eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżówDostawa środków ochrony indywidualnej



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków ochrony indywidualnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370482512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego

1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172761058

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.as@zozstrzyzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków ochrony indywidualnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c677c49-8e36-41e0-a396-149d54abe037

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036852/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Dostawa środków ochrony indywidualnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c677c49-8e36-41e0-a396-149d54abe037

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi.as@zozstrzyzow.pl (nie dotyczy
składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za
pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj
załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
7. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi.as@zozstrzyzow.pl (nie dotyczy
składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w zakresie art. 13 RODO związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego: W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO)
informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa
związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie (dalej: ZOZ Strzyżów).
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie z siedzibą przy ul.
Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów (nr tel. +48 17 27 61 201, adres email: sekretariat@zozstrzyżów.pl). W ZOZ Strzyżów
wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail:
iod@zozstrzyzow.pl. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w następujących celach:
•postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr: ZP.26.29.2024
• realizacji zamówienia przez Wykonawcę.
W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym
odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty
uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państwa trzecie, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich
przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Podanie danych jest dobrowolne, ale
konieczne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji zamówienia, w której
Pani/Pan będzie brał/a udział. W związku z przetwarzaniem przez ZOZ Strzyżów, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje
Pani/Panu prawo do:
• dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać
informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Dyrektor ZOZ Strzyżów;
• sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
• ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO; W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez ZOZ Strzyżów
Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
o którym mowa w art. 51 RODO. Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.29.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 Rękawice nitrylowe niejałowe w ilości i asortymencie określonych w SWZ - formularz asortymentowo cenowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 60% niż podana w załączniku nr 1–
Oferta cenowa, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku
zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową z uwagi na ilość pacjentów leczonych na oddziałach
Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania
części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w
całości.
W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości strony mogą zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu
obowiązywania niniejszej umowy do czasu całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak niż o 3
miesiące. Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 Rękawice ortopedyczne bezpudrowe jałowe w ilości i asortymencie określonych w SWZ - formularz
asortymentowo cenowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 60% niż podana w załączniku nr 1–
Oferta cenowa, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku
zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową z uwagi na ilość pacjentów leczonych na oddziałach
Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania
części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w
całości.
W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości strony mogą zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu
obowiązywania niniejszej umowy do czasu całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak niż o 3
miesiące. Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 Rękawice chirurgiczne I w ilości i asortymencie określonych w SWZ - formularz asortymentowo cenowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 60% niż podana w załączniku nr 1–
Oferta cenowa, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku
zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową z uwagi na ilość pacjentów leczonych na oddziałach
Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania
części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w
całości.
W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości strony mogą zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu
obowiązywania niniejszej umowy do czasu całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak niż o 3
miesiące. Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 Rękawice chirurgiczne II w ilości i asortymencie określonych w SWZ - formularz asortymentowo cenowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 60% niż podana w załączniku nr 1–
Oferta cenowa, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku
zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową z uwagi na ilość pacjentów leczonych na oddziałach
Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania
części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w
całości.
W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości strony mogą zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu
obowiązywania niniejszej umowy do czasu całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak niż o 3
miesiące. Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 Rękawice ortopedyczne pudrowane jałowe w ilości i asortymencie określonych w SWZ - formularz asortymentowo
cenowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 60% niż podana w załączniku nr 1–
Oferta cenowa, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku
zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową z uwagi na ilość pacjentów leczonych na oddziałach
Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania
części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w
całości.
W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości strony mogą zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu
obowiązywania niniejszej umowy do czasu całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak niż o 3
miesiące. Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 Fartuchy chirurgiczne operacyjne j.u. w ilości i asortymencie określonych w SWZ - formularz asortymentowo
cenowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 60% niż podana w załączniku nr 1–
Oferta cenowa, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku
zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową z uwagi na ilość pacjentów leczonych na oddziałach
Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania
części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w
całości.
W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości strony mogą zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu
obowiązywania niniejszej umowy do czasu całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak niż o 3
miesiące. Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 Rękawice chirurgiczne neoprenowe w ilości i asortymencie określonych w SWZ - Formularz
asortymentowo - cenowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 60% niż podana w załączniku nr 1–
Oferta cenowa, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku
zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową z uwagi na ilość pacjentów leczonych na oddziałach
Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania
części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w
całości.
W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości strony mogą zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu
obowiązywania niniejszej umowy do czasu całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak niż o 3
miesiące. Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 Odzież jednorazowego użytku w ilości i asortymencie określonych w SWZ - Formularz
asortymentowo - cenowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 60% niż podana w załączniku nr 1–
Oferta cenowa, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku
zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową z uwagi na ilość pacjentów leczonych na oddziałach
Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania
części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w
całości.
W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości strony mogą zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu
obowiązywania niniejszej umowy do czasu całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak niż o 3
miesiące. Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 9 Maseczki medyczne w ilości i asortymencie określonym w SWZ - formularz asortymentowo - cenowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 60% niż podana w załączniku nr 1–
Oferta cenowa, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku
zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową z uwagi na ilość pacjentów leczonych na oddziałach
Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania
części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w
całości.
W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości strony mogą zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu
obowiązywania niniejszej umowy do czasu całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak niż o 3
miesiące. Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 10 Rękawice lateksowe bezpudrowe w ilości i asortymencie określonym w SWZ - formularz asortymentowo -
cenowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 60% niż podana w załączniku nr 1–
Oferta cenowa, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku
zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową z uwagi na ilość pacjentów leczonych na oddziałach
Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania
części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w
całości.
W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości strony mogą zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu
obowiązywania niniejszej umowy do czasu całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak niż o 3
miesiące. Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 11 Rękawice diagnostyczne nitrylowe w dozownikach w ilości i asortymencie określonym w SWZ - formularz
asortymentowo - cenowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 60% niż podana w załączniku nr 1–
Oferta cenowa, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku
zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową z uwagi na ilość pacjentów leczonych na oddziałach
Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania
części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w
całości.
W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości strony mogą zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu
obowiązywania niniejszej umowy do czasu całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak niż o 3
miesiące. Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 12 Fartuch chirurgiczny z włókniny typu SMS 35 - 40 g/m2 w ilości i asortymencie określonym w SWZ - formularz
asortymentowo - cenowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 60% niż podana w załączniku nr 1–
Oferta cenowa, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku
zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową z uwagi na ilość pacjentów leczonych na oddziałach
Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania
części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w
całości.
W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości strony mogą zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu
obowiązywania niniejszej umowy do czasu całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak niż o 3
miesiące. Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Pakiet 1. Rękawice nitrylowe niejałowe
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające:
a) grubość dłoń, palec, mankiet
b) AQL

