Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00514510/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00522819/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Doradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej – rozpoznanie potrzeb
mieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modelarska 10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl/pn/ROPSSLASKIE/demand/175557/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej – rozpoznanie potrzebmieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba2989c8-ad5e-4d79-95dc-6a308be25013
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047637/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Wybór doradców dla JST, doradztwo zewnętrznych ekspertów oraz konsultantów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
CUS – Nowe spojrzenie na usługi społeczne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.PZP.332.36.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 658800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: Doradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej –rozpoznanie potrzeb mieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS na terenie
następujących gmin: Ruda Śląska, Radzionków, Czeladź, Mikołów:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na doradztwie specjalistycznym w maksymalnym wymiarze do 1000
godzin zegarowych w zakresie opracowania przez ośrodki pomocy społecznej
w czterech (4) Gminach Partnerskich z terenu województwa śląskiego diagnoz potrzeb i potencjału wspólnoty
samorządowej w zakresie usług społecznych w związku z realizowanym przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Województwa Śląskiego w Katowicach projektem partnerskim pn. CUS – Nowe spojrzenie na usługi społeczne,
współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej
i realizowanym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, w tym:
1. Na terenie gminy Ruda Śląska (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej,
ul. Markowej 20, 41-709 Ruda Śląska) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i
potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych,
2. Na terenie gminy Radzionków (Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzionkowie, ul. Kużaja 19, 41-922 Radzionków) do 250
godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie
usług społecznych,
3. Na terenie gminy Czeladź (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 17 Lipca 27, 41-250 Czeladź) do 250 godzin
zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb
i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych,
4. Na terenie gminy Mikołów (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów) do 250 godzin
zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb
i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych.
W trakcie realizacji zamówienia zmianie mogą ulec dane teleadresowe, o których mowa powyżej,
z uwagi na zmianę siedziby poszczególnych Partnerów. Podane powyżej liczby godzin doradztwa są szacunkowe i w trakcie
realizacji umowy mogą ulec zmianie z uwagi na faktyczne potrzeby Partnerów projektu zgłaszane w trakcie realizacji
umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przeniesienia godzin doradztwa pomiędzy latami. Każdorazowo Wykonawcy
będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie zrealizowana liczbę godzin usługi, z zastrzeżeniem, że Zamawiający
gwarantuje co najmniej 40% realizacji przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 263520,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia: Doradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej –rozpoznanie potrzeb mieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS na terenie
następujących gmin: Konopiska, Woźniki, Kamienica Polska, Łazy:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na doradztwie specjalistycznym w maksymalnym wymiarze do 1000
godzin zegarowych w zakresie opracowania przez ośrodki pomocy społecznej
w czterech (4) Gminach Partnerskich z terenu województwa śląskiego diagnoz potrzeb i potencjału wspólnoty
samorządowej w zakresie usług społecznych w związku z realizowanym przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Województwa Śląskiego w Katowicach projektem partnerskim pn. CUS – Nowe spojrzenie na usługi społeczne,
współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej
i realizowanym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, w tym:
1. Na terenie gminy Konopiska (Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopiskach,
ul. Sportowa 1, 42-274 Konopiska) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i
potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych,
2. Na terenie gminy Woźniki (Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Rynek 6,
42-289 Woźniki) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty
samorządowej w zakresie usług społecznych,
3. Na terenie gminy Kamienica Polska (Gmina Kamienica Polska, ul. Konopnicka 12, 42-260 Kamienica Polska) do 250
godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie
usług społecznych,
4. Na terenie gminy Łazy (Urząd Miejski w Łazach, Wydział Rozwoju i Komunikacji Społecznej, ul. Spółdzielcza 2, 42-450
Łazy) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty
samorządowej w zakresie usług społecznych.
