatacji.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
– w przypadku wystąpienia konieczności zajęcia pasa drogowego należy opracować, uzyskać akceptację Zamawiającego, uzgodnić z odpowiednimi władzami i zrealizować projekty organizacji ruchu na czas wykonywania robót, z uwzględnieniem możliwości dojazdu do poszczególnych posesji;
– roboty budowlane należy prowadzić w sposób zachowujący dostęp do terenów przyległych, a w tym do każdej działki sąsiadującej z projektowaną inwestycją; ewentualne zamknięcie ruchu na drogach samorządowych dopuszcza się w przypadku otrzymania zgody od odpowiedzialnego zarządcy drogi;
- wybudowane obiekty, wszędzie tam gdzie to będzie możliwe dostępne będą dla osób niepełnosprawnych ruchowo;
– w przypadku wystąpienia kolizji z istniejącą infrastrukturą sieciową należy zaprojektować i wykonać jej przebudowę lub zabezpieczenie;
W ramach zaakceptowanej kwoty umowy z Wykonawcą należy uwzględnić koszty związane z i określone w SWZ.
Zaplecze budowy zgodnie z SWZ.
Podczas wykonywania budowy, teren na którym prowadzone są roboty budowlane musi być wydzielony, oznaczony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. W wypadku wystąpienia kolizji wykopów z ciągami pieszymi, należy na czas prowadzenia robót ustawić pomosty gwarantujące bezpieczny ruch pieszych. W przypadku przejść pod drogami, należy na czas prowadzenia prac zapewnić użytkownikom dróg niezbędne objazdy, a w razie braku takich możliwości, nad wykopami należy ustawić pomosty umożliwiające przejazd pojazdów osobowych.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i poleceniami inspektora nadzoru oraz zapewnić wysoką, ponad standardową jakość robót.
Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do - zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 840000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zielone Oczyszczalnie Juliusz Sumorok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730138874
7.3.3) Ulica: ul. Brzeźna 5
7.3.4) Miejscowość: Łask
7.3.5) Kod pocztowy: 98-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zielone Oczyszczalnie Juliusz Sumorok
jakie przetargi wygrała firma
Zielone Oczyszczalnie Juliusz Sumorok
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni mineralno-asfaltowej
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.