Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00514097/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00525019/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tonerów i atramentów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sniadecja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03706e0b-0061-4dd9-a179-fe8c0f979d1c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tonerów i atramentów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03706e0b-0061-4dd9-a179-fe8c0f979d1c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00191411/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.49 Dostawa tonerów i atramentów - powtórka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514097
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.59.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 315678,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tonery i atramenty (zamienniki/regenerowane) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333680,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454326,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333680,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD TECHNIKI BIUROWEJ Artur Ostrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422749332
7.3.3) Ulica: Słonecznikowa nr 35 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-660
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI BIUROWEJ Artur Ostrowski
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI BIUROWEJ Artur Ostrowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333680,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługa techniczna podczas spotkania Prezydenta z mieszkańcami Białegostoku
- 2 jednodniowe szkolenia pn. "Zarządzanie rewitalizacją i włączenie społeczności lokalnej we wdrażanie Gminnych programów rewitalizacji"
- Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych na przejściach granicznych województwa podlaskiego
- Świadczenie usługi szkoleniowej pn.: "Współpraca interdyscyplinarna na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej"
- Dostawa agregatów wody lodowej wraz z instalacją chłodniczą central wentylacyjnych.
- Opracowanie dok. proj. na modern. bud. warszt. szkolnych: ZST i O w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 57 - część I, CKZ Nr 2 w ZSM w Białymstoku, ul. Broniewskiego 14 - część II, wraz z pełn. nadz. aut.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 22/2025 Sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Dostawa tonerów i bębnów do drukarek
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.