Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525678/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łącko w sezonie zimowym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491936095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łącko
1.5.2.) Miejscowość: Łącko
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_zgk@lacko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lacko.pl/zgk.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0fea263-0450-42d4-b494-d80c943ca09a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łącko w sezonie zimowym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0fea263-0450-42d4-b494-d80c943ca09a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052905/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Łącko w sezonie zimowym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525678
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w sezonie zimowym 2024/2025 z zakresu zimowego utrzymania dróg tj. mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu w obwodzie nr I - OBIDZA na terenie Gminy Łącko.Do zimowego utrzymania przewidziano drogi o łącznej długości 37,43 km.
Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem oraz wymagane minimalne standardy utrzymania dróg w obwodzie wskazano w Załączniku nr 6 do SWZ.
Wykonawca będzie świadczył usługi tylko w przypadkach występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania lub materiałów do zwalczania śliskości tj. opady śniegu, wystąpienie śliskości. Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu sprzętu będącego w jego dyspozycji i przy użyciu własnych materiałów do likwidacji śliskości tj. piasek, chlorek sodu (NaCl), kruszywo naturalne itp. Materiały muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005 r. ( Dz.U. z 2005 r. nr 230, poz. 1960).
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia.
Opis stanu utrzymania dróg dla przyjętych standardów określono w Załączniku nr 8 do SWZ.
Sposób świadczenia usług (czynności jakie będą wykonywane w ramach świadczonych usług) został określony w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg (ZUD) stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji.
Wykonawca po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg zobowiązany będzie do uporządkowania poboczy dróg gminnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 191854,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w sezonie zimowym 2024/2025 z zakresu zimowego utrzymania dróg tj. mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu w obwodzie nr II - BRZYNA na terenie Gminy Łącko.Do zimowego utrzymania przewidziano drogi o łącznej długości 18,45 km.
Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem oraz wymagane minimalne standardy utrzymania dróg w obwodzie wskazano w Załączniku nr 6 do SWZ.
Wykonawca będzie świadczył usługi tylko w przypadkach występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania lub materiałów do zwalczania śliskości tj. opady śniegu, wystąpienie śliskości. Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu sprzętu będącego w jego dyspozycji i przy użyciu własnych materiałów do likwidacji śliskości tj. piasek, chlorek sodu (NaCl), kruszywo naturalne itp. Materiały muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005 r. ( Dz.U. z 2005 r. nr 230, poz. 1960).
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia.
Opis stanu utrzymania dróg dla przyjętych standardów określono w Załączniku nr 8 do SWZ.
Sposób świadczenia usług (czynności jakie będą wykonywane w ramach świadczonych usług) został określony w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg (ZUD) stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji.
Wykonawca po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg zobowiązany będzie do uporządkowania poboczy dróg gminnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 109390,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w sezonie zimowym 2024/2025 z zakresu zimowego utrzymania dróg tj. mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu w obwodzie nr III – Zabrzeż-Czerniec na terenie Gminy Łącko.Do zimowego utrzymania przewidziano drogi o łącznej długości 10,60 km.
Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem oraz wymagane minimalne standardy utrzymania dróg w obwodzie wskazano w Załączniku nr 6 do SWZ.
Wykonawca będzie świadczył usługi tylko w przypadkach występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania lub materiałów do zwalczania śliskości tj. opady śniegu, wystąpienie śliskości. Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu sprzętu będącego w jego dyspozycji i przy użyciu własnych materiałów do likwidacji śliskości tj. piasek, chlorek sodu (NaCl), kruszywo naturalne itp. Materiały muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005 r. ( Dz.U. z 2005 r. nr 230, poz. 1960).
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia.
Opis stanu utrzymania dróg dla przyjętych standardów określono w Załączniku nr 8 do SWZ.
Sposób świadczenia usług (czynności jakie będą wykonywane w ramach świadczonych usług) został określony w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg (ZUD) stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji.
Wykonawca po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg zobowiązany będzie do uporządkowania poboczy dróg gminnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 83131,48 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w sezonie zimowym 2024/2025 z zakresu zimowego utrzymania dróg tj. mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu w obwodzie nr IV – Łazy Brzyńskie na terenie Gminy Łącko.Do zimowego utrzymania przewidziano drogi o łącznej długości 10,07 km.
Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem oraz wymagane minimalne standardy utrzymania dróg w obwodzie wskazano w Załączniku nr 6 do SWZ.
Wykonawca będzie świadczył usługi tylko w przypadkach występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania lub materiałów do zwalczania śliskości tj. opady śniegu, wystąpienie śliskości. Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu sprzętu będącego w jego dyspozycji i przy użyciu własnych materiałów do likwidacji śliskości tj. piasek, chlorek sodu (NaCl), kruszywo naturalne itp. Materiały muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005 r. ( Dz.U. z 2005 r. nr 230, poz. 1960).
