Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00574439/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
- 2024/BZP 00607678/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-21
- 2025/BZP 00094933/01 - Wynik z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st Warszawy oraz świadczenie usług serwisowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140700163
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Białobrzeska 11
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-379
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgnochota.waw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnochota.waw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie zasobem nieruchomości stanowiących własność i współwłasność m.st. Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586787
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00574439
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 750 000 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych);
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
‐ dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie określone w ust. 2 niniejszego rozdziału,
‐ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każde polegające na dostawie i wdrożeniu na rzecz innych zamawiających, których przedmiot działalności związany jest z zarządzaniem nieruchomościami (minimum: 3 000 lokali mieszkalnych) Zintegrowanego Systemu Informatycznego działającego w oparciu o rozwiązania techniczne i technologiczne, jakie Wykonawca oferuje Zamawiającemu oraz przedstawi dowody, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Zamawiający nie wymaga aby Zintegrowany System Informatyczny, którego dostawę i wdrożenie Wykonawca wykaże na potwierdzenie spełniania przedmiotowego warunku obejmował wszystkie obszary funkcjonalne wymienione w rozdziale IV ust. 3 SWZ. Zamawiający wymaga aby co najmniej jedno zamówienie dotyczyło wdrożenia planowania i zarządzania budżetem wraz z elektroniczną obsługą obiegu wniosków o zaangażowanie środków w podmiocie działającym w oparciu o ustawę z dnia 27 sierpnia 2029 r. o finansach publicznych
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że dysponują następującymi osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia:
a) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika projektu, posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie we wdrażaniu zintegrowanych systemów informatycznych (Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia we wdrażaniu systemów innych niż oferowany ZSI), która w tym czasie uczestniczyła jako kierownik projektu w realizacji co najmniej 2 projektów obejmujących wdrożenie zintegrowanych systemów informatycznych, posiadającą aktualny certyfikat w zakresie zarządzania projektami;
b) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję testera oprogramowania, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie jako tester oprogramowania, posiadająca aktualny certyfikat w zakresie testowania oprogramowania.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 750 000 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych);
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
‐ dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie określone w ust. 2 niniejszego rozdziału,
‐ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każde polegające na dostawie i wdrożeniu na rzecz innych zamawiających, których przedmiot działalności związany jest z zarządzaniem nieruchomościami tj. lokalami mieszkalnymi, użytkowymi i budynkami, w tym minimum łącznie 3 000 lokali mieszkalnych i użytkowych, Zintegrowanego Systemu Informatycznego działającego w oparciu o rozwiązania techniczne i technologiczne, jakie Wykonawca oferuje Zamawiającemu oraz przedstawi dowody, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Zamawiający nie wymaga, aby Zintegrowany System Informatyczny, którego dostawę i wdrożenie Wykonawca wykaże na potwierdzenie spełniania przedmiotowego warunku obejmował wszystkie obszary funkcjonalne wymienione w rozdziale IV ust. 3 SWZ. Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedno zamówienie dotyczyło wdrożenia modułów obejmujących obszary eksploatacji (czynsze i media), windykacji oraz finansów i księgowości, planowania i zarządzania budżetem wraz z elektroniczną obsługą obiegu wniosków o zaangażowanie środków w podmiocie działającym w oparciu o ustawę z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że dysponują następującymi osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia:
a) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika projektu, posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie we wdrażaniu zintegrowanych systemów informatycznych (Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia we wdrażaniu systemów innych niż oferowany ZSI), która w tym czasie uczestniczyła jako kierownik projektu w realizacji co najmniej 2 projektów obejmujących wdrożenie zintegrowanych systemów informatycznych, posiadającą aktualny certyfikat w zakresie zarządzania projektami;
b) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję testera oprogramowania, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie jako tester oprogramowania, posiadająca aktualny certyfikat w zakresie testowania oprogramowania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-22 12:00
Po zmianie:
2024-11-26 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-22 12:15
Po zmianie:
2024-11-26 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-21
Po zmianie:
2024-12-24
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Najem przełączników sieciowych wraz z niezbędnymi licencjami i szkoleniem w zakresie jego administrowania
- Dostawa oprogramowania w ramach rozbudowy usługi Chmurowej SaaS EZD RP_NGFW
- Dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem oraz wsparciem technicznym producenta
- Cyberbezpieczny Samorząd - wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Sochaczewskim
- Zakup kontynuacji licencji i opieki serwisowej oprogramowania Simple.ERP oraz XPRIMER - II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.