Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem oraz dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301631408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupia Wielka 34
1.5.2.) Miejscowość: Słupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-022
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 285 24 41 do 47
1.5.8.) Numer faksu: 61 28 535 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.coboru.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badanie i rejestracja odmian roślin uprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem oraz dostawa sprzętu komputerowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-404de13e-35db-4803-9f55-8e9a9118310d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226510/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sprzęt komputerowy
1.2.3 Serwery wraz z oprogramowaniem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-404de13e-35db-4803-9f55-8e9a9118310d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za
pośrednictwem formularza "Formularze do komunikacji" przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem .
Zamawiający dopuszcza również komunikację przy użyciu poczty elektronicznej.
Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Identyfikator postepowania : ocds-148610-404de13e-35db-4803-9f55-8e9a9118310d
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
a.nowicka@.coboru.gov.pl (nie dotyczy składania ofert ).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e Zamówienia.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych (Dz.U. 2020 poz. 2452).
4. Dokumenty elektroniczne 2, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, których wykaz dla przedmiotowego postępowania jest podany w rozdziale VII, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji").
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa".
Formularz ofertowy (PDF) podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
Rekomendowanym dla pliku PDF formatem podpisu jest PADES. Można także podpisać typem podpisu wewnętrznym
(otaczającym). Podpisanie formularza ofertowego podpisem zewnętrznym jest także możliwe. W tym przypadku, powstały oddzielny
plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym8, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o
udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego
(otaczającego). W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu „Załączniki i inne dokumenty
przedstawione w ofercie przez Wykonawcę" dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu
(typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego
skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest
równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są również w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://coboru.gov.pl/przetargi/przetargi
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 oraz 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 17 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej, 63-
022 Słupia Wielka, woj. wielkopolskie tel.: 61 285 23 41 mail: sekretariat@coboru.gov.pl
• inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych
osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pisząc e-mail na adres iod@coboru.gov.pl lub pisząc na
adres siedziby administratora.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a więc w celu realizacji obowiązku
wynikającego z przepisu prawa. Obowiązek ten związany jest z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej
„ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest niezbędność tego przetwarzania do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TCZ/22/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3 serwery wraz z oprogramowaniem
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena oferty - należy ustalić cenę oferty dla całego zakresu zamówienia. Za zaoferowaną cenę wynikającą z oferty można otrzymać maksymalnie 60 pkt. Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najniższą ceną niepodlegająca odrzuceniu. Pozostali wykonawcy uzyskują ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:
cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert
cena = ----------------------------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt cena ofertowa oferty badanej (ocenianej)
Kryterium okres gwarancji producenta – pod tym terminem rozumie się gwarancje producenta dla serwerów,(itp. macierzy dyskowej oraz sprzętu komputerowego), a także gwarancję wykonawcy na całość rozwiązania we wskazanym w ofercie czasie trwania. Oferowany okres gwarancji należy podać w miesiącach. Jeżeli wykonawca poda okres gwarancji w latach, zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy. Ocena polega na przyznaniu punktów według poniższych zasad. Maksymalna ilość punktów do uzyskania – 20 pkt.
Najkrótszy możliwy termin gwarancji producenta wymagany przez zamawiającego: 36 miesięcy. Oferty wykonawców, którzy zaproponują termin gwarancji krótszy od minimalnego zostaną odrzucone, jako niezgodne z warunkami zamówienia.
Najdłuższy możliwy termin gwarancji uwzględniony do oceny ofert: 60 miesięcy. Jeżeli wykonawca zaproponuje termin gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki zostanie uwzględniony w umowie z wykonawcą. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
a) Wykonawca, który zaoferuje do 36 miesięcy gwarancji - 0 pkt
b) Wykonawca, który zaoferuje 48 miesięcy gwarancji - 10 pkt
c) Wykonawca, który zaoferuje 60 miesięcy gwarancji i dłużej - 20 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnego okres gwarancji do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie najkrótszy przewidziany okres gwarancji tj. 36 miesięcy i taki okres gwarancji zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
Kryterium ilość pamięci w serwerze – za zaoferowaną ilość pamięci w serwerze wynikający z oferty można otrzymać maksymalnie 10 pkt.
a) 256 GB – 0 pkt
b) 383 GB i więcej – 10 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości pamięci w serwerze do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie ilość pamięci tj. 256 GB i taka ilość pamięci zostanie przyjęta do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
Kryterium termin wykonania zamówienia - za zaoferowany termin wykonania zamówienia wynikający z oferty można otrzymać maksymalnie 10 pkt. Maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 16.12.2024 od dnia zawarcia umowy.
