Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00515186/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
- 2024/BZP 00536661/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie budynku Branżowego Centrum Umiejętności na potrzeby dydaktyczne wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną- III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSZKIEJ W STARYM BRZEŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000096968
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: STARY BRZEŚĆ 14
1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (054) 252 12 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@starybrzesc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starybrzesc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3bfa98f-3d9a-4b26-ba73-0c907f05c6d31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie budynku Branżowego Centrum Umiejętności na potrzeby dydaktyczne wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną- III postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3bfa98f-3d9a-4b26-ba73-0c907f05c6d3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00292885/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zaprojektowanie i wykonanie budynku Branżowego Centrum Umiejętności na potrzeby dydaktyczne wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności, Nr wniosku: KPO/23/BCU/2/W/0020, Tytuł przedsięwzięcia: Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Starym Brześciu, Dziedzina, w ramach której złożony był Wniosek: Energetyka odnawialna (słoneczna), Nr dok.: KPO/23/BCU/2/OKW/00122.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.330.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7568894,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia pn. „Zaprojektowanie i wykonanie budynku Branżowego Centrum Umiejętności na potrzeby dydaktyczne wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną” - III postępowanie jest zaprojektowanie i wykonanie budynku Branżowego Centrum Umiejętności na potrzeby dydaktyczne z częścią wykładową, biurową, socjalną, szkoleniowo praktyczną - egzaminacyjną, salą komputerową i montażową urządzeń i systemów energetyki odnawialnej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną na nieruchomości Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Brześciu, na terenie części działki o nr ew. 83/10, 83/12 i 170/2 w obrębie 0026 Stary Brześć Parcele.
2. Planowana inwestycja składa się z następujących elementów:
1) Uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę oraz rozbiórka istniejącego inwentarskiego obiektu budowlanego wraz z instalacjami, na miejscu którego powstanie nowy budynek, którego zaprojektowanie i wykonanie jest przedmiotem zamówienia.
2) Zaprojektowanie i wykonanie budynku Branżowego Centrum Umiejętności z częścią wykładową, biurową, socjalną, szkoleniowo praktyczną - egzaminacyjną, salą komputerową i montażową urządzeń i systemów energetyki odnawialnej wraz z wyposażeniem we wszystkie niezbędne instalacje (wentylacyjne, klimatyzacyjne, c.o., elektryczne, IT, SSWiN, ppoż., wod. — kan., fotowoltaiczna, związane z zapewnieniem podstawowych funkcji socjalnych obsługi budynku).
3) Zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania terenu, tj. realizacja dróg dojazdowych, manewrowych oraz parkingu dla ok. 20 samochodów osobowych i zagospodarowanie terenów zieleni dookoła budynku wraz z budową uzbrojenia terenu:
- przyłącza wodociągowego,
- przyłącza kanalizacji deszczowej,
- przyłącza kanalizacji sanitarnej,
- energetyczną wewnętrzną linię zasilającą.
Ponadto Wykonawca powinien przewidzieć i wykonać wszelkie inne roboty budowlane, dostawy i usługi konieczne oraz wymagane pod względem technicznym, technologicznym i prawnym, dla uzyskania kompletności realizacji hali szkoleniowo praktycznej nauki zawodu i egzaminacyjnej z częścią socjalną i wykładową niezbędne do jej użytkowania. Jeżeli doświadczenie i wiedza Wykonawcy wskazuje, że wymagania Zamawiającego są niewystarczające dla osiągnięcia zamierzonego celu, to powinien on w swojej ofercie i cenie ująć takie rozwiązania.
3. Celem projektu pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Starym Brześciu jest wsparcie przygotowania kadr na potrzeby nowoczesnej gospodarki w dziedzinie energetyki odnawialnej poprzez budowę, wyposażenie i wpisanie do systemu oświaty Branżowego Centrum Umiejętności, a następnie podniesienie przez 200 osób kwalifikacji i umiejętności z zakresu energii odnawialnej (słonecznej) oraz rozwój współpracy edukacji, biznesu i uczelni wyższych w zakresie propagowania innowacyjnych rozwiązań w tym zakresie.
