Og³oszenie z dnia 2024-11-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00599003/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-18
- 2024/BZP 00670365/01 - Wynik z dnia 2024-12-23
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawów komputerowych do USK-1 PUM
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Tadeusza Soko³owskiego PUM w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288892
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Unii Lubelskiej, 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-252
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914253008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@usk1.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.usk1.szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawów komputerowych do USK-1 PUM
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bca91460-b343-4f24-a060-6a9ddb1e5bd8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00586458
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00100824/51/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.14 Dostawa sprzêtu komputerowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/public/postepowanie?postepowanie=756952113.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami oraz opis i
sposób z³o¿enia oferty znajduje siê w Rozdziale III i XV SWZ. System (Portal e-Us³ug SMARTPZP) jest dostêpny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Do
pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest
posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy
elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu.
Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych
minimalnych wymagañ technicznych:
a) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
• Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i
pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11
• Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest
u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek
• system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
• zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
• w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki
Szafir SDK Web
• oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej
zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu
korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.
Szczegó³owe wymagania zosta³y okre¶lone w SWZ Rozdziale III Informacje o sposobie
porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz w Rozdziale XV Opis sposobu przygotowania oferty i forma sk³adanych dokumentów
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Tadeusza Soko³owskiego PUM w Szczecinie, z siedzib±: ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin,
Dane kontaktowe:
-kontakt listowny na adres: ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin,
- kontakt telefoniczny: 91 425 30 00
- kontakt e-mail: szpital@usk1.szczecin.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym nr 1 im. prof. Tadeusza Soko³owskiego PUM w Szczecinie jest Pan:
-Witold Frankiewicz
Dane do kontaktu:
listownie: USK-1 ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin
adres e-mail: iod@usk1.szczecin.pl
telefon: 91 4253305
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o Nr ZP-261-82/2024 pn. Dostawa zestawów komputerowych do USK-1 PUM
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy Zamawiaj±cego oraz Portal PZP Sp. z o.o. z siedzib± w Tarnobrzegu (adres: ul. Henryka Sienkiewicza 64 39-400 Tarnobrzeg), wpisan± do Krajowego Rejestru S±dowego przez S±d Rejonowy w Rzeszowie XII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000578182, REGON: 362607010, NIP: 8672240660, jako w³a¶ciciel Portalu e-Us³ug SMARTPZP, na której Zamawiaj±cy prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/ , oraz osoby lub podmioty którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-261-82/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – 55 zestawów komputerowych – komputer typ 1 z oprogramowaniem + monitor, o parametrach opisanych w Za³±czniku nr 1 do SWZ w punktach I. Opis parametrów komputera i II. Opis parametrów monitora
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami
okre¶lonymi w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji monitora
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – 35 zestawów komputerowych – komputer typ 2 + monitor, o parametrach opisanych w Za³±czniku nr 1 do SWZ w punktach III. Opis parametrów komputera i IV. Opis parametrów monitora
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami
okre¶lonymi w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji monitora
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 – 4 zestawy komputerowe – komputer typ 3 z oprogramowaniem + dwa monitory, o parametrach opisanych w Za³±czniku nr 1 do SWZ w punktach V. Opis parametrów komputera i VI. Opis parametrów monitorów
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami
okre¶lonymi w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji monitora
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 – 10 zestawów komputerowych – komputer typ 1 z oprogramowaniem + monitor, o parametrach opisanych w Za³±czniku nr 1 do SWZ w punktach VII. Opis parametrów komputera i VIII. Opis parametrów monitora
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami
okre¶lonymi w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji monitora
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 – 1 komputer All-In-One, o parametrach opisanych w Za³±czniku nr 1 do SWZ w punkcie IX. Opis parametrów komputera All-In-One
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami
okre¶lonymi w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji komputera All-In-One
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
karta katalogowa oferowanego sprzêtu w jêzyku polskim lub przet³umaczon± na j. polski lub w j. angielskim, potwierdzaj±ca oferowane warunki jako zgodne z wymaganiami okre¶lonymi z Za³±czniku nr 1 do SWZ.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca sk³ada ofertê w jêzyku polskim, sporz±dzon± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (czyli opatrzon± podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Formularzu Ofertowym stanowi±cym za³±cznik Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z tre¶ci± SWZ tj.1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
2) pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy);
3) przedmiotowe ¶rodki dowodowe, okre¶lone w Rozdziale XIV SWZ;
4) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ;
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¶li dotyczy) w Formularzu ofertowym lub jako odrêbny dokument;
za po¶rednictwem Platformy e-Us³ug SMART PZP (zwanej dalej Systemem) pod adresem https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/public/postepowanie?postepowanie=75695211
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pe³nomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje siê na swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych Wykonawców wpisuj±c ich dane.Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, powinno byæ w formie elektronicznej (czyli opatrzon± podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upowa¿nionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostaæ przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców.
Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-19 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y wczytaæ na Platformie e-Us³ug SMARTPZP pod adresem https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/public/postepowanie?postepowanie=75695211
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-19 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Pakiety nr 1 – Przedmiot zamówienia jest finansowany w ramach:1) Umowy z Ministerstwem Zdrowia nr DOI/PUM/73014/85112/6220/1209/88/2024/20/21 z dnia 29.05.2024 r. na udzielenie dotacji na realizacjê Programu Wieloletniego pn."Rozbudowa wraz z modernizacj± PUM w Szczecinie i SPSK nr 1 PUM w Szczecinie w zakresie kliniczno-dydaktycznym i medycznych wdro¿eñ innowacyjnych. Zadanie nr 4 pn. "Uruchomienie ponadregionalnego o¶rodka ¿ywienia pozajelitowego i dojelitowego dla dzieci województwa zachodniopomorskiego i innych z Oddzia³em Pediatrii i ¯ywienia" (25 zestawów)
2) Umowy z Ministerstwem Zdrowia nr DOI/PUM/73014/85112/6220/1209/88/2024/20/21 z dnia 29.05.2024 r. na udzielenie dotacji na realizacjê Programu Wieloletniego pn."Rozbudowa wraz z modernizacj± PUM w Szczecinie i SPSK nr 1 PUM w Szczecinie w zakresie kliniczno-dydaktycznym i medycznych wdro¿eñ innowacyjnych. Zadanie nr 6 pn. "Uniwersyteckie Ponadregionalne Centrum Chirurgii G³owy i Szyi" (30 zestawów)
Pakiet nr 3 - Przedmiot zamówienia jest finansowany w ramach Umowy nr 6/12/28/2024/88/290 o udzielenie dotacji celowej „zakup sprzêtu i aparatury” w ramach Narodowego Programu Transplantacyjnego poprzez wyposa¿enie stanowisk pracy szpitalnych koordynatorów donacyjnych, zatrudnionych w szpitalach z najwy¿sz± aktywno¶ci± donacyjn±, w sprzêt telekomunikacyjny i/lub teleinformatyczny.
Pakiet nr 4 – PET - Przedmiot zamówienia jest wspó³finansowany w ramach za³o¿onego do MZ Programu inwestycyjnego pn. DOPOSA¯ENIE ZAK£ADU MEDYCYNY NUKLEARNEJ W PET-CT WRAZ Z PRZEBUDOW¡ POMIESZCZEÑ.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- ¦wiadczenie us³ug warsztatowych w zakresie przegl±dów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddzia³ w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podzia³em na 2 czê¶ci
- TP-9/25 Wyposa¿enie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa rega³ów magazynowych oraz wyposa¿enia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - ch³odz±cych, wentylatorów dachowych, kana³ów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urz±dzeñ.
- Wykonanie us³ug porz±dkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomo¶ci do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch czê¶ciach
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.