eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice"Dostawa i montaż wyposażenia meblowego"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa i montaż wyposażenia meblowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322577000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż wyposażenia meblowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fce4ff83-a6e7-4f23-9441-25fca508ff40

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00558120/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa mebli

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uekat.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uekat.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku
InternetExplorer minimalnie wersja 10.0;
4. Włączona obsługa JavaScript;
5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
II. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf",z uwzględnieniem zapisów pkt 14 niniejszego rozdziału;
3. w przypadku podpisania dokumentu przy użyciu podpisu zewnętrznego, Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz
podpisanego dokumentu, oddzielny plik podpisu
III. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
IV. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc. docx .rtf .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
V. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
1. Zip;
2. 7Z

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO znajdują się w Rozdziale XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Pzp znajduje się w Rozdziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/032/01006/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek i montaż fabrycznie nowych pochodzących z bieżącej produkcji mebli biurowych. Dostawę, rozładunek oraz montaż należy dokonać w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Meble stanowić będą wyposażenie pomieszczeń znajdujących się w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ulicy Bogucickiej.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione meble oraz dokonać ich rozładunku i montażu na własne ryzyko i koszt w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
3. Poprzez montaż zamawiający rozumie w szczególności skręcenie mebli tak, aby były one kompletne i gotowe do użycia oraz rozmieszczenie ich w pomieszczeniach zgodnie
z wytycznymi zamawiającego.
4. Dostawa i montaż mebli możliwe są w dniach i godzinach pracy zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30.
5. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy znajduje się w Formularzu nr 4 do SWZ, w którym zamawiający zawarł istotne parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianych mebli, jak również w Formularzu nr 6 do SWZ zawierającym projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia.
6. Wykonawca wraz z dostawą mebli zobowiązany jest do dostarczenia:
• informacji i dokumentów, o których mowa w art. 546 K.C., w szczególności instrukcji obsługi, instrukcji użytkowania;
• kart gwarancyjnych dla każdego dostarczonego mebla.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
cena brutto - 80%,
okres gwarancji- 10%,
termin dostawy - 10%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:
1.1. Zdolność techniczna lub zawodowa
Zdolność techniczna:
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli, wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 dostawy wraz z montażem fabrycznie nowych mebli biurowych, przy czym wartość każdej dostawy to min. 80 000,00 zł brutto
Zmawiający oceni spełnianie powyższego warunku w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XVIII SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, wymienionych poniżej podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.1. w celu wykazania spełniania warunku określonego w Rozdziale XIV pkt 1.1.:
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - zgodnie z Formularzem nr 5 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

I. Przedmiotowe środki dowodowe
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi przez zamawiającego, w szczególności w Formularzu nr 4 do SWZ, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wymienione poniżej przedmiotowe środki dowodowe:
1.1. Kartę katalogową oferowanego mebla potwierdzającą parametry techniczne, ze wskazaniem producenta, modelu, numeru katalogowego, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (Formularz nr 4 do SWZ).
1.2. Oświadczenie wykonawcy, że oferowany produkt spełnia wymagania określone w Formularzu nr 4 do SWZ - wzór oświadczenia stanowi Formularz nr 3 do SWZ.
2. Wymagany powyżej w pkt 1.1 przedmiotowy środek dowodowy składa się
w oryginale w formie elektronicznej albo kopii w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym.
3. Wymagane w pkt 1.2. oświadczenie wykonawcy składa w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Dołączone do oferty jako przedmiotowe środki dowodowe: karty katalogowe oferowanych produktów powinny zwierać szczegółowe informacje dotyczące parametrów zamawianego produktu w szczególności informacje potwierdzające zgodność produktów z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych oraz użytymi technologiami produkcji. Dokumenty te mają być wystawione dokładnie na tego samego producenta mebla wskazanego w karcie katalogowej produktu oraz formularzu cenowym oferty w tabeli potwierdzającej nazwę producenta oraz informację z nazwą/symbolem/numerem katalogowym mebla.
Nie spełnienie minimalnych wymagań zamawianych mebli spowoduje odrzucenie oferty.
5. W przypadku gdy wykonawca dokona jedynie przepisania/skopiowania informacji z Formularza nr 4 do SWZ do karty katalogowej bez podania jakichkolwiek innych wymaganych informacji tj. parametrów oferowanego produktu, zamawiający uzna, że oferta została złożona niezgodnie z treścią SWZ i taką ofertę odrzuci.
6. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą wymaganych przez zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający nie wezwie wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
7. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
8. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2c ustawy Pzp., za nie złożenie w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty stanowiące ofertę:
1.1. Formularz nr 1 do SWZ (formularz oferty);
1..2. Dokumenty składane wraz z ofertą stanowiące przedmiotowe środki dowodowe,
o których mowa w Rozdziale IV SWZ – niepodlegające uzupełnieniu:
a) Karta katalogowa oferowanego produktu potwierdzająca parametry techniczne, ze wskazaniem producenta, modelu, numeru katalogowego, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (Formularz nr 4 do SWZ).
b) Oświadczenie wykonawcy, że oferowane meble spełniają wymagania określone w Formularzu nr 4 do SWZ - wzór oświadczenia stanowi odpowiednio Formularz nr 3 do SWZ.
1.3. Dokumenty składane wraz z ofertą:
a) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym w Rozdziale XIII SWZ – zgodnie z Formularzem nr 2 do SWZ - oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert,
b) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy;
c) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego wykonawca,
w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu - zgodnie z Formularzem nr 2a do SWZ – jeżeli dotyczy;
d) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych
w art. 118 ustawy) zgodnie z Formularzem nr 2b do SWZ – jeżeli dotyczy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozumie się np. konsorcjum firm, spółkę cywilną. W przypadku wykonawców będących spółką cywilną, zaleca się aby pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników jako wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostało podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej.
3. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników). W przypadku konsorcjum ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub w odrębnym dokumencie pełnomocnictwa.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia.
5. Jeżeli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z pełnomocnictwa,
o którym mowa w pkt 1, zamawiający w toku postępowania wezwie wykonawcę do złożenia stosownego pełnomocnictwa.
6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi
w Formularzu nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://uekat.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.