Og³oszenie z dnia 2024-11-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu AGD dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: Politechnika Warszawska, PL. Politechniki 1, 00-661 Warszawa
1.5.8.) Numer faksu: Filia w P³ocku, ul. £ukasiewicza 17, 09-400 P³ock, REGON: 000001554-00020, tel. (24) 36-72-221
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.plock@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu AGD dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6909649d-12e0-4647-b728-963fdabe7184
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00586819
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00025337/45/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.153 Dostawa sprzêtu AGD dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 10.8. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust.
2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych
oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa; Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021, ze wzglêdu na zakoñczenie wspierania
przegl±darki Internet Explorer przez firmê Microsoft, stosowanie przegl±darki Internet Explorer nie bêdzie dopuszczalne,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
10.9. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
10.11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za
ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony
w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
10.12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): XXII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO – W CELU ZWI¡ZANYM Z
POWY¯SZYM POSTÊPOWANIEM
22.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO” i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w zwi±zku z zapewnieniem stosowania rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r., Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
22.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa,
22.1.2. z inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Warszawskiej mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail:
iod@pw.edu.pl,
22.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z powy¿szym
postêpowaniem,
22.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 lub 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej „ustawa
Pzp”,
22.1.5. Administrator bêdzie przetwarzaæ dane osobowego w zakresie procedury maj±cej na celu wy³onienie wykonawcy, a w
efekcie zawarcia umowy, moc± której zostanie udzielone zamówienie publiczne. Oznacza to, ¿e danymi chronionymi w zakresie
procedury udzielania zamówienia bêd± wszelkie dane osobowe znajduj±ce siê w ofertach i wszelkich innych dokumentach sk³adanych w toku prowadzonego postêpowania przez wykonawcê. Powy¿sze dotyczy danych osobowych tylko osób fizycznych,
takich jak: dane osobowe samych wykonawców sk³adaj±cych ofertê, w tym konsorcjantów, podwykonawców, osób trzecich
udostêpniaj±cych swój potencja³, ich pe³nomocników, pracowników, itp.,
22.1.6. jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, ¿e wystarczaj±ce bêdzie wskazanie jedynie tych danych, których Zamawiaj±cy
wyra¼nie ¿±da lub tych, które wprost potwierdzaj± spe³nienie wymagañ przez wykonawcê,
22.1.7. Administrator nie zamierza przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy,
22.1.8. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy, jednak nie d³u¿ej ni¿ do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z niniejszego
postêpowania i zawartej umowy w wyniku tego postêpowania. Ponadto dane te bêd± archiwizowane zgodnie z rozporz±dzeniem
prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 r. nr 14 poz. 67 ze zm.), bêd±cym aktem
wykonawczym do ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.),
22.1.9. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp, (...) Pozosta³e informacje znajduj± siê w pkt 22 w I Rozdziale SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.261.41.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Czê¶æ 1 – Dostawa automatycznego ekspresu do kawy dla Kwestury.
Szczegó³owe okre¶lenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39700000-9 - Sprzêt gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Czê¶æ 2 – Dostawa ma³ego sprzêtu AGD dla Dzia³u Gospodarczo-Technicznego.
Szczegó³owe okre¶lenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39700000-9 - Sprzêt gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji,o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP:
a. prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego; decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wy³±cznym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ z tytu³u niezrealizowania zamówienia;
b. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji polegaj±cej na rozszerzeniu zakresu ilo¶ciowego zamówienia w zakresie czê¶ci 2.
c. Maksymalna warto¶æ opcji w zakresie czê¶ci 2 wynosiæ bêdzie 2.460,00 z³ brutto.
d. prawo opcji realizowane bêdzie na nastêpuj±cych zasadach:
a) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w przypadku posiadania ¶rodków finansowych na realizacjê przedmiotu umowy;
b) Zamawiaj±cy bêdzie mia³ prawo do zamówieñ w ramach prawa opcji w okresie obowi±zywania umowy oraz po jej zakoñczeniu, nie pó¼niej ni¿ do koñca 2024 roku, w miarê zaistnienia potrzeb;
c) cena jednostkowa asortymentu zamawianego w ramach prawa opcji bêdzie taka sama jak ceny asortymentu z zamówienia podstawowego, okre¶lona w Formularzu cenowo – asortymentowym, stanowi±cym za³±cznik do Umowy,
d) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o ¿±daniu wykonania zamówienia kwalifikowanego przez Zamawiaj±cego, jako prawo opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Czê¶æ 3 – Dostawa lodówki z zamra¿alk± dla Dzia³u Gospodarczo-Technicznego.
Szczegó³owe okre¶lenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39700000-9 - Sprzêt gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Czê¶æ 4 – Dostawa pralki bêbnowej dla Dzia³u Gospodarczo-Technicznego.
Szczegó³owe okre¶lenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39700000-9 - Sprzêt gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia
spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, do oferty
nale¿y za³±czyæ:
1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzieñ sk³adania ofert
sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u II SWZ. O¶wiadczenie to
stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia zgodnie z przepisem art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 2 do Rozdzia³u II SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu
potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postêpowania,
do oferty nale¿y za³±czyæ: O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu aktualne
na dzieñ sk³adania ofert sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u II
SWZ. O¶wiadczenie to stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
8.3.1. Formularz Oferta stanowi±cy Rozdzia³ II SWZ wype³niony i podpisany przez osobê/-y upe³nomocnion±/-e doreprezentowania Wykonawcy;
8.3.2. Opis przedmiotu zamówienia, stanowi±cy rozdzia³ III SWZ,
8.3.3. Pe³nomocnictwo, lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli umocowanie
tej osoby nie wynika z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub
innego w³a¶ciwego rejestru. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± oni
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz za³±czaj± do oferty pe³nomocnictwo po¶wiadczaj±ce ten fakt.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
7.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek dotycz±cy braku podstawwykluczenia powinien spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców samodzielnie.
