Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00399071/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja sieci komputerowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Redzikowie oraz w Szkole Podstawowej im.mjra Henryka Sucharskiego w Jezierzycach (wraz z halą widowiskowo-sportową)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Redzikowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michalm@gminaredzikowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaredzikowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_redzikowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sieci komputerowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Redzikowie oraz w Szkole Podstawowej im.mjra Henryka Sucharskiego w Jezierzycach (wraz z halą widowiskowo-sportową)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29cf88c4-3aab-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051278/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Modernizacja sieci komputerowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Redzikowie oraz w Szkole Podstawowej im.mjra Henryka Sucharskiego w Jezierzycach (wraz z halą widowiskowo-sportową)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany jest na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01- 001/23/0611/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 zawarta 05 kwietnia 2024r. w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399071
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 133330 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wstęp
Po wielu latach funkcjonowania sieci teleinformatycznych w szkołach gminy zaobserwowano brak spójności i konsekwencji
w infrastrukturze i administracji zasobami sieciowymi. Niejednokrotnie „potrzeba chwili” wymuszała na użytkownikach sieci
dostępowych tworzenie własnych połączeń i rozwiązań, które wpływają negatywnie na poziom bezpieczeństwa oraz
możliwość jej administrowania. Rosnąca liczba użytkowników, dzienniki elektroniczne, prace interaktywne uczniów,
możliwość połączenia niezaufanych urządzeń, to wszystko i wiele innych czynników mających wpływ na bezpieczeństwo
danych i przesyłu informacji wymaga wprowadzenia zmian i modernizacji sieci.
Założenia pracy sieci dostępowej
Głównymi założeniami, które są celem modernizacji jest postawienie na bezpieczeństwo danych i izolacja grup
użytkowników w zależności od rodzaju dostępu do określonych zasobów.
Scentralizowane zarządzanie siecią z jednego miejsca, możliwość konfiguracji urządzeń bez fizycznego dostępu do nich.
Bezawaryjność urządzeń i zastosowanie urządzeń sprawdzonych producentów w celu uniknięcia niskiej jakości urządzeń
bez serwisu pogwarancyjnego.
Zastosowanie technologii i rozwiązań
Rozdzielenie grup urządzeń poprzez wirtualizację dostępów i odpowiednie tunelowanie ruchu poprzez wykorzystanie
oddzielnych wirtualnych sieci wi-fi, które „dopinają” urządzenia do właściwych vlan-ów, wykorzystanie w switchach sieci
Dynamic VLAN.
Możliwości i inwentaryzacja obiektów
Podczas przygotowywania do opracowania modernizacji należy przeprowadzić inwentaryzację istniejącej infrastruktury i
urządzeń aktywnych w celu oceny możliwości adaptacji istniejących zasobów do realizacji projektu. Podczas oceny należy
wziąć pod uwagę stan techniczny okablowania, rodzaj aktualnie wykorzystywanych urządzeń ich możliwości techniczne i w
przypadku, gdy nadają się do adaptacji, ich zużycie czasowe. Należy uwzględnić czy adaptacja istniejącej infrastruktury nie
będzie miała negatywnego wpływ na pracę obiektu podczas oraz po modernizacji. Celem zapewnienia dostępu do sieci
urządzeniom bezprzewodowym należy zapewnić im odpowiedni poziom sygnału w danej lokalizacji (co najmniej -70dBm) -
należy dokonać rozmieszczenia urządzeń nadawczych tak, aby zapewnić bezprzewodowy lub przewodowy dostęp w
wymaganych miejscach użytkowania (wszystkie pomieszczenia dydaktyczne oraz administracyjne). Z uwagi na brak
dokładnych planów budowlanych, niezbędna będzie wizja lokalna oraz pomiar tłumienności ścian w celu zaplanowania
optymalnej ilości oraz rozmieszczenia AccessPointów.
Wybór rozwiązań do realizacji i założenia końcowe.
Budowa bądź modernizacja istniejącej infrastruktury w sposób zapewniający wirtualizację sieci bezprzewodowych z
wykorzystaniem dynamic VLAN. Wymiana urządzeń niespełniających wymogów projektu (np. switchy niezarządzalnych na
zarządzalne, wymiana szaf rack na większe, wymiana okablowania itp.). Montaż i konfiguracja wszystkich elementów
pasywnych i urządzeń aktywnych oraz uruchomienie i przetestowanie całej sieci. Uruchomienie centralnego zarządzania.
W szafie głównej (nowej lub istniejącej) musi być pozostawione miejsce na serwer i ups’a (wolne min. 8U i 500mm
głębokości). W szafach dystrybucyjnych musi być pozostawione miejsce na ups’a (min. 3U). Wszystkie elementy pasywne
(nowe jak i zaadoptowane istniejące) muszą być minimum kategorii 5e. Szafy dystrybucyjne (ze szklanymi drzwiczkami
zamykanymi na klucz) połączone zdublowanymi światłowodami (roboczy + rezerwowy) o przepustowości min. 10Gb/s oraz
dodatkowo min. 1 kablem UTP kat.6. Niepotrzebne elementy starych sieci powinny zostać usunięte (o ile będzie taka
możliwość). Wymagana jest również dokumentacja powykonawcza całej sieci wraz z pomiarami tłumienności przewodów
oraz natężenia pola w poszczególnych pomieszczeniach.
Należy dobrać urządzenia tak, aby router (FortiGate60F) umożliwiał kontrolę treści, kształtowanie ruchu oraz
zabezpieczenie sieci routowanej oraz analizę zagrożeń. Należy dobrać aktywny sprzęt sieciowy – AccessPointy i switche
tak, aby umożliwiały odpowiednie zarządzanie portami, tworzenie sieci VLAN, wirtualizację sieci bezprzewodowych WLAN
(multi-SSID) oraz dodatkowo umożliwią scentralizowane zarządzanie i monitorowanie całej sieci. System musi umożliwiać
zarządzanie wszystkimi rozproszonymi jednostkami (szkołami) z centralnego miejsca (administrator główny w Urzędzie
Gminy) oraz dodawanie administratorów lokalnych (np. dla wybranej szkoły lub wybranego fragmentu infrastruktury).
Wszystkie urządzenia aktywne muszą mieć min. 2 letnią usługą wsparcia oraz minimum 5 letni cykl życia (EOL) liczony od
dnia podpisania protokołu odbioru.
Prace instalatorskie będą musiały być wykonywane tak, aby nie kolidowały z zajęciami dydaktycznymi i nie dezorganizowały
pracy szkoły.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48820000-2 - Serwery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244359,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244359,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244359,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REYU.NET Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393234318
7.3.3) Ulica: ul. Miedziana 8
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244359,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Sukcesywną dostawę lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Świadczenie usług schronienia dla bezdomnych kobiet i mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
- Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 12 "Niezapominajka" w Słupsku.
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i konfiguracja serwera; zakup, dostawa i konfiguracja przełącznika zarządzalnego; dostawa urządzenia UTM dla UCSUM w Bytomiu
- Zakup wraz z montażem systemu audio-video i nagłośnienia na sali konferencyjnej
- Dostawa serwera i przełączników sieciowych niezarządzalnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Dostarczenie macierzy oraz deduplikatora z licencjami
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych urządzeń części sieci teleinformatycznej oraz dysków twardych
- Dostawa przełącznika sieciowego dedykowanego do pracy w datacenter
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.