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najkrótszym termin wykonania zamówienia niepodlegająca odrzuceniu. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
a) od zawarcia umowy - do 10 dni – 10 pkt
b) od zawarcia umowy - do 15 dni – 5 pkt
c) od zawarcia umowy – od 16 do 20 dni – 0 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnego terminu wykonania zamówienia do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie najdłuższy przewidziany termin wykonania zamówienia 20 dni tj. 16.12.2024 i taki termin zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość pamięci w serwerze
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przełączniki sieciowe (zwany dalej „OPZ”);
-12 sztuk przełączników sieciowych i
-2 szt. przełączników sieciowych z PoE których szczegółowe parametry techniczne określa
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena oferty - należy ustalić cenę oferty dla całego zakresu zamówienia. Za zaoferowaną cenę wynikającą z oferty można otrzymać maksymalnie 60 pkt. Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najniższą ceną niepodlegająca odrzuceniu. Pozostali wykonawcy uzyskują ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:
cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert
cena = ----------------------------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt cena ofertowa oferty badanej (ocenianej)
Kryterium przepustowość przełącznika – za zaoferowaną przepustowość przełącznika wynikający z oferty można otrzymać maksymalnie 20 pkt.
a) 95,2 Mpps – 0 pkt
b) 98,6 Mpps i więcej – 20 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej przepustowości przełącznika do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie ilość przepustowości tj. 95,2 Mpps i taka ilość przepustowości zostanie przyjęta do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
Kryterium przełączanie pakietów – za zaoferowaną ilość przełączania pakietów wynikający z oferty można otrzymać maksymalnie 10 pkt.
a) 128 Gbps – 0 pkt
b) 176 Gbps i więcej – 10 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości przełączania pakietów do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie ilość przełączania tj. 128 Gbps i taka ilość przełączania zostanie przyjęta do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
Kryterium termin wykonania zamówienia - za zaoferowany termin wykonania zamówienia wynikający z oferty można otrzymać maksymalnie 10 pkt. Maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 16.12.2024 od dnia zawarcia umowy.
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najkrótszym termin wykonania zamówienia niepodlegająca odrzuceniu. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
a) od zawarcia umowy - do 10 dni – 10 pkt
b) od zawarcia umowy - do 15 dni – 5 pkt
c) od zawarcia umowy – od 16 do 20 dni – 0 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnego terminu wykonania zamówienia do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie najdłuższy przewidziany termin wykonania zamówienia 20 dni tj. 16.12.2024 i taki termin zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przepustowość przełącznika
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przełączanie pakietów
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
15 sztuk komputerów stacjonarnych,
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena oferty - należy ustalić cenę oferty dla całego zakresu zamówienia. Za zaoferowaną cenę wynikającą z oferty można otrzymać maksymalnie 60 pkt. Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najniższą ceną niepodlegająca odrzuceniu. Pozostali wykonawcy uzyskują ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:
cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert
cena = ----------------------------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt cena ofertowa oferty badanej (ocenianej)
Kryterium okres gwarancji producenta – pod tym terminem rozumie się gwarancje producenta dla: serwerów, macierzy dyskowej oraz sprzętu komputerowego, a także gwarancję wykonawcy na całość rozwiązania we wskazanym w ofercie czasie trwania. Oferowany okres gwarancji należy podać w miesiącach. Jeżeli wykonawca poda okres gwarancji w latach, zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy. Ocena polega na przyznaniu punktów według poniższych zasad. Maksymalna ilość punktów do uzyskania – 20 pkt.
Najkrótszy możliwy termin gwarancji producenta wymagany przez zamawiającego: 36 miesięcy. Oferty wykonawców, którzy zaproponują termin gwarancji krótszy od minimalnego zostaną odrzucone, jako niezgodne z warunkami zamówienia.
