Og³oszenie z dnia 2024-11-08
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG TRANSPORTU OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH
DLA MIASTA GORLICE
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Gorlice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gorlice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG TRANSPORTU OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH
DLA MIASTA GORLICE
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-146f0a0d-5eb7-4802-b559-01ba8896445a
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00586399
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00048866/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób niepe³nosprawnych wraz z kierowc±
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10128383.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1012838
2) adres poczty elektronicznej: e-mail: zampub@um.gorlice.pl - w sytuacjach
awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy by³oby chwilowo utrudnione.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne: 1) Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj.: a) platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwanej platform± zakupow±, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1012838 . Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne. b) poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl - w sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy by³oby chwilowo utrudnione. 2) Dokumenty przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej. 3) Zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia udostêpniane bêd± na stronie internetowej prowadzonego postêpowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1012838 4) Regulamin, warunki, zasady, instrukcje i szczegó³owe informacje dotycz±ce korzystania z platformy zakupowej, wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej dostêpne s± na stronie platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. pod adresem: https://platformazakupowa.pl .2. Z³o¿enie oferty: 1) Wykonawca sk³ada ofertê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1012838 . 2) Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim i z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca w celu z³o¿enia zamawiaj±cemu oferty wybiera polecenie „Z³ó¿ ofertê” dostêpne na platformie zakupowej przedmiotowego postêpowania. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w instrukcji dla wykonawców dostêpnej na stronie platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl .3. Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert – ust 4.2. SWZ): 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami np. sk³adanie dokumentów, o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, zapytañ, innych informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/ 1012838 i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ”. 2) W sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy by³oby chwilowo utrudnione zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikowanie siê pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl .4. Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±cych do odbioru dokumentów elektronicznych okre¶la rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, sk³ada siê w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Gorlice, z siedzib±: Urz±d Miejski w Gorlicach, Rynek 2, 38- 300 Gorlice.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Gorlicach jest Pani Katarzyna Walczy, tel. 18 5346185, e-mail: iod@cuw.gorlice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Gorlice, z siedzib±: Urz±d Miejski w Gorlicach, Rynek 2, 38- 300 Gorlice.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Gorlicach jest Pani Katarzyna Walczy, tel. 18 5346185, e-mail: iod@cuw.gorlice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.26.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie transportu dzieci
i m³odzie¿y niepe³nosprawnej zamieszka³ych na terenie Miasta Gorlice z miejsca zamieszkania na 3 trasach (zwanych dalej
„kursami”) do:
1) Specjalnego O¶rodka Szkolno -Wychowawczego w Szymbarku (zwanego dalej: SOSW), oraz ich odwo¿enia do miejsc
zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
w 2025 roku,
2) Specjalnego O¶rodka Szkolno -Wychowawczego w Kobylance (zwanego dalej: SOSW
w Kobylance) oraz ich odwo¿enia do miejsc zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w 2025 roku.
3) Domu Rehabilitacyjno-opiekuñczego „Caritas” ul. Marii Konopnickiej 21 w Gorlicach (zwanego dalej: DRO Caritas) oraz ich
odwo¿enia do miejsc zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w 2025 roku
2. Szczegó³owy opis przedmiotu umowy ze wskazaniem liczby osób objêtych transportem, wykaz ulic, ilo¶ci wykonywanych kursów dziennie zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Czê¶ci 1,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami (identycznymi dla ka¿dej czê¶ci):
1) cena - 60% - sposób oceny: wed³ug wzoru,
2) czas podstawienia zastêpczego pojazdu – 40%
Zamawiaj±cy dokona oceny z³o¿onych ofert w oparciu o wy¿ej przedstawione kryteria i ich wagi.
Ofertom przyznane zostan± punkty obliczone nastêpuj±co:
1) Kryterium – cena - 60%
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilo¶æ punktów, gdzie:
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wska¼nik sta³y,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w kryterium „cena” otrzyma maksymaln± ilo¶æ 60 punktów (60%). Pozosta³ym wykonawcom spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilo¶æ punktów.
Pod uwagê przy ocenie bêdzie brany oferowany zrycza³towany koszt przewozu wszystkich osób na danej trasie w skali tej czê¶ci zamówienia, wskazany w formularzu ofertowym.
