eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogowoZAKUP SPRZĘTU ORAZ USŁUG W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO - WZMOCNIENIE SYSTEMÓW CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE ROGOWO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP SPRZĘTU ORAZ USŁUG W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO – WZMOCNIENIE SYSTEMÓW CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE ROGOWO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU
„CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIELNA

1.5.2.) Miejscowość: Rogowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-420

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (052) 30-24-053 lub (052) 30-24-077

1.5.8.) Numer faksu: (052)30-24-275

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@rogowo.paluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rogowo.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP SPRZĘTU ORAZ USŁUG W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO – WZMOCNIENIE SYSTEMÓW CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE ROGOWO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU
„CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1864c935-7d1d-4fbf-b552-1538a61b0222

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094300/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sprzętu oraz usług w ramach projektu grantowego – wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w gminie Rogowo w ramach realizacji projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Cyberbezpieczny Samorząd” w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu
składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji Komunikaty”. Postępowanie prowadzone jest w
formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie, tj.: 1.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
1.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 1.3. zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 1.4. łączona obsługa JavaScript, 1.5.
zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 1.6. Szyfrowanie na Platformie odbywa się
za pomocą protokołu TLS 1.3. 1.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Oferta składana jest w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej odpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W procesie składania oferty na Platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca
może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez Platformę) oraz
dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty (po kliknięciu w przycisk Przejdź do
podsumowania).
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje
dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał
na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem
jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO szczegółowo opisany w Rozdziale 30 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIDiGP.271.1.9.2024.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) przeprowadzenie szkolenia dla działu IT (szkolenie dot. UTM),
Szkolenie z zakresu urządzenia klasy UTM wdrażanego w ramach projektu (Cześć I Obszar techniczny, pkt. 1. UTM Unified Threat Management: wznowienie supportu dla Urzędu Gminy w Rogowie oraz pkt. 2. UTM Unified Threat Management: urządzenie klasy UTM dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogowie, 2 osoby formuła online,
2) przeprowadzenie szkolenia dla działu IT (szkolenie Microsoft Active Directory),
Szkolenie dla działu IT dotyczące usługi katalogowej systemów Windows Server (Microsoft Active Directory) dla Urzędu Gminy w Rogowie dla 2 osób, formuła online,
3) przeprowadzenie dla pracowników szkolenia spoza działu IT (cyberbezpieczeństwo),
Szkolenie dla pracowników spoza działu IT (cyberbezpieczeństwo) - szkolenie dla pracowników Urzędu Gminy (1 grupa, 30 osób, szkolenie online).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W zakresie Zadania nr 1:
(C) Cena – 100%
Kryterium „Cena (C)” będzie rozpatrywana na podstawie ceny jednostkowej ofertowej podanej przez Wykonawcę w formularzu
ofertowym i zostanie przyporządkowana proporcjonalnie liczba punktów.
cena – 100% (100 pkt.) liczone wg wzoru:
C = (Cmin / Cb) x 100 x 100%
gdzie:
C – ilość punktów przyznana w kryterium „Cena”
Cmin – najniższa cena w złożonych ofertach
Cb – cena badanej oferty
100 – wskaźnik stały
100% – procentowe znaczenie kryterium „Cena”
Maksymalna ilość punktów do otrzymania – 100,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) UTM Unified Threat Management: wznowienie suportu;
b) UTM Unified Threat Management: urządzenie klasy UTM;
c) Serwer dla Urzędu Gminy;
d) Serwer dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;
e) Network Attached Storage NAS: macierz NAS wraz z dyskami dla Urzędu Gminy;
f) Network Attached Storage NAS: macierz NAS wraz z dyskami dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;
g) Generator prądu: Agregat prądotwórczy;
h) UPS stanowiskowy: UPS dla Urzędu Gminy;
i) UPS stanowiskowy: UPS dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;
j) UPS do serwera dla Urzędu Gminy;
k) UPS do serwera dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;
l) Zarządzalne Urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X. Przełącznik zarządzalny dla Urzędu Gminy;
m) Biblioteka taśmowa dla Urzędu Gminy;
n) Oprogramowanie antywirusowe: Oprogramowanie antywirusowe z EDR dla Urzędu Gminy;
o) Oprogramowanie antywirusowe: Oprogramowanie antywirusowe dla telefonów dla Urzędu Gminy;
p) Oprogramowanie antywirusowe: Oprogramowanie antywirusowe dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;
q) Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych dla Urzędu Gminy;
r) Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;
s) Oprogramowanie SIEM (Security Information and Event Management) dla Urzędu Gminy;
t) Oprogramowanie przeciwdziałającemu wyciekowi danych DLP - Data Leak Prevention dla Urzędu Gminy i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;
u) Oprogramowanie do monitorowania infrastruktury informatycznej dla Urzędu Gminy;
v) Usługi informatyczne: wdrożenie systemu monitorowania środowiska serwerowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W zakresie Zadania nr 2:
1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do
przedmiotu zamówienia publicznego.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Cena - 60%
Okres gwarancji na oprogramowanie - 20%
Okres gwarancji na sprzęt komputerowy - 20%
3. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
CENA
Cm
C = -------------- x 100 x 60%
Cb
C - otrzymana ilość punktów w kryterium ceny
Cm - najniższa oferowana cena spośród ofert
Cb - cena badanej oferty
OKRES GWARANCJI NA OPROGRAMOWANIE
Gb
G1 = -------------- x 100 x 20%
Gn
G1 - otrzymana ilość punktów w kryterium okres gwarancji na oprogramowanie
Gb - okres gwarancji na oprogramowanie liczony w miesiącach w ofercie badanej
Gn - okres gwarancji na oprogramowanie liczony w miesiącach najdłuższy spośród ofert
OKRES GWARANCJI NA SPRZĘT KOMPUTEROWY
Gb
G2 = -------------- x 100 x 20%
Gn
G2 - otrzymana ilość punktów w kryterium okres gwarancji na sprzęt komputerowy
Gb - okres gwarancji na sprzęt komputerowy liczony w miesiącach w ofercie badanej
Gn - okres gwarancji na sprzęt komputerowy liczony w miesiącach
najdłuższy spośród ofert
Ocena = C + G1 + G2, gdzie:
C - liczba punktów dla kryterium cena
G1 - liczba punktów dla kryterium okres gwarancji na oprogramowanie
G2 - liczba punktów dla kryterium okres gwarancji na sprzęt komputerowy
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00524448/01 z dnia 2024-10-01
2024-10-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
4. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji:
a) oprogramowanie - 12 miesięcy, natomiast maksymalny na 24 miesiące.
b) na sprzęt komputerowy - 12 miesięcy, natomiast maksymalny na 36 miesięcy.
5. Ocenie podlegać będzie gwarancja ponad wymagane minimum.
a) Oferta z najdłuższym okresem gwarancji na sprzęt komputerowy (jednak nie krótszym niż 12 miesiące i nie dłuższym niż 36
miesięcy) = 20 punktów a oprogramowanie (jednak nie krótszym niż 12 miesiące i nie dłuższym niż 24 miesięcy) = 20 punktów,
b) Zaoferowanie gwarancji na oprogramowanie równej wymaganemu minimum (12 miesięcy) spowoduje nieprzyznanie żadnego
punktu w tym kryterium,
c) Zaoferowanie gwarancji na sprzęt komputerowy równej wymaganemu minimum (12 miesięcy) spowoduje nieprzyznanie żadnego
punktu w tym kryterium,
d) Zaoferowanie gwarancji na sprzęt komputerowy równej 36 miesięcy lub powyżej spowoduje przyznanie 20 punktów w tym
kryterium,
e) Zaoferowanie gwarancji na oprogramowanie równej 24 miesiące lub powyżej spowoduje przyznanie 20 punktów w tym kryterium,
f) Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy,
g) Nie wpisanie okresu gwarancji w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy,
h) Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na oprogramowanie

