eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiOdśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790727227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 57

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 565 70 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zdpsuwalki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afe2ae69-faee-4bee-80b1-57c9475f73bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00567339/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501117

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.II.240.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1102576,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych nr: 1146B, 1147B, 1118B, 1119B, 1183,B 1184B, 1185B, 2540B, 1189B, 1190B, pługami odśnieżnymi: lemieszowymi stalowymi szczytowymi lub jednostronnymi, średnimi lub ciężkimi na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych z dwoma napędami. Do obsługi wymagane są minimum 2 pługi odśnieżne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 162059,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych nr: 1120B, 1123B, 1125B, 1124B, 1122B, 1121B, 1117B, 1145B, 1109B, 1110B, 1111B, 1112B, 1143B, 1142B, 1134B, 1144B, pługami odśnieżnymi: lemieszowymi stalowymi szczytowymi lub jednostronnymi, średnimi lub ciężkimi na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych z dwoma napędami. Do obsługi wymagane są minimum
2 pługi odśnieżne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 162059,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych nr: 1107B, 1108B, 1106B, 1105B, 1104B, 1102B, 1103B, 1092B, 1100B, 1101B, 1098B, 1099B, 1096B, 1114B, 1115B, 1097B, 1133B, 1095B, 1094B, 1091B, 1093B, pługami odśnieżnymi: lemieszowymi stalowymi szczytowymi lub jednostronnymi, średnimi lub ciężkimi na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych z dwoma napędami. Do obsługi wymagane są minimum 2 pługi odśnieżne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 162059,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych nr: 1132B, 1127B, 1131B, 1128B, 1129B, 1130B, 1137B, 1160B, 1136B, 1138B, 1140B, 1141B, 1135B, pługami odśnieżnymi: lemieszowymi stalowymi szczytowymi lub jednostronnymi, średnimi lub ciężkimi na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych z dwoma napędami. Do obsługi wymagane są minimum 2 pługi odśnieżne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 162059,94 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych nr: 1139B, 1154B, 1153B, 1159B, 1156B, 1157B, 1158B, 1152B, 1180B, 1181B, 1171B, 1172B, 1150B, 1151B, 1149B, 1148B, 1201B, 1801B, pługami odśnieżnymi: lemieszowymi stalowymi szczytowymi lub jednostronnymi, średnimi lub ciężkimi na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych z dwoma napędami. Do obsługi wymagane są minimum 2 pługi odśnieżne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 162059,94 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych nr: 1099B, 1098B, 1097B, 1096B, 1114B, 1115B, 1133B, 1091B, 1093B, 1094B, 1095B, 1143B, 1134B, 1142B, 1144B, 1132B, piaskarkami przy użyciu mieszanki piaskowo-solnej, będącej w posiadaniu Zamawiającego wraz z jego załadunkiem przy ul. Ogrodowej 57 w Suwałkach. Do obsługi wymagana jest minimum 1 piaskarka na nośniku samochodowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 67859,53 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych nr: 1121B, 1122B, 1123B, 1124B, 1120B, 1125B, 1189B, 1190B, 1185B, 1184B, 1183B, 1119B, 1118B, 1117B, 1145B, 1111B, 1112B, 1109B, 1110B, 1108B, 1107B, 1106B, 1105B, 1104B, 1103B, 1102B, 1092B, 1100B, 1101B, 1146B, 1147B, 2540B, piaskarkami przy użyciu mieszanki piaskowo-solnej, będącej w posiadaniu Zamawiającego wraz z jego załadunkiem przy ul. Ogrodowej 57 w Suwałkach. Do obsługi wymagana jest minimum 1 piaskarka na nośniku samochodowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 67859,53 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych nr: 1128B, 1129B, 1130B, 1127B, 1131B, 1137B, 1160B, 1136B, 1135B, 1138B, 1140B, 1141B, 1139B, 1154B, 1156B, 1157B, 1158B, 1153B, 1159B, 1152B, 1180B, 1181B, 1171B, 1172B, 1151B, 1150B, 1149B, 1148B, 1201B, 1801B, piaskarkami przy użyciu mieszanki piaskowo-solnej, będącej w posiadaniu Zamawiającego wraz z jego załadunkiem przy ul. Ogrodowej 57 w Suwałkach. Do obsługi wymagana jest minimum 1 piaskarka na nośniku samochodowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 67859,53 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych nr: 1128B, 1129B, 1130B, 1094B, 1091B, 1095B, 1133B, 1093B, 1092B, 1099B, 1098B, 1096B, 1097B, 1115B, 1114B, 1112B, 1111B, 1145B, 1117B, 1100B, 1101B, 1103B, 1102B, 1104B, 1105B, 1106B, 1107B, 1108B, 1110B, 1109B, 1121B, 1122B, 1123B, 1124B, 1120B, 1118B, 1119B, 1183B, 1125B, 1190B, 1189B, 1184B, 1185B, 2540B za pomocą spycharki, ładowarki lub równiarki. Do obsługi wymagane jest posiadanie minimum 1 jednostki sprzętowej, tj.: ładowarki o poj. minimum 2,5 m3 lub spycharki DT 75 ÷ 130 lub równiarki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 31752,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych nr: 1127B, 1131B, 1137B, 1160B, 1135B, 1136B, 1138B, 1132B, 1144B, 1134B, 1142B,1143B, 1140B, 1141B, 1139B, 1154B, 1153B, 1159B, 1156B, 1157B, 1158B, 1152B, 1147B, 1146B, 1148B, 1151B, 1150B, 1149B, 1181B, 1172B, 1171B, 1180B, 1801B, 1201B za pomocą spycharki, ładowarki lub równiarki. Do obsługi wymagane jest posiadanie minimum 1 jednostki sprzętowej, tj.: ładowarki o poj. minimum 2,5 m3 lub spycharki DT 75 ÷ 130 lub równiarki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 31752,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zwalczanie śliskości zimowej solarką na drodze powiatowej nr 2540B w km 0+000 - 7+160, nr 1150B w km 7+260 – 8+400, nr 1201B w km 0+000 – 0+290 lub innych drogach powiatowych wskazanych przez Zamawiającego, przy użyciu soli Wykonawcy w ilości 20 g/m2 przy szerokości sypania 5 m. Do obsługi wymagane jest posiadanie minimum 1 solarki na nośniku samochodowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 113400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134643,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134643,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134643,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Roboty Ziemne Waldemar Olszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441231397

7.3.3) Ulica: Majerskiego 32

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134643,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "ROBUD" Małgorzata Gryczan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441224721

7.3.3) Ulica: Okrągłe 15

7.3.4) Miejscowość: Jeleniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 16-404

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142730,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184135,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184135,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184135,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Edmund Waszkiewicz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442384869

7.3.3) Ulica: Wołownia 22A

7.3.4) Miejscowość: Jeleniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 16-404

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184135,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204595,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204595,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204595,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Edmund Waszkiewicz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442384869

7.3.3) Ulica: Wołownia 22A

7.3.4) Miejscowość: Jeleniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 16-404

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204595,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67392,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67392,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67392,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Roboty Ziemne Waldemar Olsztyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441231397

7.3.3) Ulica: Majerskiego 32

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67392,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Edmund Waszkiewicz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442384869

7.3.3) Ulica: Wołownia 22A

7.3.4) Miejscowość: Jeleniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 16-404

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Roboty Ziemne Waldemar Olsztyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441231397

7.3.3) Ulica: Majerskiego 32

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Edmund Waszkiewicz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442384869

7.3.3) Ulica: Wołownia 22A

7.3.4) Miejscowość: Jeleniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 16-404

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.