Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlano-instalacyjne w zakresie wymiany pokrycia części dachu oraz wymiany stolarki okiennej na poddaszu istniejącego budynku naukowo-badawczego ERCE Polskiej Akademii Nauk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Europejskie Regionalne Centrum Ekohydrologii PAN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100497782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tylna 3
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-364
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@erce.unesco.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.erceunescolodz.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlano-instalacyjne w zakresie wymiany pokrycia części dachu oraz wymiany stolarki okiennej na poddaszu istniejącego budynku naukowo-badawczego ERCE Polskiej Akademii Nauk
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbd57b11-313f-4023-aa10-d276d5a4557d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00293739/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót budowlano-instalacyjne w zakresie wymiany pokrycia części dachu oraz wymiany stolarki okiennej na poddaszu istniejącego budynku naukowo-badawczego ERCE PAN
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://erce-pan.ezamawiajacy.pl/pn/erce-pan/demand/181970/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://erce-pan.ezamawiajacy.pl/pn/erce-pan/demand/181970/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja przy użyciu strony prowadzonego postępowania (platforma) sekcja „korespondencja”. Korzystanie bezpłatne. Sposób korzystania określony jest w „Instrukcji dla Wykonawcy” załączniku nr 13 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z instrukcją korzystania z platformy i akceptować warunki korzystania przystępując do postępowania.
Za datę wpływu oświadczeń, dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu na platformie.
2. W przypadku awarii platformy lub przerwy technicznej dopuszcza komunikację za pomocą e-mail: administracja@erce.unesco.lodz.pl Nie dotyczy to składania ofert. Oświadczenia, dokumenty, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu.
3. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej minimalnej przepustowości 512 kb/s na komputer (Zamawiający zaleca szerokopasmowe łącze internetowe),
2) komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
3) zainstalowana wybrana przeglądarka w wersji wspieranej przez producenta obsługującego TLS 1.2,
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
4. Formaty, przesyłanych za pomocą platformy, danych tj. plików o wielkości do 2 GB powinny być zgodne z Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Wśród formatów powszechnych, a nie występujących w w/w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
5. Rekomenduje się wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
6, W celu kompresji danych rekomenduje się wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z
7. Kodowanie i czas odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez Wykonawcę na platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
7. Oferta powinna być podpisana pod rygorem nieważności:
a) Kwalifikowany podpisem elektronicznym, o którym mowa w art. 3 ust. 12 Rozporządzenia parlamentu europejskiego i rady (UE) nr 910/2014 w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym.
Rekomenduje się podpis w formacie PAdES na pliku w formacie .pdf
• pliki w formacie .pdf można podpisać podpisem w formacie XAdES typem wewnętrznym otaczającym
• pliki w innych formatach niż .pdf można podpisać podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym . Nie rekomenduje się używania podpisu XAdES typ zewnętrzny
Rekomenduje się używanie kwalifikowanego znacznika czasu przy
kwalifikowanym podpisie elektronicznym,
b) Podpisem zaufanym, o którym mowa w art. 3 pkt 14a ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wielkość pojedynczego pliku podpisanego nie może przekroczyć 10 MB
c) Podpisem osobistym, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy o dowodach osobistych. Podpis osobisty nie jest podpisem odręcznym. Jest to zaawansowany podpis elektroniczny ujęty w e-dowodzie.
eDoApp jest to aplikacja, przy pomocy której można złożyć podpis osobisty. Wielkość pliku w formacie .pdf wynosi maksymalnie 5 MB. Zamawiający zaleca pliki w formacie .pdf
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/2/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjne w zakresie wymiany pokrycia części dachu (połaci północnej i południowej) oraz wymiany stolarki okiennej na poddaszu istniejącego budynku naukowo-badawczego Europejskiego Regionalnego Centrum Ekohydrologii Polskiej Akademii Nauk usytuowanego w Łodzi przy ul. Tylnej 3, nr ewidencyjny działki 95/63 obręb S-9.
2. Budynek objęty jest ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do gminnej ewidencji zabytków (Zarządzenie nr 6843/VIII/21 Prezydenta Miasta Łodzi oraz w ramach historycznego układu urbanistycznego „Posiadła Wodno-Fabryczne. Ponadto obiekt znajduje się w granicach „Zespołu budownictwa przemysłowego dawnych zakładów Scheiblera i Grohmana” ujętych w rejestrze zabytków decyzją nr A/44 z dnia 20.01.1971 r (wpis obszarowy). Budynek znajduje się na obszarze, dla którego obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego (Uchwała nr. LXV/1219/06 Rady Miejskiej
w Łodzi z dnia 22 marca 2006 roku. Wnętrza budynku nie są objęte ochroną konserwatorską ze względu na brak wartości kulturowych i historycznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin na rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na wykonane roboty budowalne oraz na wbudowane materiały i urządzenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) potencjału kadrowego tj. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalności oraz posiadającej co najmniej 5 — letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót, inżyniera budowy lub inspektora nadzoru w zakresie budowy, przebudowy lub remontu (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane). Osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy.
