eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa samochodu osobowego w wersji nieoznakowanej o nadwoziu kombi dla Szko³y Policji w Katowicach



Og³oszenie z dnia 2024-11-07

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego w wersji nieoznakowanej o nadwoziu kombi dla Szko³y Policji w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Policji w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276676775

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gen. Jankego 276

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-684

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 48 478516441

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@spkatowice.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://katowice.szkolapolicji.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Pañstwowa jednostka organizacyjna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Szkolenie policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu osobowego w wersji nieoznakowanej o nadwoziu kombi dla Szko³y Policji w Katowicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b2cbab2e-3cff-41d3-a242-2fd5da838f15

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00584666

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00232133/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Dostawa samochodów osobowych nieoznakowanych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://katowice.szkolapolicji.gov.pl/spk/zam

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://katowice.szkolapolicji.gov.pl/spk/zam

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_katowice/proceedings.
2. Zamawiaj±cy preferuje w szczególno¶ci przesy³anie danych w formacie pdf.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zam.pub@spkatowice.policja.gov.pl.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym dalej Rozporz±dzeniem w sprawie ¶rodków komunikacji, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. Pozosta³e szczegó³owe wymagania techniczne opisane s± w rozdziale IV i XVI SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Pouczenie wynikaj±ce z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L119). Informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Szko³y Policji w Katowicach z siedzib± przy ul. gen. Zygmunta Waltera-Jankego 276, 40-684 Katowice.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Naczelnik Wydzia³u Bezpieczeñstwa Informacji i Kontroli, adres e-mail: iod.sp@spkatowice.policja.gov.pl, tel. 47 85 16 430.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu/celach przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia.
4. Podstaw± prawn± przetwarzania dotycz±cych Pani/Pana danych osobowych jest ustawa Pzp.
5. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych mo¿e byæ Urz±d Zamówieñ Publicznych, ponadto w zakresie okre¶lonym w ustawie Pzp,
dane mog± byæ publikowane na stronie internetowej http://katowice.szkolapolicji.gov.pl/ oraz innym podmiotom uprawnionym na
podstawie odrêbnych przepisów.
6. Pani/Pana dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego, organizacji miêdzynarodowej.
7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotycz±cych okresów przechowywania akt w Policji.
8. Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania od Administratora dostêpu do danych dotycz±cych Pani/Pana osoby, sprostowania,
ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie okre¶lonym przepisami prawa
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym. 11. W przypadku niepodania danych nie bêdzie mo¿liwy udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
13. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
14. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 33/ZP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa samochodu osobowego w wersji nieoznakowanej o nadwoziu kombi dla Szko³y Policji w Katowicach;
2. Dostawa obejmuje pojazdy nowe, wyprodukowane w 2024 r. (rok modelowy 2025). spe³niaj±ce wszystkie minimalne wymagania opisane w za³±czniku nr 5 do SWZ.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania ogólne dotycz±ce dostarczanego pojazdu stanowi± za³±cznik nr5 do SWZ.
4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ:
34110000-1 Samochody osobowe.
5. Szczegó³y realizacji zamówienia okre¶lone zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4A i 4B do SWZ (w zale¿no¶ci od wybranej czê¶ci).
6. Wykonawca zapewni ochronê przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustaw± z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) i Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych (dalej RODO) (t.j. Dz.U. UE L 2016 r.
nr. 119 s. 1). Obowi±zek poinformowania Podwykonawców, podmiotów trzecich i cz³onków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. O¶wiadczenie Wykonawcy o wype³nieniu obowi±zków wynikaj±cych z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o niniejsze zamówienie z³o¿one zostanie w formularzu ofertowym – stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie ze Specyfikacja Warunków Zamówienia
1. Kryteria oceny ofert.
Y = C+P
Y - suma punktów badanej wa¿nej oferty - max. 100 pkt
C - cena ofertowa brutto zamówienia - max. 60 pkt
P - Parametry techniczno-u¿ytkowe - max. 40 pkt
2. Ocena ofert
1) Cena ofertowa brutto zamówienia (C) – 60 pkt: (UWAGA – kryterium podlegaæ bêdzie ocenie w toku aukcji elektronicznej):
C – Ilo¶æ punktów = najni¿sza oferowana cena oferty brutto z wa¿nych ofert/ cena brutto badanej oferty x 60 pkt
Wyznaczenie warto¶ci punktów:
a) oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê punktów tj. 60 pkt;
b) inne oferty cenowe zostan± przeliczone wg powy¿szego wzoru;
c) je¿eli oferty cenowe po przeliczeniu wg powy¿szego wzoru bêd± sobie równe otrzymaj± tak± sam± liczbê pkt.