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na sprzęt komputerowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
nie dotyczy
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
nie dotyczy
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
nie dotyczy
4. zdolności technicznej lub zawodowej (dot. 2 części zamówienia):
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazać:
a) Wykonawca wykaże zamówienia wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie:
1) minimum 1 zamówienie na dostawę rozwiązań z zakresu sprzętu serwerowego przy czym w skład rozwiązań wchodził minimum serwer, Network Attached Storage, UPS, zarządzalne urządzenie sieciowe oraz wdrożenie wyżej wymienionych elementów.
2) minimum 2 zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każde, na dostawę sprzętu komputerowego rozumianego jako serwer lub/i Network Attached Storage lub/i UPS lub/i zarządzalne urządzenia sieciowe.
3) minimum 2 zamówienia na rozwiązania SIEM Security Information and Event Managment.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w powyższym zakresie – zostanie uznany za spełniony jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem wymaganych zamówień (zapis stosuje się odpowiednio w przypadku polegania na podmiotach udostępniających zasoby). Doświadczenie Wykonawcy będzie uznawane, gdy Wykonawca wykaże dostawy zakończone. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
b) Wykonawca wykaże osoby, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego, które spełniają następujące wymagania:
1) Inżynier ds. wdrażania urządzeń serwerowych (min. 1 osoba) posiadający:
• co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie wdrożeń urządzeń serwerowych − doświadczenie w zakresie udziału w minimum dwóch projektach informatycznych,
• ważny certyfikat wydany przez producenta serwerów oferowanych w ramach postępowania potwierdzający kompetencje z zakresu wdrażania i konfigurowania sprzętu serwerowego,
• wykształcenie wyższe informatyczne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ. 2. Wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu (wg Załącznika nr 2B do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie
podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, potwierdzające
brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg Załącznika nr 2B do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ.
2. Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (wg Załącznika nr 3 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających,
czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