Pakiet 2. Rękawice ortopedyczne bezpudrowe jałowe
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające
a) grubość dłoń, palec, mankiet
b) AQL
c) średnia siła zrywu przed starzeniem i po starzeniu

Pakiet 3. Rękawice chirurgiczne I
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające:
a) grubość dłoń, palec, mankiet
b) AQL
c) wytrzymałość na rozerwanie przed starzeniem i po starzeniu
d) poziom protein

Pakiet 4. Rękawice chirurgiczne II
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające:
a) grubość dłoń, palec, mankiet
b) AQL
c) poziom białek

Pakiet 5. Rękawice ortopedyczne pudrowane jałowe
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające:
a) grubość dłoń, palec, mankiet
b) AQL
c) poziom protein

Pakiet 6. Fartuchy chirurgiczne operacyjne jednorazowego użytku
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające:
a) gramaturę
b) długości
c) materiał
d) odporność na przenikanie cieczy
e) wytrzymałość na wypychanie na sucho i mokro

Pakiet 7. Rękawice chirurgiczne neoprenowe
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające:
a) grubość dłoń, palec, mankiet
b) AQL
c) długość rękawicy

Pakiet 8. Odzież jednorazowego użytku.
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające:
a) gramatura czepków poz. 1,2 i 4


Pakiet 9. Maseczki medyczne
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające:
a) ilość i grubość warstw
b) poziom filtracji bakterii BFE
c) ciśnienie różnicowe
d) czystość mikrobiologiczna

Pakiet 10. Rękawice lateksowe bezpudrowe
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające:
a) grubość dłoń, palec, mankiet
b) AQL

Pakiet 11. Rękawice diagnostyczne, nitrylowe w dozownikach
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające:
a) grubość na palcu, dłoni i na mankiecie
b) średnia siła zrywu przed starzeniem
c) AQL

Pakiet 12. Fartuch chirurgiczny z włókniny typu SMS 35-40 g/m2
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające:
a) gramaturę
b) długości
c) odporność na przenikanie cieczy
d) wytrzymałość na wypychanie na sucho
e) wytrzymałość na rozciąganie na mokro

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, przewiduje, że w sytuacji, w której
Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą
niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). Uzasadnienie zastrzeżenia informacji w ofercie (o ile dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W takim przypadku wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP:
1.1. Pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z
wykonawców). 1.2. Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to może on
działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie Wstępne składa każdy
z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie brak podstaw do wykluczenia z
postępowania powinien wykazać każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Par. 2 3. W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT wyrobów będących przedmiotem niniejszej umowy w czasie
jej trwania Dostawca zawiadomi Odbiorcę przed dniem wejścia w życie przepisów zmieniających. Zmiana stawek podatku
VAT spowoduje zmianę kwot podatku VAT i ceny brutto wynikającej z umowy, cena netto pozostaje niezmienna. Powyższe
nie dotyczy przypadków, gdy Dostawca nieprawidłowo ustalił stawki podatku VAT w ofercie, w takim wypadku skutki
nieprawidłowego wskazania stawki podatku obciążają wyłącznie Dostawcę. Nie dotyczy to przypadków zawyżenia stawki
VAT w ofercie. W przypadkach wątpliwości co do
wysokości stawki VAT Dostawca obowiązany jest przedstawić Odbiorcy urzędową interpretację właściwych organów
skarbowych.
Par. 8 Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Dostawcy z wyjątkiem przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Dostawcy
zmian przewidzianych w § 2 ust. 3, a nadto gdy:
1. nastąpią przekształcenia własnościowe, 2. nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne,
3. nastąpią zmiany adresu,
4. zmianie ulega numer katalogowy lub wielkość opakowań, przy czym cena musi być proporcjonalna do ceny podanej w
ofercie,
5. następuje konieczność poprawienia pomyłek,
6. Dostawca nie dostarczy przedmiotu umowy w terminie określonym w § 1 ust. 3, oraz § 5 ust.3 Odbiorca zastrzega sobie
prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego Dostawcy w ilości i asortymencie niezrealizowanej w terminie dostawy.
W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się wielkość przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu, a Dostawca
zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Odbiorcy różnicy w cenie zakupu towaru zakupionego u osoby trzeciej a ceną
określoną w ofercie cenowej,
7. wprowadza się zamienniki o właściwościach takich samych lub lepszych (w razie zakończenia produkcji, wstrzymania,
wycofania produkcji) – cena nie wyższa niż w ofercie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.