eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg"Roboty budowlane przy zabytku: Budynek d. siedziby Zarządu Dóbr Tarnowskich" - prace remontowo-konserwatorskie.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane przy zabytku: Budynek d. siedziby Zarządu Dóbr Tarnowskich” – prace remontowo-konserwatorskie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 32

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9766e446-ba0c-4ae4-bf1f-f0bea3743a8c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane przy zabytku: Budynek d. siedziby Zarządu Dóbr Tarnowskich” – prace remontowo-konserwatorskie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9766e446-ba0c-4ae4-bf1f-f0bea3743a8c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039091/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 „Roboty budowlane przy zabytku: Budynek d. siedziby Zarządu Dóbr Tarnowskich” – prace remontowo-konserwatorskie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535598

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-I.271.44.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) „Odnowienie i uzupełnienie: elewacji frontowej (od placu Dzikowskiego) w tym stropu nad gankiem oraz elewacji bocznej (od ulicy Nadole), czterech górnych narożników budynku na połączeniu dachu ze ścianami:”
a) Odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach;
b) Oczyszczenie ścierne murów z cegły z wystrojem architektonicznym;
c) Tynk renowacyjny związany cementem i wapnem, wykazujący przyczepność do lekkich i porowatych materiałów wypełniających pochłaniających sole, nieprzepuszczalny dla wody, termoizolacyjny (warstwa wyrównująca na nierówne podłoże cementowe, narzut i ułożenie ) wraz z uzupełnieniem dekoracji tynków profilowych ciągnionych oraz naprawa (przemurowanie) i zabezpieczenie elementów nad gzymsami w 4 zewnętrznych narożnikach budynku;
d) Malowanie tynków zewnętrznych gładkich farbami,
2) Odnowienie (naprawa) rynien i rur spustowych:
a) Obróbki blacharskie z blachy stalowej;
b) Montaż (naprawa) obróbek blacharskich z gotowych elementów prefabrykowanych z blachy - rynny dachowe półokrągłe;
c) Montaż (naprawa) obróbek blacharskich z gotowych elementów prefabrykowanych z blachy - rury spustowe okrągłe;
3) Uzupełnienie (naprawa) pokrycia dachowego:
a) Uzupełnienie pokrycia z układanej na sucho dachówki pojedynczo;
b) Oczyszczenie pokrycia dachowego.
4) Wykonanie odwodnienia istniejącej rynny do studzienki kanalizacji deszczowej w narożniku północnej strony budynku przy ul. Nadole.
5) Załadowanie, wywiezienie i utylizacja gruzu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194586,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384596,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194586,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stefan Tworek „DEKO-REX”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 831310757

7.3.3) Ulica: ul. Kwiatowa 1

7.3.4) Miejscowość: Gorzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-432

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1945856,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.