eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomRemont nawierzchni placu przed budynkiem z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych (ul. Strzelców Bytomskich 16 w Bytomiu)



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni placu przed budynkiem z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych (ul. Strzelców Bytomskich 16 w Bytomiu)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003449284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 16

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32/388-67-51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz@mopr.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopr.bytom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mopr-bytom.logintrade.net/zapytania_email,177816,1cd6d154ebab7a8f6e2f988a69f9160a.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni placu przed budynkiem z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych (ul. Strzelców Bytomskich 16 w Bytomiu)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-804ce9a3-25e3-4b3e-afcb-ddb7d5503a81

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038411/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 modernizacja schodów zewnętrznych oraz nawierzchni miejsc parkingowych i ścieżki prowadzącej do budynku ( ul. Strzelców Bytomskich 16 w Bytomiu)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532656

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.2812.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 51825,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane prowadzące do zwiększenia dostępności architektonicznej budynku mieszczącego się przy ul. Strzelców Bytomskich 16 w Bytomiu (siedziba Zamawiającego) do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Prace będą prowadzone przed budynkiem nie wyłączonym z użytkowania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie ścieżki dotykowej przystosowanej do potrzeb osób niewidomych i słabowidzących od furtki od strony ul. Strzelców Bytomskich do schodów przed wejściem głównym do budynku;
2) remont nawierzchni placu przed budynkiem, w tym:
a) miejsc parkingowych przed wejściem bocznym dla osób niepełnosprawnych wraz z odpowiednim oznakowaniem,
b) nawierzchni przed wejściem bocznym do budynku (podest/pochylnia),
c) pasa nawierzchni pomiędzy wejściem bocznym do budynku a wyjściem ewakuacyjnym,
d) nawierzchni w miejscu istniejącej studni kanalizacyjnej.
3. Przedmiot zamówienia realizowany jest na potrzeby projektu dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”.
4. Zakres prac remontowo-budowlanych obejmuje między innymi:
a) roboty rozbiórkowe (rozebranie elementów konstrukcji betonowych, niezbrojonych, demontaż okładziny podestu przed wejściem bocznym do budynku od strony ul. Woźniaka),
b) odtworzenie podestu przed wejściem bocznym (płyta fundamentowa żelbetowa, okładzina podestu z płytek antypoślizgowych),
c) rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej (nieregularnej) części miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych oraz jej wymiana na kostkę brukową betonową,
d) malowanie linii ciągłych, segregacyjnych oraz powierzchni dwóch kopert parkingowych dla osób niepełnosprawnych wraz z oznakowaniem poziomym,
e) roboty rozbiórkowe (rozebranie elementów konstrukcji betonowych, niezbrojonych w pasie pomiędzy wejściem bocznym a wyjściem ewakuacyjnym),
f) położenie z kostki betonowej nowej nawierzchni w pasie pomiędzy wejściem bocznym a wyjściem ewakuacyjnym,
g) demontaż i wymiana nawierzchni studni kanalizacyjnej,
h) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, przygotowanie podłoża pod ścieżkę dla osób niewidomych i słabowidzących,
i) wykonanie ścieżki dotykowej wraz ze znakami ostrzegawczymi (fakturą uwagi) prowadzącej od furtki od strony ul. Strzelców Bytomskich do schodów przed wejściem głównym do budynku,
j) wywiezienie i utylizacja gruzu.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do specyfikacji (SWZ), tj. w przedmiarze robót oraz załączniku A do specyfikacji (SWZ).
6. Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, liczonej od dnia odbioru końcowego robót. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji i rękojmi, który będzie oceniany w ramach kryterium oceny ofert (vide: cz. XIV specyfikacji - SWZ).
7. Wykonawca winien posiadać w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
8. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (SWZ).
9. Zamawiający nie podzielił postępowanie na części. Powody niedokonania podziału postępowania na części:
1) zamówienie objęte niniejszym postępowaniem jest w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw, na co wskazuje jego oszacowana wartość, a warunki zamówienia określone zostały na minimalnym poziomie;
2) podział niniejszego zamówienia na części jest niecelowy ze względu na przedmiot zamówienia, który stanowi jednolitą i spójną technologicznie całość pod względem rodzaju wykonywanych prac i odbywa się w jednym miejscu. Dopuszczenie realizacji zamówienia w częściach wiązałoby się z zagrożeniem nieosiągnięcia efektu końcowego o wymaganej jakości, ponadto, zabieg ten wiązałby się z rozbiciem odpowiedzialności wykonawczej i wprowadzeniem odmiennej jakości w obrębie tego samego typu robót, a co gorsza niezrealizowaniem części zamówienia ze względu np. na ryzyko braku ofert w danej części postępowania.
10. Zamawiający wymaga: zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp) przez cały okres realizacji zamówienia wszystkich osób wykonujących prace budowlane takie jak: roboty rozbiórkowe i demontażowe, murarskie, malarskie oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarach, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Ww. obowiązek nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac, osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio do podwykonawców. Określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osoby/osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osoby/osób oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych;
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie podwykonawcom wykonania części zamówienia nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38227,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88996,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38227,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STONE BUD Roboty budowlane Bożena Święcichowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 277549122

7.3.3) Ulica: Władysława Reymonta 26/1

7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-103

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38227,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.