Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, instalacja i uruchomienie systemu do monitorowania i stymulowania rozwoju roślin korzeniowych-system utrzymania mikroklimatu w zad. pn.Przebudowa, rozbudowa oraz dostosowanie ppoż. budynku E
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 21
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paulina.zurek@urk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, instalacja i uruchomienie systemu do monitorowania i stymulowania rozwoju roślin korzeniowych-system utrzymania mikroklimatu w zad. pn.Przebudowa, rozbudowa oraz dostosowanie ppoż. budynku E2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a320886-c1ad-4848-b33d-77f822548d83
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający – Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym. Postępowanie to w zakresie Zadanie nr 7 – Dostawa, instalacja i uruchomienie systemu do monitorowania i stymulowania rozwoju roślin korzeniowych – system utrzymania mikroklimatu zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ złożona w tym Zadaniu oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp.
Mając na uwadze powyższe, a także przepisy ustawy Pzp, a w szczególności art. 305 pkt 2) ustawy Pzp umożliwiający Zamawiającemu udzielenie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi następująca okoliczność:
„ 2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione; (….)”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZiK-DZP.2921.83.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35303,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie systemu do monitorowania i stymulowania rozwoju roślin korzeniowych – system utrzymania mikroklim
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 8) ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca zaoferował przedmiot zamówienia, który nie spełnia wymagań Zamawiającego. Wykonawca zaoferował kanałowy przetwornik temperatury i wilgotności z wyjściem 4-20mA T3113D firmy Comet, który nie spełnia wymagań w następującym zakresie:
- pomiar punktu rosy: zakres: -60 do + 80°C, dokładność: ±1,6°C, - wykonawca zaoferował gorszą dokładność od wymaganej dla pomiaru puntu rosy,
- Dokładność i zakres pomiaru składu mieszaniny ±2.2g/kg w temperaturze otoczenia T < 35°C zakres 0 do 995 g/kg - wykonawca zaoferował gorszą dokładność od wymaganej dla pomiaru składu mieszaniny,
- Dokładność i zakres pomiaru entalpii właściwej ±3.5kJ/kg w temperaturze otoczenia T < 25°C zakres 0 do 995 kJ/kg - wykonawca zaoferował gorszą dokładność od wymaganej dla pomiaru entalpi.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Rozbudowa chromatografu HPLC firmy Shimadzu
- Sprzedaż i dostarczenie wirówki wraz z wyposażeniem
- Zakup nakrywarki.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części.
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.