2) Parametry techniczno-u¿ytkowe (P) – 40 pkt:
P=a+b+c+d+e

a) Czujnik martwego pola, kamera 360, tempomat adaptacyjny – 5 pkt.
W tym kryterium punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
- za dodatkowe wyposa¿enie pojazdu w czujnik martwego pola - 1 pkt,
- za dodatkowe wyposa¿enie pojazdu w kamerê 360 - 2 pkt,
- za dodatkowe wyposa¿enie pojazdu w tempomat adaptacyjny - 2 pkt.
b) Gwarancja na podzespo³y mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu – 15 pkt.
W tym kryterium punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
- 2 lata - 0 pkt,
- 3 lata - 5 pkt,
- 4 lata - 10 pkt,
- 5 lat - 15 pkt.
c) Podgrzewane przednie fotele i kierownica– 10 pkt.
W tym kryterium punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
- pojazd wyposa¿ony w podgrzewane przednie fotele - 5 pkt,
- pojazd wyposa¿ony w podgrzewan± kierownicê- 5 pkt,
d) Czujniki parkowania z przodu pojazdu – 5 pkt.
W tym kryterium punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób
- pojazd wyposa¿ony jest w czujniki parkowania z przodu - 5 pkt,
- pojazd nie jest wyposa¿ony w czujniki parkowania z przodu - 0 pkt.
e) Koszty wykonania wiêcej ni¿ 2 przegl±dów pojazdu– 5 pkt.
W tym kryterium punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
- wykonanie 2 przegl±dów pojazdu - 0 pkt,
- wykonanie 5 przegl±dów pojazdu - 5 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczno-u¿ytkowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê (DOKUMENTÓW NIE DO£¡CZA SIÊ DO OFERTY), którego ofertê najwy¿ej oceni³, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni), aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu wskazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania:
1) odpisu lub informacji z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
2) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne;
3) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcia wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1689, z pó¼n. zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: C. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê (DOKUMENTÓW NIE DO£¡CZA SIÊ DO OFERTY), którego ofertê najwy¿ej oceni³, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni), aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1. Podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu wskazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania:
1) odpisu lub informacji z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
2) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego zakazu ubiegania siê
o zamówienie publiczne;
3) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcia wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1689, z pó¼n. zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
2. Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunków udzia³u w postêpowaniu, w zwi±zku z czym nie bêdzie wymaga³ podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Kopia ¶wiadectwa zgodno¶ci WE pojazdu bazowego oraz Specyfikacja producenta oferowanego pojazdu potwierdzaj±ca parametry wymagane przez Zamawiaj±cego wskazane w za³±czniku nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Kopia ¶wiadectwa zgodno¶ci WE pojazdu bazowego oraz Specyfikacja producenta oferowanego pojazdu potwierdzaj±ca parametry wymagane przez Zamawiaj±cego wskazane w za³±czniku nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawcy zobowi±zani s± za³±czyæ do oferty nastêpuj±ce dokumenty:
1) Formularz ofertowy wype³niony zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
2) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX B SWZ.
3) O¶wiadczenia wymagane na podstawie art. 125 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, z³o¿one na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ oraz aktualne na dzieñ sk³adania ofert.
4) O¶wiadczenie, ¿e oferowany pojazd jest zgodny z wymaganiami Zamawiaj±cego opisanymi w za³±czniku nr 5 do SWZ.
5) Informacje dotycz±ce oferowanych parametrów funkcjonalno-u¿ytkowych.
6) O¶wiadczenie Wykonawcy czy zamierza zleciæ Podwykonawcy/com wykonanie zamówienia.
7) O¶wiadczenie Wykonawcy czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego.
8) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e cena zosta³a obliczona zgodnie z Rozdzia³em XVII SWZ i zawiera wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia.
9) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zapozna³ siê z SWZ i tre¶ci± wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrze¿eñ oraz zobowi±zuje siê w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na wy¿ej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego.
10) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zdoby³ konieczne informacje niezbêdne do w³a¶ciwego przygotowania oferty.
11) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e wykona zamówienie w terminie wskazanym w SWZ, zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w SWZ oraz we wzorze umowy.
12) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e w ofercie nie zosta³a zastosowana cena dumpingowa i oferta nie zosta³a z³o¿ona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp oraz zgodnie z art. ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233).
13) O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca uwa¿a siê zwi±zany ofert± na czas wskazany w SWZ.
14) O¶wiadczenie Wykonawcy, o statusie ma³ego lub ¶redniego przedsiêbiorstwa zgodnie z definicj± zawart± w art. 7 ustawy a 2 marca 2018 r. Prawo przedsiêbiorców (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 236, z pó¼n. zm.).
15) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e w ofercie zawarte s± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa.
16) O¶wiadczenie Wykonawcy o wyra¿eniu zgody na udostêpnianie danych osobowych zawartych w ofercie.
17) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e realizuj±c zamówienie Wykonawca bêdzie stosowaæ przepisy rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, Dz.U. UE L 2016 r. nr. 119 s. 1 – „RODO”).
18) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e wype³ni³ obowi±zki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.
19) Informacje potrzebne do przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
20) Wykaz za³±czników do³±czonych do oferty.
21) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
22) Uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy).
UWAGA!
O¶wiadczenia oraz informacje o których mowa w pkt. 4-20 sk³adane s± na formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://aukcje.uzp.gov.pl