Najdłuższy możliwy termin gwarancji uwzględniony do oceny ofert: 60 miesięcy. Jeżeli wykonawca zaproponuje termin gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki zostanie uwzględniony w umowie z wykonawcą. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
a) Wykonawca, który zaoferuje do 36 miesięcy gwarancji - 0 pkt
b) Wykonawca, który zaoferuje 48 miesięcy gwarancji - 10 pkt
c) Wykonawca, który zaoferuje 60 miesięcy gwarancji i dłużej - 20 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnego okres gwarancji do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie najkrótszy przewidziany okres gwarancji tj. 36 miesięcy i taki okres gwarancji zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
Kryterium ilość pamięci RAM – za zaoferowaną ilość pamięci RAM wynikającą z oferty można otrzymać maksymalnie 10 pkt.
a) 16 GB – 0 pkt
b) powyżej 16 GB – 10 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości pamięci do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie ilość pamięci tj. 16 GB i taka ilość pamięci RAM zostanie przyjęta do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
Kryterium termin wykonania zamówienia - za zaoferowany termin wykonania zamówienia wynikający z oferty można otrzymać maksymalnie 10 pkt. Maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 16.12.2024 od dnia zawarcia umowy.
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najkrótszym termin wykonania zamówienia niepodlegająca odrzuceniu. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
a) od zawarcia umowy - do 10 dni – 10 pkt
b) od zawarcia umowy - do 15 dni – 5 pkt
c) od zawarcia umowy – od 16 do 20 dni – 0 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnego terminu wykonania zamówienia do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie najdłuższy przewidziany termin wykonania zamówienia 20 dni tj. 16.12.2024 i taki termin zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość pamięci RAM
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
15 sztuk monitorów
4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena oferty - należy ustalić cenę oferty dla całego zakresu zamówienia. Za zaoferowaną cenę wynikającą z oferty można otrzymać maksymalnie 60 pkt. Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najniższą ceną niepodlegająca odrzuceniu. Pozostali wykonawcy uzyskują ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:
cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert
cena = ----------------------------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt cena ofertowa oferty badanej (ocenianej)
Kryterium okres gwarancji producenta – pod tym terminem rozumie się gwarancje producenta dla: serwerów, macierzy dyskowej oraz sprzętu komputerowego, a także gwarancję wykonawcy na całość rozwiązania we wskazanym w ofercie czasie trwania. Oferowany okres gwarancji należy podać w miesiącach. Jeżeli wykonawca poda okres gwarancji w latach, zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy. Ocena polega na przyznaniu punktów według poniższych zasad. Maksymalna ilość punktów do uzyskania – 20 pkt.
Najkrótszy możliwy termin gwarancji producenta wymagany przez zamawiającego: 36 miesięcy. Oferty wykonawców, którzy zaproponują termin gwarancji krótszy od minimalnego zostaną odrzucone, jako niezgodne z warunkami zamówienia.
Najdłuższy możliwy termin gwarancji uwzględniony do oceny ofert: 60 miesięcy. Jeżeli wykonawca zaproponuje termin gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki zostanie uwzględniony w umowie z wykonawcą. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
a) Wykonawca, który zaoferuje do 36 miesięcy gwarancji - 0 pkt
b) Wykonawca, który zaoferuje 48miesięcy gwarancji - 10 pkt
c) Wykonawca, który zaoferuje 60 miesięcy gwarancji i dłużej - 20 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnego okres gwarancji do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie najkrótszy przewidziany okres gwarancji tj. 36 miesięcy i taki okres gwarancji zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
Kryterium czas reakcji – za zaoferowaną ilość czasu reakcji wynikającą z oferty można otrzymać maksymalnie 10 pkt.
a) 8 ms – 0 pkt
b) 5 ms i mniej – 10 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości czasu reakcji do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie czas reakcji tj. 8 ms i taka ilość czasu reakcji zostanie przyjęta do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
Kryterium termin wykonania zamówienia - za zaoferowany termin wykonania zamówienia wynikający z oferty można otrzymać maksymalnie 10 pkt. Maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 16.12.2024 od dnia zawarcia umowy.
