Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00512391/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00521274/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa wraz z jego rozplantowaniem i zagęszczeniem w ramach utrzymania przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Olsztynek w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olsztynek
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Olsztynek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510543183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mrongowiusza 35
1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 519 20 03
1.5.8.) Numer faksu: (89) 519 19 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olsztynek@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztynek.olsztyn.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9860781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa wraz z jego rozplantowaniem i zagęszczeniem w ramach utrzymania przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Olsztynek w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ba405b3-4cb3-4245-a754-fa8a7c3d06cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585161
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081327/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa kruszywa wraz z jego rozplantowaniem i zagęszczeniem w ramach utrzymania przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Olsztynek w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512391
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 627143,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sprzedaż oraz sukcesywną dostawę do poszczególnych leśnictw kruszywa o frakcji 0-31,5 mm w maksymalnej łącznej ilości 2850 ton, przeznaczonego na bieżące remonty cząstkowe nawierzchni i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Olsztynek,
2) zasypanie ubytków, kolein, wybojów, rozgarnięcie oraz plantowanie mechaniczne i ręczne kruszywa na wskazanych przez zamawiającego zniszczonych odcinkach dróg celem udrożnienia ich przejazdu,
3) zagęszczenie walcem drogowym wibracyjnym lub ubijarką wbudowanego kruszywa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
3. Łączna ilość kruszywa objęta przedmiotem zamówienia, wynosząca 2850 ton, jest ilością maksymalną. W rzeczywistości może ona ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb zamawiającego, jednak nie więcej niż o 30% w stosunku do łącznej ilości maksymalnej. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać wykonawcy żadne roszczenia wobec zamawiającego.
4. Przewidywane ilości kruszywa dla poszczególnych leśnictw mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb zamawiającego, przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej ilości maksymalnej kruszywa objętej przedmiotem zamówienia.
5. Rozliczenia za wykonany przedmiot zamówienia odbędą się na podstawie kalkulacji składających się z ceny jednostkowej zawartej w ofercie wykonawcy, uwzględniającej dostarczenie kruszywa oraz wykonanie wszystkich prac i czynności wymienionych w SWZ, oraz obmiaru prac zrealizowanych na podstawie zleceń, potwierdzonego przez leśniczego z danego leśnictwa.
6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie przy wykonywanym załadunku do każdorazowego ważenia kruszywa, które potwierdzi stosownymi dokumentami (np. wydrukiem wagowym). Z każdą dostawą kruszywa wykonawca dostarczy zamawiającemu oryginalne dokumenty ważenia kruszywa oraz dokumenty dostawy WZ, które następnie wymagać będą potwierdzenia przez przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia dostarczanego kruszywa. W przypadku wystąpienia niezgodności w stosunku do dostarczonych zamawiającemu oryginalnych dokumentów ważenia, wykonawca zostanie obciążony karą umowną w wysokości 20 % wartości brutto dostarczonego kruszywa oraz kosztami ważenia. Ponadto w takim przypadku zamawiający będzie uprawniony do odstąpienia od umowy z winy wykonawcy. Niedostarczenie zamawiającemu dokumentów z ważenia kruszywa dostarczonego samochodem przed rozładunkiem może spowodować odmowę jego odbioru
7. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385605,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 592429,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385605,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI-HANDEL-PRODUKCJA Marek Wasiłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7460000181
7.3.3) Ulica: Kanigowo 12A
7.3.4) Miejscowość: Nidzica
7.3.5) Kod pocztowy: 13-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WASIŁOWSKI MAREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WASIŁOWSKI MAREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385605,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Awaryjna naprawa nawierzchni drogi tłuczniowych Nadleśnictwa Wisła z podziałem na 2 zadania.
- Bieżące utrzymanie dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Bełchatowa
- Bieżące remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w Gminie Września
- "Bieżące remonty i konserwacja dla potrzeb ABRUKO PLUS Sp. z o.o.".
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.