eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDoradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej - rozpoznanie potrzeb mieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Doradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej – rozpoznanie potrzeb
mieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modelarska 10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl/pn/ROPSSLASKIE/demand/175557/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej – rozpoznanie potrzeb
mieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba2989c8-ad5e-4d79-95dc-6a308be25013

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047637/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Wybór doradców dla JST, doradztwo zewnętrznych ekspertów oraz konsultantów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

CUS – Nowe spojrzenie na usługi społeczne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514510

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROPS.PZP.332.36.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 658800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: Doradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej –
rozpoznanie potrzeb mieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS na terenie
następujących gmin: Ruda Śląska, Radzionków, Czeladź, Mikołów:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na doradztwie specjalistycznym w maksymalnym wymiarze do 1000
godzin zegarowych w zakresie opracowania przez ośrodki pomocy społecznej
w czterech (4) Gminach Partnerskich z terenu województwa śląskiego diagnoz potrzeb i potencjału wspólnoty
samorządowej w zakresie usług społecznych w związku z realizowanym przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Województwa Śląskiego w Katowicach projektem partnerskim pn. CUS – Nowe spojrzenie na usługi społeczne,
współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej
i realizowanym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, w tym:
1. Na terenie gminy Ruda Śląska (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej,
ul. Markowej 20, 41-709 Ruda Śląska) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i
potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych,
2. Na terenie gminy Radzionków (Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzionkowie, ul. Kużaja 19, 41-922 Radzionków) do 250
godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie
usług społecznych,
3. Na terenie gminy Czeladź (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 17 Lipca 27, 41-250 Czeladź) do 250 godzin
zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb
i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych,
4. Na terenie gminy Mikołów (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów) do 250 godzin
zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb
i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych.
W trakcie realizacji zamówienia zmianie mogą ulec dane teleadresowe, o których mowa powyżej,
z uwagi na zmianę siedziby poszczególnych Partnerów. Podane powyżej liczby godzin doradztwa są szacunkowe i w trakcie
realizacji umowy mogą ulec zmianie z uwagi na faktyczne potrzeby Partnerów projektu zgłaszane w trakcie realizacji
umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przeniesienia godzin doradztwa pomiędzy latami. Każdorazowo Wykonawcy
będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie zrealizowana liczbę godzin usługi, z zastrzeżeniem, że Zamawiający
gwarantuje co najmniej 40% realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 263520,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: Doradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej –
rozpoznanie potrzeb mieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS na terenie
następujących gmin: Konopiska, Woźniki, Kamienica Polska, Łazy:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na doradztwie specjalistycznym w maksymalnym wymiarze do 1000
godzin zegarowych w zakresie opracowania przez ośrodki pomocy społecznej
w czterech (4) Gminach Partnerskich z terenu województwa śląskiego diagnoz potrzeb i potencjału wspólnoty
samorządowej w zakresie usług społecznych w związku z realizowanym przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Województwa Śląskiego w Katowicach projektem partnerskim pn. CUS – Nowe spojrzenie na usługi społeczne,
współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej
i realizowanym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, w tym:
1. Na terenie gminy Konopiska (Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopiskach,
ul. Sportowa 1, 42-274 Konopiska) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i
potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych,
2. Na terenie gminy Woźniki (Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Rynek 6,
42-289 Woźniki) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty
samorządowej w zakresie usług społecznych,
3. Na terenie gminy Kamienica Polska (Gmina Kamienica Polska, ul. Konopnicka 12, 42-260 Kamienica Polska) do 250
godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie
usług społecznych,
4. Na terenie gminy Łazy (Urząd Miejski w Łazach, Wydział Rozwoju i Komunikacji Społecznej, ul. Spółdzielcza 2, 42-450
Łazy) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty
samorządowej w zakresie usług społecznych.
W trakcie realizacji zamówienia zmianie mogą ulec dane teleadresowe, o których mowa powyżej,
z uwagi na zmianę siedziby poszczególnych Partnerów. Podane powyżej liczby godzin doradztwa są szacunkowe i w trakcie
realizacji umowy mogą ulec zmianie z uwagi na faktyczne potrzeby Partnerów projektu zgłaszane w trakcie realizacji
umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przeniesienia godzin doradztwa pomiędzy latami. Każdorazowo Wykonawcy
będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie zrealizowana liczbę godzin usługi, z zastrzeżeniem, że Zamawiający
gwarantuje co najmniej 40% realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 263520,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia: Doradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej –
rozpoznanie potrzeb mieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS na terenie
następujących gmin: Czechowice-Dziedzice, Jaworze:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na doradztwie specjalistycznym w maksymalnym wymiarze do 500 godzin
zegarowych w zakresie opracowania przez ośrodki pomocy społecznej
w dwóch (2) Gminach Partnerskich z terenu województwa śląskiego diagnoz potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej
w zakresie usług społecznych w związku z realizowanym przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa
Śląskiego w Katowicach projektem partnerskim pn. CUS – Nowe spojrzenie na usługi społeczne, współfinansowanym ze
środków Unii Europejskiej
i realizowanym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, w tym:
1. Na terenie gminy Czechowice-Dziedzice (Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kolejowa 37, 43-502 Czechowice-Dziedzice)
do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w
zakresie usług społecznych,
2. Na terenie gminy Jaworze (Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworzu, ul. Zdrojowa 82, 43-384 Jaworze) do 250
godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie
usług społecznych.
W trakcie realizacji zamówienia zmianie mogą ulec dane teleadresowe, o których mowa powyżej,
z uwagi na zmianę siedziby poszczególnych Partnerów. Podane powyżej liczby godzin doradztwa są szacunkowe i w trakcie
realizacji umowy mogą ulec zmianie z uwagi na faktyczne potrzeby Partnerów projektu zgłaszane w trakcie realizacji
umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przeniesienia godzin doradztwa pomiędzy latami. Każdorazowo Wykonawcy
będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie zrealizowana liczbę godzin usługi, z zastrzeżeniem, że Zamawiający
gwarantuje co najmniej 40% realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 131760 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248460 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JSNP.HUMANUS SPÓŁKA NOT-FOR-PROFIT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 862-164-75-06

7.3.3) Ulica: Wiejska

7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 23-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JSNP.HUMANUS” Spółka non-for-profit spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 862-164-75-06

7.3.3) Ulica: Wiejska

7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 23-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124230 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JSNP.HUMANUS” Spółka non-for-profit spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 862-164-75-06

7.3.3) Ulica: Wiejska

7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 23-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.