Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00527456/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek na potrzeby WBZiK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBELSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-914
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 817424535
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzyskowska@lublin.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.lublin.uw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek na potrzeby WBZiK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f2493e1-ec29-4321-a699-0e25ce23fd8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223581/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek na potrzeby LUW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527456
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OU-IV.272.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek na potrzeby WBZiK
Dostawa i montaż 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych A3 kolor oraz 8 szt. drukarek A4 mono.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121000-3 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące
30232110-8 - Drukarki laserowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48800,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341922,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48800,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOROFFICE Sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272903138
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOROFFICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INFOROFFICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48800,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług odbioru, wywozu i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z Oddziału ZUS w Lublinie, ul. Zana 36,38C
- Dostawa formaliny oraz jednorazowych pojemników z formaliną
- Dostawa odzieży ochronnej, roboczej, obuwia roboczego oraz wyposażenia ochrony indywidualnej dla KWP w Lublinie
- Kompleksowa usługa transportu lądowego na terenie Unii Europejskiej eksponatów na potrzeby wystawy czasowej "Co babie do pędzla?!" Artystki polskie 1850-1950 wraz z czynnościami towarzyszącymi
- Dostawa trzech zestawów dronów (bezzałogowych statków powietrznych) typu quadcopter oraz oprogramowania do fotogrametrii.
- RDW Biała Podlaska: Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Dzierżawa i świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy urządzeń drukujących dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie.
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W PROJEKCIE PN.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.