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najkrótszym termin wykonania zamówienia niepodlegająca odrzuceniu. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
c) od zawarcia umowy - do 10 dni – 10 pkt
d) od zawarcia umowy - do 15 dni – 5 pkt
e) od zawarcia umowy – od 16 do 20 dni – 0 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnego terminu wykonania zamówienia do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie najdłuższy przewidziany termin wykonania zamówienia 20 dni tj. 16.12.2024 i taki termin zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 szt. monitora z kapturem
4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena oferty - należy ustalić cenę oferty dla całego zakresu zamówienia. Za zaoferowaną cenę wynikającą z oferty można otrzymać maksymalnie 60 pkt. Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najniższą ceną niepodlegająca odrzuceniu. Pozostali wykonawcy uzyskują ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:
cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert
cena = ----------------------------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt cena ofertowa oferty badanej (ocenianej)
Kryterium okres gwarancji producenta – pod tym terminem rozumie się gwarancje producenta dla: serwerów, macierzy dyskowej oraz sprzętu komputerowego, a także gwarancję wykonawcy na całość rozwiązania we wskazanym w ofercie czasie trwania. Oferowany okres gwarancji należy podać w miesiącach. Jeżeli wykonawca poda okres gwarancji w latach, zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy. Ocena polega na przyznaniu punktów według poniższych zasad. Maksymalna ilość punktów do uzyskania – 20 pkt.
Najkrótszy możliwy termin gwarancji producenta wymagany przez zamawiającego: 36 miesięcy. Oferty wykonawców, którzy zaproponują termin gwarancji krótszy od minimalnego zostaną odrzucone, jako niezgodne z warunkami zamówienia.
Najdłuższy możliwy termin gwarancji uwzględniony do oceny ofert: 60 miesięcy. Jeżeli wykonawca zaproponuje termin gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki zostanie uwzględniony w umowie z wykonawcą. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
a) Wykonawca, który zaoferuje do 36 miesięcy gwarancji - 0 pkt
b) Wykonawca, który zaoferuje 48miesięcy gwarancji - 10 pkt
c) Wykonawca, który zaoferuje 60 miesięcy gwarancji i dłużej - 20 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnego okres gwarancji do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie najkrótszy przewidziany okres gwarancji tj. 36 miesięcy i taki okres gwarancji zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
Kryterium jasność – za zaoferowaną ilość jasności wynikającą z oferty można otrzymać maksymalnie 10 pkt.
a) 400 cd/m2 – 0 pkt
b) 500 cd/m2 – 10 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości jasności do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie jasność tj. 400 cd/m2 i taka ilość jasności zostanie przyjęta do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
Kryterium termin wykonania zamówienia - za zaoferowany termin wykonania zamówienia wynikający z oferty można otrzymać maksymalnie 10 pkt. Maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 16.12.2024 od dnia zawarcia umowy.
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najkrótszym termin wykonania zamówienia niepodlegająca odrzuceniu. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
a) od zawarcia umowy - do 10 dni – 10 pkt
b) od zawarcia umowy - do 15 dni – 5 pkt
c) od zawarcia umowy – od 16 do 20 dni – 0 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnego terminu wykonania zamówienia do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie najdłuższy przewidziany termin wykonania zamówienia 20 dni tj. 16.12.2024 i taki termin zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jasność
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2 szt. laptopów
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena oferty - należy ustalić cenę oferty dla całego zakresu zamówienia. Za zaoferowaną cenę wynikającą z oferty można otrzymać maksymalnie 60 pkt. Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najniższą ceną niepodlegająca odrzuceniu. Pozostali wykonawcy uzyskują ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:
cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert
cena = ----------------------------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt cena ofertowa oferty badanej (ocenianej)
Kryterium okres gwarancji producenta – pod tym terminem rozumie się gwarancje producenta dla: serwerów, macierzy dyskowej oraz sprzętu komputerowego, a także gwarancję wykonawcy na całość rozwiązania we wskazanym w ofercie czasie trwania. Oferowany okres gwarancji należy podać w miesiącach. Jeżeli wykonawca poda okres gwarancji w latach, zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy. Ocena polega na przyznaniu punktów według poniższych zasad. Maksymalna ilość punktów do uzyskania – 20 pkt.
Najkrótszy możliwy termin gwarancji producenta wymagany przez zamawiającego: 36 miesięcy. Oferty wykonawców, którzy zaproponują termin gwarancji krótszy od minimalnego zostaną odrzucone, jako niezgodne z warunkami zamówienia.
