eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławnoŚwiadczenie usług rehabilitacyjnych w miejscu zamieszkania uczestników projektu "Lepsze jutro w Gminie Sławno"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług rehabilitacyjnych w miejscu zamieszkania uczestników projektu „Lepsze jutro w Gminie Sławno"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528555

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 18a

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 598100300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopsslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gops.slawno.ibip.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a521696-ed95-41eb-9de0-be9a6a7b0a79

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług rehabilitacyjnych w miejscu zamieszkania uczestników projektu „Lepsze jutro w Gminie Sławno"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a521696-ed95-41eb-9de0-be9a6a7b0a79

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00524407/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi rehabilitacyjne dla uczestników projektu "Lepsze jutro w Gminie Sławno"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 Działanie 6.18 Rozwój usług społecznych, w tym świadczonych w społeczności lokalnej typ 1-2, „Lepsze jutro w Gminie Sławno”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535244

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WUS..271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 230400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rehabilitacji dla uczestników projektu „Lepsze jutro w Gminie Sławno” w miejscu ich zamieszkania przez jednego rehabilitanta.
2. Przez uczestników projektu, o których mowa w ust. 1, należy rozumieć osoby starsze niesamodzielne, z niepełnosprawnością, które ze względu na podeszły wiek, a często też stan zdrowia/niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej jednej czynności dnia codziennego, zmagające się z ograniczeniami ruchowymi, dolegliwościami bólowymi, które wynikają nie tylko z doznanych urazów, ale często wiążą się z pojawieniem uciążliwych schorzeń.
3. Zakres usług, o których mowa w ust. 1, obejmuje przeprowadzenie wstępnej diagnozy z każdym uczestnikiem projektu, ustalenie zabiegów rehabilitacyjnych w oparciu o indywidualne potrzeby i oczekiwania oraz ich wykonanie w miejscu zamieszkania.
4. Zajęcia z rehabilitantem mają na celu ogólną poprawę kondycji ruchowej, zmniejszenie bądź likwidację dolegliwości bólowych, poprawę wydolności układu oddechowego, układu krążenia, układu nerwowego, minimalizowanie ryzyka upadków, wspomaganie samodzielności, działać rozluźniająco na struktury mięśniowo – więzadłowe. Będą to szeroko rozumiane działania usprawniająco – ruchowe, masaże usprawniające indywidualne itp.
5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: kart pracy z uczestnikiem projektu w aplikacji udostępnianej przez Zamawiającego,
4) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
5) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
6) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
7) przedkładania do ostatniego dnia każdego miesiąca, zestawienia zrealizowanych usług z uwzględnieniem liczby godzin przeznaczonych na rehabilitację i liczby osób, które z niej skorzystały.
6. Szacunkowy maksymalny i minimalny wymiar liczby godzin świadczenia usług w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji wynosi 1280 godzin w okresie obowiązywania umowy.
7. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru liczby godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych, np. dojazdów do uczestników projektu.
8. Usługi rehabilitacyjne mogą być świadczone od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy, najwcześniej od godziny 8:00, najpóźniej do godz. 20:00.
9. Wykonawca musi zapewnić we własnym zakresie niezbędny do prawidłowego świadczenia usługi sprzęt typu: stół do masażu, przyrządy do ćwiczeń, podkłady medyczne, rękawiczki, oliwki oraz inne niezbędne sprzęty. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować we własnym zakresie ekologiczne środki ochrony osobistej.
10. Koszt dojazdu do miejsca zamieszkania uczestnika projektu ponosi Wykonawca.
11. Rozliczenie za usługi będzie dokonywane na podstawie liczby rzeczywiście wykonanych usług.
12. Zamawiający przygotował opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymagań
w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych – aspekty społeczne.
13. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, na załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215040 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Wojciechowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990333581

7.3.4) Miejscowość: Tokary 9A

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.