8.2 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw
wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
8.3.3. Pe³nomocnictwo, lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli umocowanie
tej osoby nie wynika z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub
innego w³a¶ciwego rejestru. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± oni
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz za³±czaj± do oferty pe³nomocnictwo po¶wiadczaj±ce ten fakt.
8.3.4. Wspólników spó³ki cywilnej obowi±zuj± przepisy dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, o których mowa w art. 117 ustawy Pzp. Wspólnicy spó³ki cywilnej wraz z ofert± z³o¿± stosowne pe³nomocnictwa
oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej umowê spó³ki cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana tre¶ci umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych i pod rygorem niewa¿no¶ci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na pi¶mie przedstawi okoliczno¶ci bêd±ce przyczyn± proponowanych zmian.
2. Zmiana umowy, o której mowa wy¿ej, mo¿e nast±piæ wy³±cznie w przypadkach:
1) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrze¿eniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych w³a¶ciwo¶ci, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca pos³uguje siê potencja³em podwykonawców);
2) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcê, na realizacjê
z udzia³em podwykonawców, z zastrze¿eniem, i¿ podwykonawcy bêd± posiadaæ w³a¶ciwo¶ci niezbêdne, do realizacji danej czê¶ci zamówienia oraz w³a¶ciwo¶ci, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotycz±cym braku podstaw do wykluczenia z postêpowania;
3) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy;
4) gdy zaistnieje potrzeba zmiany sposobu ¶wiadczenia – na skutek niedostêpno¶ci na rynku artyku³ów wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych artyku³ów lub pojawienia siê na rynku artyku³ów nowej generacji albo nowych technologii – zmiana na artyku³ równowa¿ny lub o lepszych parametrach za cenê nie wy¿sz± ni¿ podana w ofercie;
5) wyst±pienia si³y wy¿szej.
3. Si³a wy¿sza jest to zdarzenie, którego strony nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec, ani nie mog± przeciwdzia³aæ, a które umo¿liwia Wykonawcy wykonanie w czê¶ci lub w ca³o¶ci jego zobowi±zañ. Si³a wy¿sza obejmuje w szczególno¶ci, nastêpuj±ce zdarzenia:
1) wojnê, dzia³ania wojenne, dzia³ania wrogów zewnêtrznych;
2) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa;
3) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materia³ów wybuchowych, ska¿enie radioaktywna,
z wyj±tkiem tych które mog± byæ spowodowane u¿yciem ich przez Wykonawcê;
4) klêski ¿ywio³owe: huragany, powodzie, trzêsienie ziemi;
5) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne ni¿ pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców;
6) inne wydarzenia losowe.
4. Strona dotkniêta czynnikami losowymi powinna niezw³ocznie poinformowaæ druga Stronê poczt± elektroniczn± lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczno¶ci lub o ich ust±pieniu. Wyst±pienie wy¿ej opisanych okoliczno¶ci, jak równie¿ czas ich trwania potwierdzane jest przez w³a¶ciw± Izbê Gospodarcz± kraju Wykonawcy.
5. Braków surowcowych, niedoborów si³y roboczej, zastosowanie czê¶ci wadliwych i przerw w pracy nie uznaje siê jako czynników losowych.
6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporz±dzenie podpisanego przez Strony Protoko³u konieczno¶ci przyczyny zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienia (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczno¶ci wymienionej w ust. 2.
7. Protokó³ konieczno¶ci bêdzie za³±cznikiem do aneksu Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-19 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-18
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/15/2024 Dostawa sprzêtu komputerowego
- ¦wiadczenie us³ug na realizacjê zadania pn. "Poprawa jako¶ci realizowanych w Polsce badañ przesiewowych" dla Centralnego O¶rodka Koordynuj±cego. TP-167/24/MSZ.
- ¦wiadczenie us³ug doradczych dla Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej w zakresie wsparcia analitycznego dotycz±cego Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus
- ZP.U.MP.24.2024 Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" robót remontowych dachu budynku Szko³y Biznesu Politechniki Warszawskiej przy ul. Koszykowej 79
- Obs³uga techniczna i konserwacja w budynkach administrowanych przez Biuro Gospodarczo-Logistyczne
- Us³uga ¶wiadczenia kompleksowej obs³ugi hotelowej oraz gastronomicznej wydarzeñ w ramach ORLIAC XIII ... oraz 3rd World Tinitius Congress dla Instytutu Fizjologii i Patologii S³uchu.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia pracowni i bazy noclegowej Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Dziedzinie Hotelarstwa przy DZS w Biedrzychowicach
- Dostawa sprzêtu AGD dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku
- DOSTAWA WYPOSA¯ENIA PRZEDSZKOLA NR 2 ORAZ PRZEDSZKOLA NR 19 W PRZEMY¦LU W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO "WYPOSA¯ENIE PLACÓWEK PRZEDSZKOLNYCH"
- Dostawa pierwszego wyposa¿enia do budynku hotelowo - socjalnego MOSiR - I etap
- Zakup wyposa¿enia dla Centrum Opiekuñczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Sprzeda¿ wraz z dostarczeniem ch³odziarek, p³yt kuchennych i czajników elektrycznych
wiêcej: Sprzêt gospodarstwa domowego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.