Najdłuższy możliwy termin gwarancji uwzględniony do oceny ofert: 60 miesięcy. Jeżeli wykonawca zaproponuje termin gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki zostanie uwzględniony w umowie z wykonawcą. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
a) Wykonawca, który zaoferuje do 36 miesięcy gwarancji - 0 pkt
b) Wykonawca, który zaoferuje 48miesięcy gwarancji - 10 pkt
c) Wykonawca, który zaoferuje 60 miesięcy gwarancji i dłużej - 20 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnego okres gwarancji do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie najkrótszy przewidziany okres gwarancji tj. 36 miesięcy i taki okres gwarancji zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
Kryterium ilość pamięci RAM – za zaoferowaną ilość pamięci RAM wynikającą z oferty można otrzymać maksymalnie 10 pkt.
a) 16 GB – 0 pkt
b) powyżej 16 GB – 10 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości pamięci do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie ilość pamięci tj. 16 GB i taka ilość pamięci RAM zostanie przyjęta do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
Kryterium termin wykonania zamówienia - za zaoferowany termin wykonania zamówienia wynikający z oferty można otrzymać maksymalnie 10 pkt. Maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 16.12.2024 od dnia zawarcia umowy.
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najkrótszym termin wykonania zamówienia niepodlegająca odrzuceniu. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
a) od zawarcia umowy - do 10 dni – 10 pkt
b) od zawarcia umowy - do 15 dni – 5 pkt
c) od zawarcia umowy – od 16 do 20 dni – 0 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnego terminu wykonania zamówienia do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie najdłuższy przewidziany termin wykonania zamówienia 20 dni tj. 16.12.2024 i taki termin zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość pamięci RAM
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 szt. drukarki kodów kreskowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena oferty - należy ustalić cenę oferty dla całego zakresu zamówienia. Za zaoferowaną cenę wynikającą z oferty można otrzymać maksymalnie 60 pkt. Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najniższą ceną niepodlegająca odrzuceniu. Pozostali wykonawcy uzyskują ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:
cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert
cena = ----------------------------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt cena ofertowa oferty badanej (ocenianej)
Kryterium okres gwarancji producenta – pod tym terminem rozumie się gwarancje producenta dla: serwerów, macierzy dyskowej oraz sprzętu komputerowego, a także gwarancję wykonawcy na całość rozwiązania we wskazanym w ofercie czasie trwania. Oferowany okres gwarancji należy podać w miesiącach. Jeżeli wykonawca poda okres gwarancji w latach, zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy. Ocena polega na przyznaniu punktów według poniższych zasad. Maksymalna ilość punktów do uzyskania – 20 pkt.
Najkrótszy możliwy termin gwarancji producenta wymagany przez zamawiającego: 36 miesięcy. Oferty wykonawców, którzy zaproponują termin gwarancji krótszy od minimalnego zostaną odrzucone, jako niezgodne z warunkami zamówienia.
Najdłuższy możliwy termin gwarancji uwzględniony do oceny ofert: 60 miesięcy. Jeżeli wykonawca zaproponuje termin gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki zostanie uwzględniony w umowie z wykonawcą. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
a) Wykonawca, który zaoferuje do 36 miesięcy gwarancji - 0 pkt
b) Wykonawca, który zaoferuje 48miesięcy gwarancji - 10 pkt
c) Wykonawca, który zaoferuje 60 miesięcy gwarancji i dłużej - 20 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnego okres gwarancji do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie najkrótszy przewidziany okres gwarancji tj. 36 miesięcy i taki okres gwarancji zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
Kryterium rozdzielczość drukowania – za zaoferowaną ilość rozdzielczości wynikającą z oferty można otrzymać maksymalnie 10 pkt.
a) 200 dpi – 0 pkt
b) 300 dpi i więcej – 10 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości rozdzielczości do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie rozdzielczość tj. 200 dpi i taka ilość rozdzielczości zostanie przyjęta do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
Kryterium termin wykonania zamówienia - za zaoferowany termin wykonania zamówienia wynikający z oferty można otrzymać maksymalnie 10 pkt. Maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 16.12.2024 od dnia zawarcia umowy.
