Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00501866/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja terenów rekreacyjnych nad Kanałem Augustowskim oraz Kanałem Bystrym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Augustów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młyńska 35
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@urzad.augustow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.augustow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/augustow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja terenów rekreacyjnych nad Kanałem Augustowskim oraz Kanałem Bystrym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7835e193-a4d4-428e-8faa-f0a6c523b080
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020167/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Modernizacja terenów rekreacyjnych nad Kanałem Augustowskim oraz Kanałem Bystrym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501866
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 444014,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów zielonych, usługa obejmuje w szczególności:- posadzenie drzew, krzewów i bylin wraz z czynnościami towarzyszącymi: wydarniowaniem powierzchni pod nasadzenia, wymianą ziemi, ułożeniem obrzeży oraz maty przeciwchwastowej i ściółkowaniem korą ogrodową rabat, wysypanie kruszywem łamanym (nawierzchnia żwirowa) terenu pod urządzeniami;
- zakup i montaż obiektów małej architektury: 7 szt. leżaków miejskich, 1 szt. ławki miejskiej, 1 szt. tablicy edukacyjnej, 4 mb ażurowej pergoli;
- rozbiórkę wraz z utylizacją betonowego fundamentu o powierzchni 27 m2, założenie nawierzchni trawiastej w tym miejscu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 293355,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów zielonych, usługa obejmuje w szczególności:- posadzenie drzew, krzewów i bylin wraz z czynnościami towarzyszącymi: wydarniowaniem powierzchni pod nasadzenia, wymianą ziemi, ułożeniem obrzeży oraz maty przeciwchwastowej i ściółkowaniem korą ogrodową rabat;
- rozbiórkę istniejącej pergoli drewnianej;
- budowę obiektów małej architektury: zadaszenia w postaci 2 żagli rozpiętych na słupach stalowych oraz montaż 2 szt. donic o powierzchni 25 m2 + 16 m2 z wbudowanymi ławkami;
- 12 miesięczny okres gwarancji na nasadzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 212691,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337092,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337092,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SORTED SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308566
7.3.3) Ulica: Chyliczki, Wschodnia 27b
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337092,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green Home Sylwia Rogacka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451751155
7.3.3) Ulica: Leśna 10
7.3.4) Miejscowość: Bakałarzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 16-423
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Augustowie
- "Budowa miejsc parkingowych w dzielnicy Śródmieście"
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
- Zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych poprzez budowę zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Siemianice
- Budowa przystani kajakowej wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy ul. Traktorowej w Szczecinie pn. Przystań na Kanale Ceglanym - Wiskord.
- Budowa strefy aktywności i wypoczynku oraz toru do jazdy na rolkach w dzielnicy Boguszowice Stare - realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących modernizacji boiska przy ul. Heila, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.