Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00522716/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana źródeł ciepła w lokalach komunalnych które stanowią własność gminy Stryków będących w zarządzaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie - Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W STRYKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470043548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 25
1.5.2.) Miejscowość: Stryków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 719 81 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkim-strykow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim-strykow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06f73fc1-3256-47a6-929b-d61180f3f1031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pobór, uzdatnianie, dostarczanie wody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana źródeł ciepła w lokalach komunalnych które stanowią własność gminy Stryków będących w zarządzaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie - Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06f73fc1-3256-47a6-929b-d61180f3f103
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522716
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-wymiana źródeł ciepła w mieszkaniach komunalnych - Etap II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana źródeł ciepła w lokalach komunalnych które stanowią własność gminy Stryków będących w zarządzaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie – Etap II”.
2. Zakres prac obejmuje m.in.:
1) Demontaż istniejących pieców węglowych.
2) Dostawę, wniesienie i montaż pieców centralnego ogrzewania na pellet drzewny oraz niezbędnych urządzeń towarzyszących.
3) Dostosowanie przewodów kominowych i podłączenie pieców centralnego ogrzewania do przewodów kominowych
4) Podłączenie pieców centralnego ogrzewania do istniejącej instalacji
5) Uruchomienie pieców w obecności użytkownika w lokalu, posiadającego tytuł prawny do lokalu.
6) Przekazanie nowych pieców do eksploatacji użytkownikowi i przeszkolenie go zgodnie
z instrukcją użytkowania pieca.
7) Dokonywanie przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji
8) Wykonanie innych prac koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia oraz niezbędnych do wykonania z punktu widzenia obowiązujących przepisów i wymogów prawa
9) Zabezpieczenie lokalu w trakcie prowadzenia prac budowlanych
10) Prace remontowo-naprawcze oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub modernizacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45262630-6 - Wznoszenie pieców
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoflam Przemysław Kubiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282419250
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
INNE PRZETARGI STRYKÓW
więcej: przetargi STRYKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Czerniejewo
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- Budowa windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu w celu zwiększenia dostępności Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- "Budowa garażu przy Urzędzie Gminy w Wysokiem"
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wokół osad Parku. Wymiana źródła ciepła i oświetlenia, wykonanie instalacji PV oraz termomodernizacji Stacji Naukowo - Badawczej
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.