Przez w/w uprawnienia budowlane, Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2023 r. poz. 551).
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
b) doświadczenia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) polegając na budowie, odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, przebudowie, remoncie budynku. Zakres roboty budowlanej powinien obejmować łącznie w szczególności: roboty ogólnobudowlane, wykonanie poszycia dachu o powierzchni co najmniej 300 m2
w technologii krycia blachami płaskimi cynkowymi lub cynkowo-tytanowymi na rąbek stojący oraz roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej.
Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość zostanie podana w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek mogą spełnić łącznie, tzn. spełnienie warunku będzie polegało na wykazaniu przez co najmniej jednego z Wykonawców występujących wspólnie całego warunku - warunku w całości
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 uPzp, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia potwierdzających spełnienie warunków udziału, o których mowa w IX rozdziale SWZ:
a) „Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował” – załącznik nr 7 do SWZ.
Wykonawca ma obowiązek wskazać spełnienie warunku udziału opisanego
rozdziale IX pkt. 1 ppkt 4 lit a) SWZ
b) Wykaz robót budowlanych” - załącznik nr 8 do SWZ.
Wykonawca ma obowiązek wskazać spełnienie warunku udziału opisanego
w rozdziale IX pkt. 1 ppkt 4 lit. b) SWZ.
c) Dowody potwierdzające czy roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2 ppkt. 2 lit. b rozdziału, zostały wykonane należycie tj.
ca) referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,
cb) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o którym mowa w ppkt ca).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Treść oferty:1) „Formularz oferty” (stanowi treść oferty) - załącznik nr 1 do SWZ,
Inne oświadczenie i dokumenty składane wraz z ofertą:
2) „Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu” – załącznik nr 2 do SWZ, o których mowa w rozdziale X, pkt 1, ppkt 1) SWZ,
3) „Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 3 do SWZ, o których mowa w rozdziale X, pkt 1, ppkt 2) SWZ,
4) „Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 4 do SWZ – jeśli dotyczy,
5) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale XIII pkt 1 – 3, 6 SWZ,
6) pełnomocnictwo dla osoby do działania w imieniu Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale XIII pkt 4, 5 SWZ – jeśli dotyczy,
7) pełnomocnictwo, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIV SWZ – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy,
Podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:
8) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 5 do SWZ – jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający udzieli Wykonawcy jednorazowej zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy (tj. zakupu materiałów budowlanych, kosztów ustawienia rusztowań i innych kontenerów do zabezpieczenia terenu budowy) w wysokości nie mniejszej niż 5% wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy. Maksymalna wysokość zaliczki wynosi 20% wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy.7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa paragraf 16 projektu umowy - załącznika nr 9 do umowy,7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-26 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://erce-pan.ezamawiajacy.pl/pn/erce-pan/demand/181970/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-26 14:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-25
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa plotera laserowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- ,,Ubezpieczenie Powiatu Łódzkiego Wschodniego w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r."
- Sukcesywne dostawy urządzeń do wykonywania raportów i pomiaru GNSS w środowisku terenowym.
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej Wydziału Chemicznego PŁ
- SZP.281.91.2024 - Dostawa morcelatora dla Instytutu "CZMP"
- Dostawa produktów farmaceutycznych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlano-instalacyjne w zakresie wymiany pokrycia części dachu oraz wymiany stolarki okiennej na poddaszu istniejącego budynku naukowo-badawczego ERCE Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie robót budowalnych polegających na Modernizacji Laboratorium Dźwięku w zakresie instalacji wentylacji i klimatyzacji
- Budowa parkingu przy przystanku osobowym PKP w Rudnej Wielkiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń, wykonania instalacji klimatyzacyjnej w budynku Przychodni oraz remontu zewnętrznych ciągów komunikacyjnych
- Przebudowa drogi gminnej nr 1119857D - ul. Konopnickiej oraz odcinka drogi gminnej nr 119842D ul. Spacerowej w Lądku-Zdroju
- Poprawa infrastruktury technicznej w Zakładzie Karnym w Trzebini
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.