Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00507819/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00507982/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00520793/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup przełączników sieciowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkrz-wpi1@nbp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zamowienia.nbp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
polityka pieniężna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup przełączników sieciowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d08c0551-899f-4d95-8008-5b630686fd07
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507819
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPI1-SB-241-0362/DIT/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 457376,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Zakup przełączników sieciowych”.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
2.1. dostawa przez Wykonawcę Urządzeń;
2.2. zapewnienie przez Wykonawcę świadczenia Serwisu;
2.3. udzielenie przez Wykonawcę Gwarancji na Urządzenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia (w tym opis i postanowienia dotyczące równoważności) określone są w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: "SWZ").
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419671,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490606,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419671,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comtegra S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511915544
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419671,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/15/2024 Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług na realizację zadania pn. "Poprawa jakości realizowanych w Polsce badań przesiewowych" dla Centralnego Ośrodka Koordynującego. TP-167/24/MSZ.
- Świadczenie usług doradczych dla Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej w zakresie wsparcia analitycznego dotyczącego Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- ZP.U.MP.24.2024 Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" robót remontowych dachu budynku Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej przy ul. Koszykowej 79
- Obsługa techniczna i konserwacja w budynkach administrowanych przez Biuro Gospodarczo-Logistyczne
- Usługa świadczenia kompleksowej obsługi hotelowej oraz gastronomicznej wydarzeń w ramach ORLIAC XIII ... oraz 3rd World Tinitius Congress dla Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych w ramach Projektu "Ekonomy i praca - to się opłaca - edycja 2"
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup doposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu pn.: Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości
- Dostawa sprzętu i usług realizowanych w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd-Gmina Szamocin"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.