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najkrótszym termin wykonania zamówienia niepodlegająca odrzuceniu. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
a) od zawarcia umowy - do 10 dni – 10 pkt
b) od zawarcia umowy - do 15 dni – 5 pkt
c) od zawarcia umowy – od 16 do 20 dni – 0 pkt
Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnego terminu wykonania zamówienia do porównania i oceny ofert zamawiający przyjmie najdłuższy przewidziany termin wykonania zamówienia ponad 20 dni tj. 16.12.2024 i taki termin zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozdzielczość drukowania
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
− O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w ww. zakresie jeżeli zgodnie z art. 113 ustawy Pzp wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim UE, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
W celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
• Wykonawca dysponować będzie osobami o odpowiednich kwalifikacjach wskazanych poniżej:
dwie osoby (specjalistę ds. sieci i specjalistę ds. wirtualizacji ), które będą wykonywały u zamawiającego usługę wstępnej integracji nowo dostarczonych urządzeń z istniejącą infrastrukturą serwerową i SAN, posiadające doświadczenie w minimum dwóch zadaniach.
W celu wykazania, że wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, wraz z ofertą przetargową wykonawca złoży wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.
− Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
− W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
− Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
− Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 5, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
zgodnie z SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
− Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.− W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
− Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
− Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 5, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, chyba że niniejsza Umowa stanowi inaczej.2. Zmiana Umowy jest dopuszczalna w zakresie i na warunkach przewidzianych ustawą PZP, w szczególności Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 454 ust. 2 PZP.
3. Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej:
3.1. w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów prawa, opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra lub innych oficjalnych publikatorach, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym terminu jej wykonania, lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy, w tym jego wynagrodzenia, wymuszone takimi zmianami prawa (np. zmianą stawki Vat), wytycznymi lub interpretacjami;
3.2. w zakresie sposobu realizacji Umowy lub terminu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy lub terminu realizacji Umowy;
3.3. w zakresie sposobu realizacji Umowy lub terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej;
3.4. w zakresie przedmiotu umowy w przypadku wycofania z produkcji lub sprzedaży modelu lub typu urządzenia lub wprowadzenia nowej wersji oprogramowania lub zmiany zasad licencjonowania oprogramowania wskazanego w ofercie Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca dostarczy aktualnie produkowany przez producenta wskazanego w ofercie model lub typ urządzeń lub nową wersję oprogramowania lub oprogramowanie według nowych zasad licencjonowania, o funkcjonalności równoważnej od wskazanej w OPZ. W powyższej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia, na żądanie Zamawiającego, oświadczenia producenta potwierdzającego fakt wycofania urządzenia ze sprzedaży lub wprowadzenia nowej wersji oprogramowania lub nowych zasad licencjonowania, celem akceptacji przez Zamawiającego. Jednocześnie wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy zostaną zachowane, a wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie podwyższeniu;
3.5. przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia lub jego oprogramowania i zastąpienia go innym rozwiązaniem umożliwiającym należyte wykonanie Umowy, o ile nowe rozwiązanie będzie spełniało wszystkie wymagania Zamawiającego określone w OPZ, a wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie podwyższeniu;
3.6. w przypadku, uzasadnionej przyczynami technicznymi lub prawnymi, konieczności zmiany zakresu przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli zmiana ta skutkować będzie zoptymalizowaniem przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w powyższym zakresie poprzez modyfikację wymagań Zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy lub zmianę sposobu ich realizacji ;
3.7. w przypadku wydłużenia terminów realizacji Umowy, w okolicznościach zaistnienia nieprzewidywalnych okoliczności, w szczególności przedłużania się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, które uniemożliwią lub znacznie utrudnią wykonanie przedmiotu Umowy, o czas trwania takich przeszkód;
3.8. w przypadku wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego;
3.9. w przypadku opóźnień powstałych z przyczyn, za które Wykonawca i Zamawiający nie odpowiadają, dopuszczalna jest zmiana terminów wykonania przedmiotu Umowy;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij" i „upuść") służące do dodawania plików.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI SŁUPIA
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Słupia Konecka
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Słupia
- Kredyt długoterminowy na finansowanie planowanego deficytu budżetu 2024 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz emisji obligacji
więcej: przetargi SŁUPIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup nowych urządzeń sieciowych
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.