Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00503383/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00514351/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi dostępu online do systemu informacji prawnej wraz z aktualizacją na okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Ligonia 46
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-037
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_wszczete_od_dnia_01012021_r/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=2024%5ETryb+podstawowy%5Eaktualne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usługi dostępu online do systemu informacji prawnej wraz z aktualizacją na okres 12 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c37a636-c6ee-4095-9c53-d52099cb79b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087045/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.84 Dostęp do usługi „System Informacji Prawnej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503383
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ-ZP.272.2.2.2024.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35217,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu online do systemu informacji prawnej wraz z aktualizacją na okres 12 miesięcy, obejmująca:
1.1 system elektronicznej informacji prawnej, w wersji na 100 stanowisk
z modułami dotyczącymi prawa europejskiego, zamówień publicznych, informacji gospodarczej;
1.2 serwis na temat prawa budowlanego w wersji minimum 3 stanowiskowej;
1.3 serwis na temat prawa ochrony środowiska w wersji minimum 5 stanowiskowej;
1.4 serwis na temat prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, w wersji minimum 5 stanowiskowej;
1.5 serwis na temat ochrony danych osobowych (RODO), w wersji minimum 2 stanowiskowej.
2. Opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ/Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający uwzględnił dostępność dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. System ma być dostępny poprzez przeglądarkę internetową. Określone w OPZ przeglądarki mają możliwość dostosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych
5. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
4.5.3.) Główny kod CPV: 48810000-9 - Systemy informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40879,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45756,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40879,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-010-50-28
7.3.3) Ulica: ul. Bonifraterska 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWO C. H. BECK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWO C. H. BECK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40879,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje okres wdrożenia systemu informacji prawnej (maksymalnie do 14 dni od dnia zawarcia
umowy) oraz okres udzielenia dostępu do Systemu Informacji Prawnej przez 12 miesięcy, z zastrzeżeniem pkt 2.
2. Okres udostępnienia systemu informacji prawnej wraz z aktualizacją rozpocznie się po etapie wdrożenia, jednak nie wcześniej niż 11
października 2024 roku.
3. Okres wdrożenia systemu informacji prawnej potrwa maksymalnie do 14 dni od dnia zawarcia umowy i obejmować będzie następujące
czynności:
1) Etap 1- uruchomienie dostępu on-line i dostawa instrukcji logowania (w tym niezbędnych poświadczeń autoryzacyjnych), w terminie do 7 dni od
dnia zawarcia umowy;
2) Etap 2- przeprowadzenie zdalnie, bez dodatkowych kosztów, instruktażu:
z administracji systemem dla pracowników działu informatycznego Zamawiającego (max. 4h dla max. 3 osób) w okresie wdrożeniowym tj. w
terminie 7 dni po zakończeniu etapu 1;
z obsługi systemu informacji prawnej dla pracowników Zamawiającego (max. 3h dla grupy 20 osób) w pierwszym kwartale obowiązywania umowy,
o ile Zamawiający zgłosi takie zapotrzebowanie.
3) Etap 3- będzie okresem testowym działania usługi dostępu i rozpocznie się po zakończeniu etapu 1. Etap ten potrwa maksymalnie do 7 dni.
II. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodoweg
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.