2) Kryterium – czas podstawienia zastêpczego pojazdu -– 40%
Maksymalny czas podstawienia zastêpczego pojazdu wynosi 60 min od wyst±pienia zdarzenia. Wykonawca w z³o¿onej ofercie mo¿e zadeklarowaæ skrócenie maksymalnego czasu na podstawie samochodu zastêpczego. Wykonawca okre¶la czas podstawienia samochodu zastêpczego poprzez wpisanie w formularzu oferty odpowiednio 30,45, lub 60 min. Nie dopuszcza siê wpisania warto¶ci po¶rednich np.40 min itp. Wskazanie przez Wykonawcê czasu d³u¿szego ni¿ 60 minut lub nie wskazanie ¿adnej warto¶ci spowoduje odrzucenie oferty jako oferty której tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia. W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostan± przyznane punkty wed³ug nastêpuj±cych zasad:
30min - 40 pkt
45min – 20pkt
60min – 0 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastêpczego pojazdu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie transportu osób niepe³nosprawnych zamieszka³ych na
terenie Miasta Gorlice z miejsca zamieszkania do ¦rodowiskowego Domu Samopomocy (zwanego dalej: ¦DS) oraz ich
odwo¿enia do miejsc zamieszkania , wraz z opiekunem zapewnionym przez ¦DS w czasie przewozu w 2025 roku.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu umowy ze wskazaniem liczby osób objêtych transportem, wykaz ulic, ilo¶ci wykonywanych
kursów dziennie zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Czê¶ci 2.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami (identycznymi dla ka¿dej czê¶ci):
1) cena - 60% - sposób oceny: wed³ug wzoru,
2) czas podstawienia zastêpczego pojazdu – 40%
Zamawiaj±cy dokona oceny z³o¿onych ofert w oparciu o wy¿ej przedstawione kryteria i ich wagi.
Ofertom przyznane zostan± punkty obliczone nastêpuj±co:
1) Kryterium – cena - 60%
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilo¶æ punktów, gdzie:
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wska¼nik sta³y,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w kryterium „cena” otrzyma maksymaln± ilo¶æ 60 punktów (60%). Pozosta³ym wykonawcom spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilo¶æ punktów.
Pod uwagê przy ocenie bêdzie brany oferowany zrycza³towany koszt przewozu wszystkich osób na danej trasie w skali tej czê¶ci zamówienia, wskazany w formularzu ofertowym.
2) Kryterium – czas podstawienia zastêpczego pojazdu -– 40%
Maksymalny czas podstawienia zastêpczego pojazdu wynosi 60 min od wyst±pienia zdarzenia. Wykonawca w z³o¿onej ofercie mo¿e zadeklarowaæ skrócenie maksymalnego czasu na podstawie samochodu zastêpczego. Wykonawca okre¶la czas podstawienia samochodu zastêpczego poprzez wpisanie w formularzu oferty odpowiednio 30,45, lub 60 min. Nie dopuszcza siê wpisania warto¶ci po¶rednich np.40 min itp. Wskazanie przez Wykonawcê czasu d³u¿szego ni¿ 60 minut lub nie wskazanie ¿adnej warto¶ci spowoduje odrzucenie oferty jako oferty której tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia. W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostan± przyznane punkty wed³ug nastêpuj±cych zasad:
30min - 40 pkt
45min – 20pkt
60min – 0 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastêpczego pojazdu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Okre¶lenie warunków udzia³u w postêpowaniu:1. Posiadanie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
1) Zamawiaj±cy wymaga udowodnienia posiadania aktualnego zezwolenia/licencji na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa – Ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym.
2. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa :
Zamawiaj±cy w tym zakresie okre¶la nastêpuj±ce minimalne warunki udzia³u w postêpowaniu :
2) wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy-w tym okresie, wykona³ nale¿ycie lub wykonuje minimum jedno zamówienie polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug przewozu osób niepe³nosprawnych przez okres obejmuj±cy co najmniej 10 miesiêcy (dopuszcza siê okres roku szkolnego - umowy zawarte z ró¿nic± do 10 dni od dat pocz±tku i koñca roku szkolnego uznawane s± za pe³ny okres roku szkolnego).
Przy czym warunki udzia³u dla czê¶ci 1 zamówienia i czê¶ci 2 zamówienia s± takie same.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
- potwierdzaj±cych posiadanie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
1) aktualnego zezwolenia/licencji na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa – Ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym.
- potwierdzaj±cych spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
2) Wykaz us³ug wykonanych lub wykonywanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane z wykorzystaniem wzoru wykazu stanowi±cego za³. nr 11 do SWZ.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
3) Dowody okre¶laj±ce, czy us³ugi zamieszczone w „Wykazie us³ug” zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonywane lub s± wykonywane , a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. W przypadku ¶wiadczeñ nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Wype³niony formularz „OFERTA”, który nale¿y sporz±dziæ ¶ci¶le wg wzoru formularza stanowi±cego za³. nr 7 do SWZ.Formularz musi byæ podpisany przez osobê/osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w zakresie praw i obowi±zków
maj±tkowych wykonawcy,
2) O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 w zwi±zku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu
warunków udzia³u w postêpowaniu z wykorzystaniem wzoru formularza stanowi±cego za³. nr 8 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w
jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na
zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
3) Je¿eli dotyczy - Pe³nomocnictwa dla osób podpisuj±cych ofertê do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu
wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub
innych dokumentów.
