Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00534193/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem gotowego do użycia fabrycznie nowego rok produkcji 2024 wg dodatku nr 2 i 5 do SWZ – CPV 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sokółce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 40
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857220464
1.5.8.) Numer faksu: 857220464
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalsokolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsokolka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalsokolka.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem gotowego do użycia fabrycznie nowego rok produkcji 2024 wg dodatku nr 2 i 5 do SWZ – CPV 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0d39f57-d1b1-4c6c-874c-5354db48b167
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585542
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020118/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem gotowego do użycia fabrycznie nowego rok produkcji 2024 wg dodatku nr 2 i 5 do SWZ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534193
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: SPZOZ KOMP / 2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 47244,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38409,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
G R U P A 1 Nazwa artykułu: Urządzenia komputerowe 30200000-14.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 24684,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
G R U P A 2 Nazwa artykułu: Urządzenia komputerowe 30200000-14.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 17232,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
G R U P A 3 Nazwa artykułu: Urządzenia komputerowe 30200000-14.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 5328,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28206,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34563,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32682,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Komputery Tomasz Łapa, Ludwika Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612143509
7.3.3) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 53a
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32682,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20766,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20766,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20766,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXTO ITS Sp. z o.o., ul. Willowa 87, 32-085 Modlniczka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130259779
7.3.3) Ulica: ul. Willowa 87
7.3.4) Miejscowość: Modlniczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20766,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6124,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6902,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6902,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Komputery Tomasz Łapa, Ludwika Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612143509
7.3.3) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 53a
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6902,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-10INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Rozbudowa drogi gminnej 103581B na terenie Gminy Nowy Dwór w powiecie sokólskim.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9 miejscowego, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych na potrzeby utworzenia PZAZ w Dąbrowie Białostockiej, współfinansowanych ze środków PFRON.
- Uprzątnięcie odpadów z działki nr 231 obręb Podkamionka, gmina Sokółka
- Opracowanie dokumentacji projektowej bloku komunalnego na Os. Buchwałowo w Sokółce
- Wykonanie robót z branży sanitarnej w ramach zadania pn.: "Budowa drogi powiatowej w Sokółce od ul. Mickiewicza do ulic Witosa i Mariańskiej"
- Wykonanie robót z branży drogowej w ramach zadania pn.: "Budowa drogi powiatowej w Sokółce od ul. Mickiewicza do ulic Witosa i Mariańskiej"
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawę wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Programy rozwojowe szkół podstawowych w Białej Podlaskiej szansą dla uczniów".
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa sprzętu komputerowego w postaci dwóch komputerów stacjonarnych o różnych specyfikacjach
- "Rozwój usług cyfrowych w gminie Bukowsko"
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD W GMINIE CIECHANÓW
- Doposażenie pracowni języka angielskiego zawodowego w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.