W trakcie realizacji zamówienia zmianie mogą ulec dane teleadresowe, o których mowa powyżej,
z uwagi na zmianę siedziby poszczególnych Partnerów. Podane powyżej liczby godzin doradztwa są szacunkowe i w trakcie
realizacji umowy mogą ulec zmianie z uwagi na faktyczne potrzeby Partnerów projektu zgłaszane w trakcie realizacji
umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przeniesienia godzin doradztwa pomiędzy latami. Każdorazowo Wykonawcy
będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie zrealizowana liczbę godzin usługi, z zastrzeżeniem, że Zamawiający
gwarantuje co najmniej 40% realizacji przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 263520,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia: Doradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej –rozpoznanie potrzeb mieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS na terenie
następujących gmin: Czechowice-Dziedzice, Jaworze:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na doradztwie specjalistycznym w maksymalnym wymiarze do 500 godzin
zegarowych w zakresie opracowania przez ośrodki pomocy społecznej
w dwóch (2) Gminach Partnerskich z terenu województwa śląskiego diagnoz potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej
w zakresie usług społecznych w związku z realizowanym przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa
Śląskiego w Katowicach projektem partnerskim pn. CUS – Nowe spojrzenie na usługi społeczne, współfinansowanym ze
środków Unii Europejskiej
i realizowanym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, w tym:
1. Na terenie gminy Czechowice-Dziedzice (Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kolejowa 37, 43-502 Czechowice-Dziedzice)
do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w
zakresie usług społecznych,
2. Na terenie gminy Jaworze (Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworzu, ul. Zdrojowa 82, 43-384 Jaworze) do 250
godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie
usług społecznych.
W trakcie realizacji zamówienia zmianie mogą ulec dane teleadresowe, o których mowa powyżej,
z uwagi na zmianę siedziby poszczególnych Partnerów. Podane powyżej liczby godzin doradztwa są szacunkowe i w trakcie
realizacji umowy mogą ulec zmianie z uwagi na faktyczne potrzeby Partnerów projektu zgłaszane w trakcie realizacji
umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przeniesienia godzin doradztwa pomiędzy latami. Każdorazowo Wykonawcy
będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie zrealizowana liczbę godzin usługi, z zastrzeżeniem, że Zamawiający
gwarantuje co najmniej 40% realizacji przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 131760 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248460 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JSNP.HUMANUS SPÓŁKA NOT-FOR-PROFIT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 862-164-75-06
7.3.3) Ulica: Wiejska
7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 23-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JSNP.HUMANUS" SPÓŁKA NOT-FOR-PROFIT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"JSNP.HUMANUS" SPÓŁKA NOT-FOR-PROFIT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JSNP.HUMANUS” Spółka non-for-profit spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 862-164-75-06
7.3.3) Ulica: Wiejska
7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 23-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JSNP.HUMANUS" SPÓŁKA NOT-FOR-PROFIT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"JSNP.HUMANUS" SPÓŁKA NOT-FOR-PROFIT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124230 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JSNP.HUMANUS” Spółka non-for-profit spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 862-164-75-06
7.3.3) Ulica: Wiejska
7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 23-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JSNP.HUMANUS" SPÓŁKA NOT-FOR-PROFIT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"JSNP.HUMANUS" SPÓŁKA NOT-FOR-PROFIT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego oraz projektu naprawy konstrukcji budynku Stacji klasyfikacji wstępnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż drogi ekspresowej S86 od ul. Piłsudskiego do ul. Wiązowej (rejon ul. Stalowej i ul. Dalekiej) w m. Sosnowiec
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych / 35/PNP/SW/2024
- Roboty w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach, Rejon w Pszczynie
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
- Świadczenie Specjalistycznego poradnictwa z zakresu profilaktyki i zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży realizowanego w formie indywidualnych konsultacji z lekarzem psychiatrą.
- Świadczenie usług wsparcia psychoterapeutycznego, logopedycznego, poradnictwa seksuologicznego, doradztwa prawnego oraz wsparcia psychiatrycznego dla uczestników projektu "RCK"
- Przeprowadzenie i sporządzenie diagnoz usamodzielnianych wychowanków, realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" w podziale na 2 części.
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.