4) Je¿eli dotyczy - Wykonawca, który na podstawie art. 118 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz
z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca mo¿e wykorzystaæ wzór zobowi±zania podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby stanowi±cy za³. nr 9 do SWZ.
5) Je¿eli dotyczy - W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (tre¶æ art. okre¶lona w ust. 9.4. SWZ),
wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna) do³±cz± do oferty o¶wiadczenie
okre¶lone w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego bêdzie wynika³o, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Wykonawca mo¿e wykorzystaæ wzór formularza stanowi±cy za³. nr 10 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1) Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ciDla Czê¶ci 1 - 2000,00 z³ (s³ownie z³: dwa tysi±ce 00/100),
Dla Czê¶ci 2 – 800,00 z³ (s³ownie z³: osiemset 00/100),
2) Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3) Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U.2024 poz 419 ).
Zamawiaj±cy poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 w tytule przelewu oznaczaj±c czê¶ci na które wp³acane jest wadium
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna), do ofertynale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo w którym wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia umocowali jeden
podmiot do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). 2. W przypadku wspólnego
ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 w zwi±zku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z
wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. Je¿eli dotyczy - W przypadku, o którym mowa w
art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (tre¶æ art. okre¶lona w ust. 9.4. SWZ), wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) do³±cz± do oferty o¶wiadczenie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza siê zmiany postanowieñ umowy w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 ustawy Pzp.2. Ka¿dorazowa zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, które mog± dotyczyæ:
1) zmiany parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu us³ug,
2) zmiany sposobu rozliczenia wynagrodzenia i jego wysoko¶ci,
3) zmiany na osoby pe³ni±cej funkcjê opiekuna lub funkcjê kierowcy,
4) zmiana wykazu stanowi±cego za³±cznik nr 3 do umowy,
5) wykonania us³ug zamiennych,
6) wykonania us³ug dodatkowych,
7) rezygnacji z wykonania czê¶ci umowy,
8) zmiany trybu realizacji zamówienia w zakresie:
a) rezygnacji z podwykonawstwa dla czê¶ci zamówienia, któr± Wykonawca wskaza³ w ofercie, ¿e powierzy j± do wykonania podwykonawcy,
b) wyst±pienia konieczno¶ci zmiany podwykonawcy dla czê¶ci zamówienia, któr± Wykonawca wskaza³ w ofercie, ¿e powierzy j± do wykonania podwykonawcy,
c) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci realizacji przez podwykonawcê czê¶ci zamówienia, której Wykonawca nie wskaza³ w ofercie, ¿e powierzy j± do wykonania podwykonawcy,
d) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci zmiany podmiotów, na zasobach których opiera³ siê Wykonawca wykazuj±c na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, za zgod± Zamawiaj±cego i pod warunkiem, ¿e odno¶nie nowego podmiotu wykazane zostanie spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie nie mniejszym, ni¿ wykazane zosta³o to na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia, a podmiot ten z³o¿y pisemne potwierdzenie udostêpnienia Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4, jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego:
1) opis propozycji zmiany; w przypadku zmian dotycz±cych elementów za które wykonawca otrzyma³ punkty w kryteriach oceny oferty na podstawie której zawarto niniejsz± umow± do wniosku nale¿y do³±czyæ tak¿e dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e dany element spe³nia kryteria oceny ofert w stopniu nie mniejszym ni¿ element zmieniany oraz inne wymagane dokumenty wymienione w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia.
2) uzasadnienie zmiany,
3) opis wp³ywu zmiany na termin wykonania umowy,
4) opis wp³ywu zmiany na wysoko¶æ wynagrodzenia,
5) je¶li wystêpuje zmiana wynagrodzenia – obliczenie kosztów zmiany.
Wszystkie rodzaje i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶laj± projektowane postanowienia umowy - wzory umów, stanowi±ce
za³. nr 3 i nr 4 do SWZ, odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-18 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1012838
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-18 13:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-17
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- US£UGA UBEZPIECZENIA MIASTA GORLICE
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Gminy Gorlice w 2025 r.
- Dostawa samochodu osobowego typu VAN
- Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa paliw p³ynnych do samochodów oraz sprzêtu Powiatowego Zarz±du Drogowego w Gorlicach
- Dostawa gazów medycznych.
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych
wiêcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci niepe³nosprawnych do szkó³, przedszkoli i specjalistycznych placówek o¶wiatowych
- ¶wiadczenie us³ug w zakresie zabezpieczenia transportu zespo³em specjalistycznym ,,S" pacjentów na terenie m. Wroc³awia oraz poza jego granicami
- Dowo¿enie uczniów niepe³nosprawnych do placówek o¶wiatowych
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiaj±cego
- Dowóz uczniów do szkó³ w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r.
- Dowo¿enie uczniów z terenu Gminy Barg³ów Ko¶cielny do szkó³
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.