eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecDostawa tablic rejestracyjnych na 2025 rok



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych na 2025 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/procurements

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tablic rejestracyjnych na 2025 rok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-099ccbc4-d8f4-4d36-af1a-13cb14b52e0d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024904/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa tablic rejestracyjnych na 2025 rok

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544707

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lublińcu wraz z odbiorem i złomowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę następujących tablic rejestracyjnych:
1) samochodowa zwyczajna jednorzędowa 12000 szt.
2) samochodowa jednorzędowa zielona 100 szt.
3) samochodowa zwyczajna dwurzędowa 200 szt.
4) samochodowa dwurzędowa zielona 10 szt.
5) motocyklowa zwyczajna 1000 szt.
6) motocyklowa zielona 20 szt.
7) motorowerowa zwyczajna 500 szt.
8) motorowerowa zielona 50 szt.
9) samochodowa zwyczajna jednorzędowa zmniejszona 100 szt.
10) samochodowa jednorzędowa zmniejszona zielona 20 szt.
11) samochodowa indywidualna jednorzędowa 150 szt.
12) samochodowa indywidualna jednorzędowa zielona 10 szt.
13) samochodowa indywidualna dwurzędowa 5 szt.
14) samochodowa indywidualna dwurzędowa zielona 5 szt.
15) motocyklowa indywidualna 20 szt.
16) motocyklowa indywidualna zielona 5 szt.
17) samochodowa jednorzędowa zabytkowa 40 szt.
18) samochodowa jednorzędowa zabytkowa zmniejszona 30 szt.
19) samochodowa dwurzędowa zabytkowa 10 szt.
20) motocyklowa zabytkowa 20 szt.
21) motorowerowa zabytkowa 20 szt.
22) samochodowa - tymczasowa jednorzędowa 100 szt.
23) samochodowa - tymczasowa dwurzędowa 10 szt.
24) motocyklowa – tymczasowa 30 szt.
25) motorowerowa – tymczasowa 30 szt.
26) samochodowa - tymczasowa zmniejszona 10 szt.
27) profesjonalne tablice samochodowe 10 szt.
28) profesjonalne tablice motocyklowe 5 szt.
29) profesjonalne tablice motorowerowe 5 szt.
3. Szacowana liczba tablic rejestracyjnych podana w ust. 2 stanowi wyłącznie prognozę zamawiającego i nie ma charakteru ostatecznego. Rzeczywista liczba tablic rejestracyjnych każdego rodzaju będzie wynikać z aktualnych potrzeb zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby zamawianych tablic bez jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy.
5. Zmiana liczby tablic rejestracyjnych nie stanowi zmiany umowy i nie może mieć wpływu na zaproponowane przez wykonawcę ceny jednostkowe.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania tablic zgodnie z wymaganiami wynikającymi
z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów, Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych oraz innymi przepisami regulującymi przedmiotową działalność.
7. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy tablic własnym środkiem transportu, w ilościach ustalonych każdorazowo przez zamawiającego w zamówieniu przesyłanym poprzez program do zamawiania tablic bądź mailowo lub telefonicznie.
8. Wykonawca dostarczy tablice opakowane, dostawa będzie miała miejsce w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Lublińcu.
9. Maksymalny termin każdej z dostaw częściowych nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych, liczonych od dnia złożenia przez zamawiającego zamówienia.
10. Termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych zamówionych w przypadkach kradzieży, zniszczenia
lub zagubienia tablic nie może przekroczyć 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
11. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od zamawiającego tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji, a następnie ich złomowania w sposób gwarantujący uniemożliwienie odczytania całego numeru i ich ponownego użycia. Odbiór każdej partii tablic przekazanej do utylizacji odbywać się będzie na podstawie protokołu sporządzanego przez zamawiającego. Po utylizacji tablic rejestracyjnych wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu w terminie 30 dni od daty odbioru oświadczenia potwierdzającego fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych, określającego numery rejestracyjne i liczbę zniszczonych tablic.
12. Z chwilą odbioru tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji, odpowiedzialność za ich złomowanie przechodzi na wykonawcę.
13. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, wykonawca zobowiązuje się do wykonywania i dostarczania tablic według nowych wzorów.
14. Gwarancja i rękojmia: wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360407,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378526,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360407,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROTAB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260018376

7.3.3) Ulica: Skarbimierzyce16

7.3.4) Miejscowość: Dołuje

7.3.5) Kod pocztowy: 72-002

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360407,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.