Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518870/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00529933/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana dźwigu osobowego oraz dostawa i montaż dwóch platform/podnośników dla niepełnosprawnych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Krośnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000641762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 437 36 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krosno.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45d8a6e6-1c36-49f2-b241-4ea662c22fe81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dźwigu osobowego oraz dostawa i montaż dwóch platform/podnośników dla niepełnosprawnych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 122.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45d8a6e6-1c36-49f2-b241-4ea662c22fe8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022750/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wymiana dźwigu osobowego w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12
1.2.3 Dostawa i montaż dwóch platform / podnośników dla niepełnosprawnych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 7/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 338211,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w części 1, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w budynku Sąd Okręgowego w Krośnie:a) demontażu istniejącego dźwigu wraz z urządzeniami maszynowni wraz z utylizacją zdemontowanych części.
b) wykonania wszystkich prac demontażowych, montażowych i dostosowawczych, w tym prac budowlanych niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym przed i po zamontowaniu nowego dźwigu umożliwiających sprawna pracę urządzenia oraz spełnienie wymagań UDT i innych obowiązujących przepisów;
c) dostosowanie i modernizacja instalacji elektrycznej zasilania dźwigu w zakresie niezbędnym dla montowanego nowego dźwigu wraz z podłączeniem do istniejącej rozdzielni/ tablicy elektrycznej
d) dostawę i montaż urządzenia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia
e) uzyskanie wymaganych przepisami prawa dopuszczeń i odbiorów Urzędu Dozoru Technicznego oraz przekazanie ich Zamawiającemu w dniu odbioru;
f) dostarczenie Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru:
• dokumentacji powykonawczej rejestracyjnej, w tym dokumentację w wersji cyfrowej;
• protokołu dopuszczenia urządzenia do użytkowania;
• specyfikacji elementów dźwigu i czynności technologicznych, wraz z określeniem cykli czasowych, wg których występuje konieczność prowadzenia ich bieżącej konserwacji w okresie udzielonej gwarancji.
• dokument potwierdzający utylizację odpadów po demontażu starego dźwigu (BDO)
g) uruchomienie, testowanie i zaprogramowania dźwigu wg. Dyspozycji Zamawiającego;
h) wykonanie w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych dźwigu w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz wymaganych przeglądów wraz z zapewnieniem potrzebnych części oraz serwisu urządzenia.
9. Dane dźwigu:
1) Udźwig – minimum 900 kg, 12 osób
2) Wysokość podnoszenia - ok. 21 m
3) Prędkość – min. 1 m/s
4) Zawieszenie – 2:1
5) Liczba przystanków – 7
6) Liczba dojść – 7
7) Typ wyciągarki – bezreduktorowa
8) Rodzaj liny – stalowa
9) Wymiary kabiny – ok. 1100 x ok. 1650 x min. 2200 mm
10) Drzwi do kabiny – min. 2100 mm wysokości
11) Możliwość zakupu części zamiennych przez 15 lat
12) Sterowanie – dostosowane do sterowania drugiego dźwigu, konieczność połączenia w grupę
13) System komunikacji ze służbami ratowniczymi poprzez urządzenie oparte na technologii GSM
14) Maszynownia powinna być umieszczona nad szybem windy, na 7 kondygnacji
15) Gwarancja – min. 36 miesięcy
16) Funkcje specjalne – zjazd specjalny na wypadek pożaru
17) Zjazd awaryjny do najbliższego przystanku przy zaniku lub spadku napięcia
18) Wykończenie kabiny i drzwi – INOX
19) W kabinie należy zamontować cyfrową kamerę oraz sprowadzić sygnał do pomieszczenia ochrony
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
4.5.5.) Wartość części: 220325,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
10. W ramach części 2 zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu dwóch platform/podnośników dla niepełnosprawnych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie.11. Platforma/podnośnik dla niepełnosprawnych x 2 szt., dane:
1) Udźwig : minimum 300 kg
2) Prędkość : min. 0,1 m/s
3) Zasilanie : jednofazowe
4) Napęd : elektryczny/hydrauliczny / śrubowy
5) Wymiary platformy (szer. x dł.) : max. 89 cm x ok. 150 cm
6) Usytuowanie : przelotowe
7) Gwarancja : min. 36 miesięcy
8) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
a) dostawy i montażu urządzeń
b) wykonanie i sporządzenie protokołu pomiarów ochronnych
c) uzyskanie wymaganych przepisami prawa dopuszczeń i odbiorów Urzędu Dozoru Technicznego oraz przekazanie ich Zamawiającemu w dniu odbioru;
d) dostarczenie Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru:
• dokumentacji powykonawczej rejestracyjnej;
• protokołu dopuszczenia urządzenia do użytkowania;
• specyfikacji elementów platformy/podnośnika i czynności technologicznych, wraz z określeniem cykli czasowych, wg których występuje konieczność prowadzenia ich bieżącej konserwacji w okresie udzielonej gwarancji.
e) wykonanie w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych platformy/podnośnika w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz wymaganych przeglądów wraz z zapewnieniem potrzebnych części oraz serwisu urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
4.5.5.) Wartość części: 117886,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Rafalik Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5252720357
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach części 2 zamówienia pn. Wymiana dźwigu osobowego, na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp. Zamawiający przypomina, że w części drugiej zamówienia została złożona oferta przez jednego Wykonawcę tj.: Liftprojekt Rafalik Spółka komandytowa, na kwotę: 217 710,00 zł brutto, a Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia kwotę: 145 000,00 zł brutto
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Świadczenie usług pocztowych dla Powiatu Krośnieńskiego w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego"
- "Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Krośnie"
- Doposażenie szkoły w brakujący sprzęt niezbędny do kształcenia na podstawie diagnozy w ramach realizowanego projektu Poprawa jakości kształcenia ogólnego w LO im. M. Konopnickiej w Jedliczu
więcej: przetargi w Krośnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.