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia.
Opis stanu utrzymania dróg dla przyjętych standardów określono w Załączniku nr 8 do SWZ.
Sposób świadczenia usług (czynności jakie będą wykonywane w ramach świadczonych usług) został określony w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg (ZUD) stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji.
Wykonawca po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg zobowiązany będzie do uporządkowania poboczy dróg gminnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 57877,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w sezonie zimowym 2024/2025 z zakresu zimowego utrzymania dróg tj. mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu w obwodzie nr V – Kadcza-Jazowsko na terenie Gminy Łącko.Do zimowego utrzymania przewidziano drogi o łącznej długości 13,40 km.
Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem oraz wymagane minimalne standardy utrzymania dróg w obwodzie wskazano w Załączniku nr 6 do SWZ.
Wykonawca będzie świadczył usługi tylko w przypadkach występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania lub materiałów do zwalczania śliskości tj. opady śniegu, wystąpienie śliskości. Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu sprzętu będącego w jego dyspozycji i przy użyciu własnych materiałów do likwidacji śliskości tj. piasek, chlorek sodu (NaCl), kruszywo naturalne itp. Materiały muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005 r. ( Dz.U. z 2005 r. nr 230, poz. 1960).
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia.
Opis stanu utrzymania dróg dla przyjętych standardów określono w Załączniku nr 8 do SWZ.
Sposób świadczenia usług (czynności jakie będą wykonywane w ramach świadczonych usług) został określony w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg (ZUD) stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji.
Wykonawca po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg zobowiązany będzie do uporządkowania poboczy dróg gminnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 77016,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w sezonie zimowym 2024/2025 z zakresu zimowego utrzymania dróg tj. mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu w obwodzie nr VI – Zarzecze na terenie Gminy Łącko.Do zimowego utrzymania przewidziano drogi o łącznej długości 22,75 km.
Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem oraz wymagane minimalne standardy utrzymania dróg w obwodzie wskazano w Załączniku nr 6 do SWZ.
Wykonawca będzie świadczył usługi tylko w przypadkach występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania lub materiałów do zwalczania śliskości tj. opady śniegu, wystąpienie śliskości. Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu sprzętu będącego w jego dyspozycji i przy użyciu własnych materiałów do likwidacji śliskości tj. piasek, chlorek sodu (NaCl), kruszywo naturalne itp. Materiały muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005 r. ( Dz.U. z 2005 r. nr 230, poz. 1960).
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia.
Opis stanu utrzymania dróg dla przyjętych standardów określono w Załączniku nr 8 do SWZ.
Sposób świadczenia usług (czynności jakie będą wykonywane w ramach świadczonych usług) został określony w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg (ZUD) stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji.
Wykonawca po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg zobowiązany będzie do uporządkowania poboczy dróg gminnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 137486,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192277,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192277,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192277,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HB-BAU Kazimierz Bagnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122826398
7.3.4) Miejscowość: Rytro
7.3.5) Kod pocztowy: 33-343
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192277,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106548,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106548,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106548,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Kozik Produkcja i Sprzedaż Waty Cukrowej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490737689
7.3.4) Miejscowość: Brzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-389
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Maria Kozik Produkcja i Sprzedaż Waty Cukrowej
jakie przetargi wygrała firma
Maria Kozik Produkcja i Sprzedaż Waty Cukrowej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106548,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARONBUD Marta Faron
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369774516
7.3.4) Miejscowość: Zabrzeż
7.3.5) Kod pocztowy: 33-390
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52615,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52615,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52615,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Pierzchała Usługi Mechaniczno-Ślusarskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121005771
7.3.4) Miejscowość: ŁAZY BRZYŃSKIE
7.3.5) Kod pocztowy: 33-389
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marek Pierzchała Usługi Mechaniczno-Ślusarskie
jakie przetargi wygrała firma
Marek Pierzchała Usługi Mechaniczno-Ślusarskie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52615,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70015,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70015,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70015,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Pierzchała Usługi Mechaniczno-Ślusarskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121005771
7.3.4) Miejscowość: Łazy Brzyńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 33-389
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marek Pierzchała Usługi Mechaniczno-Ślusarskie
jakie przetargi wygrała firma
Marek Pierzchała Usługi Mechaniczno-Ślusarskie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70015,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161261,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161261,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161261,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tłocznia Maurera Krzysztof Maurer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492909433
7.3.4) Miejscowość: Zarzecze
7.3.5) Kod pocztowy: 33-390
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tłocznia Maurera Krzysztof Maurer
jakie przetargi wygrała firma
Tłocznia Maurera Krzysztof Maurer
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161261,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI ŁĄCKO
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- Budowa budynku sportowego ze schodami terenowymi, murami oporowymi w ramach zadania "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szczereżu"
więcej: przetargi ŁĄCKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.