Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00535598/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00552969/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane przy zabytku: Budynek d. siedziby Zarządu Dóbr Tarnowskich” – prace remontowo-konserwatorskie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 32
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9766e446-ba0c-4ae4-bf1f-f0bea3743a8c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty budowlane przy zabytku: Budynek d. siedziby Zarządu Dóbr Tarnowskich” – prace remontowo-konserwatorskie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9766e446-ba0c-4ae4-bf1f-f0bea3743a8c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039091/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 „Roboty budowlane przy zabytku: Budynek d. siedziby Zarządu Dóbr Tarnowskich” – prace remontowo-konserwatorskie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535598
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-I.271.44.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) „Odnowienie i uzupełnienie: elewacji frontowej (od placu Dzikowskiego) w tym stropu nad gankiem oraz elewacji bocznej (od ulicy Nadole), czterech górnych narożników budynku na połączeniu dachu ze ścianami:”
a) Odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach;
b) Oczyszczenie ścierne murów z cegły z wystrojem architektonicznym;
c) Tynk renowacyjny związany cementem i wapnem, wykazujący przyczepność do lekkich i porowatych materiałów wypełniających pochłaniających sole, nieprzepuszczalny dla wody, termoizolacyjny (warstwa wyrównująca na nierówne podłoże cementowe, narzut i ułożenie ) wraz z uzupełnieniem dekoracji tynków profilowych ciągnionych oraz naprawa (przemurowanie) i zabezpieczenie elementów nad gzymsami w 4 zewnętrznych narożnikach budynku;
d) Malowanie tynków zewnętrznych gładkich farbami,
2) Odnowienie (naprawa) rynien i rur spustowych:
a) Obróbki blacharskie z blachy stalowej;
b) Montaż (naprawa) obróbek blacharskich z gotowych elementów prefabrykowanych z blachy - rynny dachowe półokrągłe;
c) Montaż (naprawa) obróbek blacharskich z gotowych elementów prefabrykowanych z blachy - rury spustowe okrągłe;
3) Uzupełnienie (naprawa) pokrycia dachowego:
a) Uzupełnienie pokrycia z układanej na sucho dachówki pojedynczo;
b) Oczyszczenie pokrycia dachowego.
4) Wykonanie odwodnienia istniejącej rynny do studzienki kanalizacji deszczowej w narożniku północnej strony budynku przy ul. Nadole.
5) Załadowanie, wywiezienie i utylizacja gruzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194586,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384596,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194586,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stefan Tworek „DEKO-REX”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 831310757
7.3.3) Ulica: ul. Kwiatowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gorzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-432
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1945856,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Zakup i dostawa elementów betonowych dla Rejonu Dróg Miejskich w Tarnobrzegu".
- ,,Adaptacja miasta do zmian klimatu poprzez działania związane z zapobieganiem podtopieniom i zalaniom na terenie Miasta Tarnobrzega" - dokumentacja projektowo - kosztorysowa.
- "Modernizacja dwóch kompleksów sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Przy Zalewie 1 i ul. Wiejskiej 4 w Tarnobrzegu".
- Zakup betonu i mieszanek betonowych dla Rejonu Dróg Miejskich Sp. z o.o. w Tarnobrzegu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim - 2 zadania.
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie remontu dachu budynku Centrum Kultury i Rekreacji w Lądku-Zdroju
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.