Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00529269/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00536603/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów gospodarczych i środków czystości - 85/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9918001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów gospodarczych i środków czystości - 85/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adf92420-6edf-484e-9fff-c54b75a70923
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229299/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529269
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 85/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 44944,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów gospodarczych i środków czystości do magazynu 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. środek do ochrony i pielęgnacji wyrobów z drewna - szt. 100,
2. żel do mycia urządzeń sanitarnych - l 60,
3. płyn uniwersalny do mycia powierzchni - szt. 150,
4. preparat przeznaczony do mycia powierzchni ścian i podłóg - szt. 150,
5. płyn do mycia powierzchni szklanych - szt. 100,
6. środek rozpuszczający tłuszcz i brud - szt. 24,
7. preparat do udrożniania rur odpływowych i syfonów - szt. 120,
8. mydło w płynie - szt. 20,
9. worki na odpady 35 l op. 50 szt. - op. 600,
10. worki na odpady 60 l op. 25 szt. - op. 1 200,
11. worki na odpady 120 l op. 25 szt. - op. 500,
12. worki na odpady 160 l op. 10 szt. - op. 500,
13. worki na odpady 240 l op. 10 szt. - op. 400,
14. ręcznik papierowy kuchenny - 1 632 rolek (długość 1 rolki min. 9,3 m, minimum 43 listki w rolce),
15. ręcznik celulozowy - 1 000 opakowań (1 opakowanie = min. 150 listków),
16. zasłona prysznicowa - szt. 100,
17. mata łazienkowa - szt. 100,
18. trzonek drewniany do szczotek, mopów - szt. 300,
19. ściągaczka podłogowa do wody - szt. 50,
20. końcówka MOP sznurkowa okrągła - szt. 400,
21. ścierka wiskozowa - szt. 500,
22. ścierka flanelowa - szt. 200,
23. ścierka do mycia podłóg - szt. 200,
24. szczotka do zamiatania bez trzonka - szt. 400,
25. szczotka do zamiatania ulic bez trzonka - szt. 100,
26. szczotka ryżowa - szt.30,
27. szczotka – zmiotka - szt. 50,
28. zmiotka z szufelką - szt. 200,
29. wiadro plastikowe z wyciskaczem – szt. 300,
30. rękawice gumowe rozmiar L – 24 pary (1 para = rękawica lewa i prawa),
31. rękawice gumowe rozmiar M – 24 pary (1 para = rękawica lewa i prawa),
32. przepychacz do syfonu - szt. 5,
33. gaśnica, środek na osy i szerszenie w aerozolu – szt. 24.
►Miejsce dostawy: magazyn Infrastruktury 13. Wojskowego Oddziału Gospodarczego, ul. Dworcowa 6A w Grupie k. Grudziądza, 86 134 Dragacz
►Dostarczony produkt powinien być fabrycznie nowy bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność, bezpieczeństwo i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia w szczególności do likwidacji negatywnego oddziaływania na środowisko.
►Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe, tj. o takim samych uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
►Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych, bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanych przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma).
►Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta, ilość, rodzaj, parametry, datę ważności), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu oraz gramaturę.
►Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
►Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej pod rygorem uznania, że Wykonawca nienależycie wykonał postanowienia umowy i w konsekwencji podjęcia dalszych działań w sprawie przez Zamawiającego.
►Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć artykuły wymienione w pozycjach asortymentowych nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 33 z ustalonym 12 miesięcznym okresem terminu przydatności do użycia licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego.
►Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić (osoby, obsługę techniczną) wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy.
►Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w Załączniku nr 3 do SWZ „Projektowane Postanowienia Umowy”.
►Zakazuje się dokonywania podczas realizacji zamówienia, zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystywaniem aparatów latających, w tym BSP typu „Dron”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39830000-9 - Środki czyszczące
39831230-7 - Środki rozpuszczające tłuszcze
33711900-6 - Mydło
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
39200000-4 - Wyposażenie domowe
44514000-6 - Uchwyty do narzędzi i części narzędzi
18141000-9 - Rękawice robocze
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39514200-0 - Ścierki
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
35111300-8 - Gaśnice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38076,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74317,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38076,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWNIA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH "WIPSÓR" JERZY ROSZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510559126
7.3.3) Ulica: Wipsowo 81B
7.3.4) Miejscowość: Barczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-010
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH "WIPSÓR" JERZY ROSZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38076,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Szwaczka"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Powiatu Grudziądzkiego
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku oraz terenu zewnętrznego wokół budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu
- Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z terenów osiedla przyległego do ulicy Karabinierów w Grudziądzu wraz z budową zbiornika retencyjnego
- Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w Grudziądzu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości
- "Dostawa do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska"
- Zakup i sukcesywne dostawy środków czystości do siedzib CBA w Warszawie.
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
- Środki czyszczące i polerujące, artykuły gospodarstwa domowego
- Dostawa środków czystości do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.