Budynek ma służyć na potrzeby przeprowadzania:
- szkoleń zawodowych, mających na celu rozwój umiejętności zawodowych uczniów i słuchaczy szkół prowadzących kształcenie zawodowe oraz innych osób dorosłych; Szkolenie zawodowe będzie nową formą kształcenia zawodowego, którego program nauczania uwzględniać będzie umiejętności zawodowe związane z daną dziedziną;
- zajęć z zakresu kształcenia zawodowego dla uczniów i słuchaczy szkół prowadzących kształcenie zawodowe, w szczególności w zakresie zajęć praktycznych obejmujących wybraną część programu nauczania danego zawodu oraz zajęć z zakresu kształcenia zawodowego;
- turnusów dokształcania teoretycznego młodocianych pracowników, w przypadku tych dziedzin, w których prowadzone jest kształcenie dla uczniów będących młodocianymi pracownikami;
- kursów z zakresu edukacji pozaformalnej (sektorowej) dla osób dorosłych — w obszarze podnoszenia kwalifikacji lub przekwalifikowania zawodowego w danej dziedzinie (możliwe do certyfikowania przez podmiot branżowy pełniący funkcję instytucji certyfikującej); kwalifikacje sektorowe będą mogły zostać włączone do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji;
- szkoleń branżowych dla nauczycieli kształcenia zawodowego (nowe miejsce odbywania szkoleń branżowych);
- działań w zakresie poradnictwa zawodowego i informacji zawodowej;
- działań mających na celu wsparcie szkół prowadzących kształcenie zawodowe i uczelni w nawiązywaniu współpracy z pracodawcami prowadzącymi działalność w danej dziedzinie;
- działań mających na celu odbywanie kształcenia praktycznego zawodowego oraz ośrodka pełniącego funkcję ośrodka egzaminacyjnego w celu uzyskania kwalifikacji w zawodzie ELE. 10. Montaż i uruchamianie urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz kwalifikacji ELE. 11. Eksploatacja urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.
Inne cele inwestycji:
- stworzenie powierzchni wykładowej dla potrzeb kształcenia młodzieży i osób dorosłych biorących udział w kursach kwalifikacyjnych;
- stworzenie powierzchni montażowej dla umożliwienia montażu urządzeń i systemów energetyki odnawialnej dla młodzieży i osób dorosłych biorących udział w kształceniu i kursach kwalifikacyjnych technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej;
- zapewnienie pomieszczeń biurowych dla obsługi budynku, w których wymagane jest spełnienie wymagań stawianych pomieszczeniom przeznaczonym do pracy ciągłej;
- zapewnienie pomieszczeń socjalnych dla pracowników obsługujących budynek;
- zapewnienie dodatkowych miejsc parkingowych dla pracowników i osób biorących udział w wykładach, szkoleniach, kursach itp.;
- integracja projektowanego obiektu z istniejącym zagospodarowaniem terenu szkoły oraz minimalizacja kosztów inwestycji poprzez odpowiedni dobór technologii i rozwiązań technicznych;
- ograniczenie ewentualnych uciążliwości związanych z funkcjonowaniem obiektu oraz minimalizacja energochłonności projektowanych obiektów, instalacji i urządzeń, w celu obniżenia kosztów eksploatacji;
4. Zakres realizacji inwestycji:
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt rozbiórki istniejącego budynku inwentarskiego, koncepcja programowa nowego budynku, projekt architektoniczno - budowlany, projekty techniczne, projekt wykonawczy, przedmiary, wytyczne oraz plan BIOZ),
- uzyskiwanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń warunkujących prowadzenie prac budowlanych, w tym pozwolenia na rozbiórkę i pozwolenia na budowę,
- opracowanie programu budowy, szczegółowych Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- rozebranie istniejącego budynku inwentarskiego wraz z wywiezieniem gruzu i przygotowaniem terenu pod inwestycję (materiał pozyskany z rozbiórki (dotyczy blachy dachowej) pozostaje do dyspozycji Zamawiającego),
- wybudowanie zaprojektowanej inwestycji z dostarczeniem koniecznych materiałów, sprzętu oraz wykwalifikowanych i uprawnionych zasobów ludzkich,
- wybudowanie, dostawę i montaż urządzeń oraz wyposażenia obiektów i instalacji,
- przeprowadzenie prób końcowych i prób eksploatacyjnych,
- dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno - ruchowych,
- przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji obiektów, urządzeń i instalacji,
- uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z prawa, umożliwiających eksploatację obiektów, urządzeń i instalacji,
- przekazywanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania,
5. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot umowy spełniając wymagania aktów prawnych tj. obowiązujących ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm i zasad wiedzy technicznej oraz zasad sztuki budowlanej.
6. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
7. UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno- użytkowy pn. „Zaprojektowanie i wykonanie budynku branżowego centrum umiejętności na potrzeby dydaktyczne z częścią wykładową, biurową, socjalną, magazynową, garażową i montażową urządzeń i systemów energetyki odnawialnej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną” - załącznik nr 1 do SWZ, opracowany przez ARCHSENTIO ul. Powstańców Wielkopolskich 4, 89-100 Nakło nad Notecią.
8. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.
9. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45213220-1 - Roboty budowlane w zakresie magazynów
45213221-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisem art. 255 pkt 3 pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Informuję, że w prowadzonym postępowaniu złożono 3 oferty, którym zgodnie ze streszczeniem oceny przyznano następującą punktację w kryteriach oceny ofert: 1) Cena /C/ – waga 60% (60 pkt), 2) Okres gwarancji i rękojmi /G/ – waga 40% (40 pkt) oraz łączną punktację:
Oferta nr 1
KONSORCJUM FIRM:
KA-BO BORKOWSKI Sp. k. (Lider konsorcjum)
ul. Płocka 28 B, 87-800 Włocławek
FIDEM BUDOWNICTWO JOANNA TARNECKA (Partner konsorcjum)
ul. Licealna 2/16, 87-610 Dobrzyń nad Wisłą
Cena brutto: 10.390.000,00 zł
Okres gwarancji i rękojmi: 84 miesiące
Łączna punktacja: 100,00 pkt, w tym:
Punktacja w kryterium Cena: 60,00 pkt
Punktacja w kryterium Okres gwarancji i rękojmi: 40,00 pkt
Oferta nr 2
MBI Sp. z o.o.
ul. Wojskowa 11, 87-800 Włocławek
Cena brutto: 12.388.500,00 zł
Okres gwarancji i rękojmi: 84 miesiące
Łączna punktacja: 90,32 pkt, w tym:
Punktacja w kryterium Cena: 50,32 pkt
Punktacja w kryterium Okres gwarancji i rękojmi: 40,00 pkt
Oferta nr 3
JPD BUDOWNICTWO Sp. z o.o.
Ul. Droga Kręta 2A, 86-300 Grudziądz
Cena brutto: 11.096.000,00 zł
Okres gwarancji i rękojmi: 84 miesiące
Łączna punktacja: 96,18 pkt, w tym:
Punktacja w kryterium Cena: 56,18 pkt
Punktacja w kryterium Okres gwarancji i rękojmi: 40,00 pkt
W wyniku czynności badania i oceny ofert zamawiający stwierdził, że w postępowaniu oferta z najniższą ceną, która jest jednocześnie najwyżej oceniana i prawdopodobnie najkorzystniejsza tj. oferta nr 1, wykonawcy: KONSORCJUM FIRM: KA-BO BORKOWSKI Sp. k. (Lider konsorcjum) ul. Płocka 28 B, 87-800 Włocławek; FIDEM BUDOWNICTWO JOANNA TARNECKA (Partner konsorcjum) ul. Licealna 2/16, 87-610 Dobrzyń nad Wisłą z ceną brutto: 10.390.000,00 zł i okresem gwarancji i rękojmi: 84 miesiące, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 9.309.739,87 zł. Cena oferty jest wyższa o 1.080.260,13 zł od kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie tego zamówienia do tej ceny.
Z uwagi na fakt, że zaproponowane ceny wszystkich ofert, w tym oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, wypełniona została przesłanka unieważnienia postępowania, określona w art. 255 pkt 3 pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10390000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12388500,00 PLN
INNE PRZETARGI BRZEŚĆ KUJAWSKI
więcej: przetargi BRZEŚĆ KUJAWSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewaloryzacja nieruchomości w miejscowości Nowe Wymyśle - oddział Muzeum Mazowieckiego w Płocku - etap II
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- Modernizacja budynku Urzędu Miasta Mszana Dolna - etap 2 wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej i wentylacji mechanicznej
- Roboty budowlane w zakresie modernizacji pomieszczeń Domu Sąsiedzkiego przy ul. Obozowej 85 w Warszawie
- Dostosowanie budynku mieszkalnego nr 1 Domu Pomocy Społecznej w Jedlance do przepisów przeciwpożarowych Modernizacja wewnętrznej instalacji hydrantowej dla potrzeb budynku nr 1 głównego D P S
- Remont drogi gminnej nr 106056L na odcinku 999mb
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.