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

Zgodnie z rozdzia³em XIX SWZ.
Zamawiaj±cy przeprowadzi aukcjê elektroniczn±, je¿eli zostan± z³o¿one co najmniej dwie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
W aukcji elektronicznej minimalne post±pienie w kryterium "Cena" to 1000 z³ brutto.
Licytowana cena bêdzie cen± brutto za realizacjê ca³ego zamówienia.

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonym w SWZ wadium w wysoko¶ci 1 600,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c sze¶æset z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: tj. Bank NBP o/o Katowice nr 82 1010 1212 0051 8013 9120 0000 z dopiskiem: Wadium – 33/ZP/2024 - dostawa samochodów osobowych w wersji nieoznakowanej dla Szko³y Policji w Katowicach
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 1 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, oraz winna zawieraæ co najmniej nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê Wykonawcy, którego ofertê zabezpiecza, nazwê beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;
2) kwotê gwarancji;
3) termin wa¿no¶ci gwarancji;
4) wskazanie, i¿ s±dem w³a¶ciwym do rozpoznawania sporów z gwarancji jest s±d powszechny, w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego;
5) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie pieni±dza - zaleca siê do³±czenie do oferty potwierdzenia wp³aty wadium na rachunek Zamawiaj±cego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 117 ustawy Pzp.
2. O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o których mowa w rozdziale IX.A ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ do³±czone do oferty.
4. Oferta musi byæ podpisana przez wszystkie podmioty tworz±ce konsorcjum lub ustanowionego pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
5. Je¶li ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie bêdzie wykonywaæ czê¶æ zamówienia, do którego przepisy wymagaj± posiadania uprawnieñ czy te¿ Zamawiaj±cy opisa³ sposób oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia to ka¿dy z nich musi wykazaæ, i¿ posiada uprawnienia i posiada wiedzê i do¶wiadczenie dotycz±ce czê¶ci zamówienia przewidzianego Wykonawcy
do wykonania.
6. W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci o których mowa w ust. 5, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które dostawy bêd± realizowane przez poszczególnych wykonawców.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:
1) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania;
2) w przypadku ustanowienia pe³nomocnika przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów;
3) pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±; wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z pe³nomocnikiem;
4) je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy wezwaæ pe³nomocnika do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian w tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w sytuacji, gdy:
1) powsta³a mo¿liwo¶æ zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ technologicznych i technicznych, ni¿ te istniej±ce w chwili zawarcia Umowy, a wprowadzenie tych rozwi±zañ nie powoduje podwy¿szenia wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy;
2) zachodzi konieczno¶æ zmiany terminu realizacji Umowy, w przypadku przed³u¿aj±cej siê procedury udzielania zamówienia publicznego na skutek korzystania przez Wykonawców ze ¶rodków ochrony prawnej; w takim przypadku Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu realizacji Umowy o czas trwania procedury odwo³awczej,
rozumianej jako okres pomiêdzy z³o¿eniem przez któregokolwiek z Wykonawców odwo³ania, a dniem uprawomocnienia siê
ostatniego rozstrzygniêcia w toku postêpowania o udzielenie zamówienia, skutkuj±ce mo¿liwo¶ci± zawarcia umowy z
Wykonawc±;
3) nast±pi³a zmiana wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug VAT; w takim przypadku Zamawiaj±cy zastrzega sobie
mo¿liwo¶æ zmiany ceny o kwotê wynikaj±c± ze zmienionych stawek tego podatku obowi±zuj±cych w dacie powstania
obowi±zku podatkowego w czasie trwania umowy;
Zmiany wymagaj± zgody obu Stron i musz± byæ dokonywane w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-15 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_katowice/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-14

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiaj±cy nie przewiduje ograniczenia liczby wykonawców zaproszonych do negocjacji

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ przedmiot zamówienia w terminie do 21 dni liczonych od daty zawarcia umowy, nie pó¼niej jednak ni¿ do dnia 23 grudnia 2024 r.
2. Szczegó³owe zagadnienia dotycz±ce terminu realizacji umowy uregulowane s± we wzorze umowy stanowi±cej Za³±cznik nr 4 do SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.