11.1. Zamawiający na podstawie art. 105-106 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia, wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
11.1.1. W zakresie Zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1. Szkolenie dla pracowników spoza działu IT (cyberbezpieczeństwo)
a) Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 w szczególności w zakresie szkoleń związanych z cyberbezpieczeństwem;
b) Certyfikat ISO 22301.
11.1.2. W zakresie Zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1. Serwer dla Urzędu Gminy
a) Oświadczenie producenta, że serwis oferowanego serwera będzie:
• realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
• firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanego serwera;
• firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub równoważną) na świadczenie usług serwisowych;
b) Oświadczenie producenta oferowanego sprzętu potwierdzające, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
2. Serwer dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
a) Oświadczenie producenta, że serwis oferowanego serwera będzie:
• realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
• firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanego serwera;
• firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub równoważną) na świadczenie usług serwisowych
b) Oświadczenie producenta oferowanego sprzętu potwierdzające, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
3. Biblioteka taśmowa dla Urzędu Gminy
a) Oświadczenie producenta, że serwis oferowanego serwera będzie:
• realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
• firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanego serwera;
• firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub równoważną) na świadczenie usług serwisowych.
4. Oprogramowanie SIEM (Security Information and Event Management) dla Urzędu Gminy
a) Oferowany produkt musi znajdować się w kwadracie liderów Gartner Magic Quadrant for Endpoint Detection and Response (EDR) Solutions Market https://www.gartner.com/reviews/market/endpoint-detection-and-response-solutions minimalne wymaganie: minimalna liczba referencji 17,minimalna ocena z referencji 4,4;
b) certyfikat ISO 9001 oraz 27001 w szczególności dla usług związanych z cyberbezpieczeństwem, dla Producenta systemu lub autoryzowanego Dystrybutora;
b) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej);
d) Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.
Zamawiający, na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, przewiduje wezwanie Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli nie zostaną złożone wraz z ofertą lub będą niekompletne.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Zamawiający na podstawie art. 105-106 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia,
wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
2. W zakresie Zadania nr 1 wykaz przedmiotowych środków dowodowych szczegółowo został opisany w Rozdziale 11 pkt.
11.1.1. SWZ.
3. W zakresie Zadania nr 2 wykaz przedmiotowych środków dowodowych szczegółowo został opisany w Rozdziale 11 pkt.
11.1.2. SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (wg Załącznika nr 2A do SWZ), 2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia (wg Załącznika nr 4 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie to określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
II. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. III. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia. IV. Ofertę sporządza się w języku polskim na formularzu oferty (wg Załącznika nr 1 do SWZ). V. Kompletna oferta Wykonawcy powinna zawierać: 1) formularz oferty – wg Załącznika nr 1 do SWZ;
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty (np. KRS, CEiDG, uchwała zgromadzenia wspólników),
3) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. 8 (wg Załącznika nr 2A do SWZ), 4) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. 12 ust. 12.1
pkt 2 SWZ – wg Załącznika nr 2C do SWZ (jeżeli dotyczy),
5) przedmiotowe środki dowodowe określone w rozdz. 11 SWZ,
6) Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadanie nr 1 wg Załącznika nr 6a do SWZ wraz z potwierdzeniem parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia, 7) Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadanie nr 2 wg Załącznika nr 6b do SWZ wraz z potwierdzeniem parametrów
oferowanego przedmiotu zamówienia, 8) dokumenty dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy): a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdz.12 ust. 12.2 pkt 1 SWZ – wg Załącznika nr 2A do SWZ, b) dokumenty, o których mowa w rozdz.12 ust. 12.2 pkt 2 SWZ, c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania dokumentów dotyczących podmiotu
udostępniającego zasoby (np. KRS, CEiDG, uchwała zgromadzenia wspólników).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu winien złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (wg Załącznika nr 2A do SWZ) – składa każdy Wykonawca do oferty,
2) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (wg Załącznika nr 2C do SWZ) – składa każdy z Wykonawców do oferty, 3) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. 9 pkt. 1 SWZ (wg Załącznika nr 2B do SWZ) – składa każdy z Wykonawców na wezwanie Zamawiającego,
4) dokumenty, o których mowa w rozdz. 10 SWZ – składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. 6 SWZ – na wezwanie Zamawiającego,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5a i 5b do SWZ. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją projektu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej ze wzorem umowy załączonym do SWZ.
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania szczegółowo zostały opisane w paragrafie 13 w przypadku Załącznika nr 5a do SWZ oraz w paragrafie 10 w przypadku Załącznika nr 5b do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.