Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00511476/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Menadżera Projektu przy realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa ogrodu zoologicznego w Zamościu – budowa budynku i wybiegu dla pingwinów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 677-23-37
1.5.8.) Numer faksu: (84) 639-30-54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamosc.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Menadżera Projektu przy realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa ogrodu zoologicznego w Zamościu – budowa budynku i wybiegu dla pingwinów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd94c57d-e6ec-4399-9222-2b710315333b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011515/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Pełnienie funkcji Menadżera Projektu przy realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa ogrodu zoologicznego w Zamościu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511476
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.46.2024.MT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 599630,56 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 478909,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Menadżera Projektu przy realizacji inwestycji pn. Rozbudowa ogrodu zoologicznego w Zamościu - budowa budynku i wybiegu dla pingwinów.
2. Zakres inwestycji obejmuje roboty budowlane na terenie ogrodu zoologicznego przy ul. Szczebrzeskiej 12 w Zamościu, polegające na budowie budynku i wybiegu dla pingwinów wraz z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu oraz dostawę wyposażenia.
3. Do obowiązków Menadżera Projektu należy:
1)merytoryczne i techniczne nadzorowanie i koordynowanie inwestycji w taki sposób, aby zapewnić zgodność jej realizacji z przepisami prawa powszechnie obowiązującego,
2)informowanie zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach powstałych przy realizacji inwestycji oraz udział w przygotowywaniu scenariuszy i realizacji działań naprawczych,
3)udzielanie zamawiającemu odpowiedzi na zapytania, udzielanie informacji i wyjaśnień na temat inwestycji, a także przygotowywanie i przedkładanie dokumentów dotyczących inwestycji wymaganych przez zamawiającego w możliwie najkrótszym terminie lub w terminie wskazanym przez zamawiającego,
4)wspieranie zamawiającego w zakresie wszelkich spraw związanych z realizacją inwestycji, w tym poprzez konsultacje i obecności podczas przeprowadzanych zewnętrznych kontroli, audytów, itp. dotyczących inwestycji,
5)dostarczanie zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego wyznaczonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji.
4. Obowiązki w zakresie przygotowania dokumentacji do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia na realizację robót budowl. i dostawę wyposażenia:
1)sprawdzenie dokumentacji projektowej i przekazanie zamawiającemu na piśmie uwag i wniosków w formie koreferatu do dokumentacji,
2)w przypadku stwierdzenia wad, braków lub nieścisłości w dokumentacji projektowej, czy też konieczności dokonania stosownych wyjaśnień lub zmian, jak również w przypadku zgłoszenia przez zamawiającego lub ogród zoologiczny w Zamościu uwag, zastrzeżeń lub konieczności zmian albo uzupełnienia dokumentacji - realizacja czynności na rzecz wyegzekwowania od Biura projektowego dodatkowych i/lub zamiennych opracowań, projektów, wyjaśnień itp.,
3)przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji wymaganej do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia na realizację inwestycji.
5. W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy inwestycji aż do jego zakończenia do obowiązków:
1)skierowanie osób do uczestnictwa w postępowaniu w charakterze „innej osoby wykonującej czynności związane z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia po stronie zamawiającego lub osoby mogącej wpłynąć na wynik tego postępowania” oraz złożenie oświadczeń, o których mowa w art. 56 ust. 3 i 4 ustawy Pzp,
2)przygotowanie dla Zamawiającego odpowiedzi na pytania oraz wyjaśnień dotyczących dokumentacji opracowanej przez Biuro projektowe,
3)przygotowanie zmian, uzupełnień, ujednoliceń, wyjaśnień i odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentów opracowanych przez Menadżera Projektu,
4)przygotowanie odpowiedzi na odwołanie, a także innych pism, których konieczność sporządzenia pojawi się w trakcie prowadzonych postępowań,
5)przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania przed KIO lub sądem oraz udział w postępowaniach przed tymi organami i udzielanie wyjaśnień w ich trakcie,
6)analiza ofert z przedstawieniem Zamawiającemu propozycji wyboru wykonawcy inwestycji.
6. W trakcie realizacji inwestycji do obowiązków należy:
1)wykonywanie, stosownie do przepisów ustawy Pr. budowlane, zadań:
-inspektora nadzoru inwestorskiego (art. 25, 26),
-koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego (art. 27),
-inwestora zastępczego (w zw. z art. 18),
2)dostarczanie wykonawcy inwestycji dokumentacji niezbędnej do jej wykonania, w szczególności dokumentacji budowl. robót,
3)przekazanie wykonawcy inwestycji dziennika budowy i jego kolejnych tomów, jeśli zajdzie taka potrzeba,
4)protokolarne przekazanie wykonawcy inwestycji terenu budowy,
5)przygotowanie dla zamawiającego zawiadomienia do właściwego organu oraz projektantów sprawujących nadzór nad zgodnością realizacji budowy z projektem o zamiarze rozpoczęcia robót budowl. i dołączenie wymaganych dokumentów,
6)przygotowanie dla zamawiającego zawiadomienia do właściwego organu o zmianach na stanowisku inspektorów nadzoru i kierownika budowy,
7)sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem wykonawcy inwestycji terenu budowy przez cały okres budowy,
8)kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę inwestycji zasad bhp na placu budowy, przepisów ppoż i utrzymania porządku na terenie budowy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska,
9)zatwierdzenie planu BiOZ oraz innych dokumentów, do opracowania których wykonawca jest zobowiązany na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących,
10)monitorowanie postępu prac wykonawcy inwestycji poprzez porównywanie postępu faktycznego z zatwierdzonym harmonogramem robót, opiniowanie zmian harmonogramu we współpracy z wykonawcą inwestycji,
11)weryfikacja przygotowanych przez wykonawcę inwestycji dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowl.,
12)akceptowanie proponowanych przez wykonawcę inwestycji materiałów oraz urządzeń i wyposażenia przewidzianych do wybudowania i dostarczenia w ramach inwestycji w zakresie ich zgodności ze specyfikacjami techn., dokumentacją projektową i umową,
13)sprawdzanie przed wbudowaniem materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi przepisami prawa,
14)nadzorowanie i kontrola jakości wykonywanych robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi,
15)sprawdzanie posiadanych kwalifikacji i uprawnień do prowadzenia prac budowlanych personelu zatrudnionego przez wykonawcę inwestycji sprawującego samodzielne funkcje w budownictwie,
16)kontrola źródeł pozyskania materiałów przez wykonawcę inwestycji,
17)wydawanie poleceń wykonawcy inwestycji usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej obowiązujących standardów,
18)kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę inwestycji oraz podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w umowie zawartej z wykonawcą inwestycji,
19)opiniowanie projektów umów o podwykonawstwo, projektów ich zmian, a także zawartych umów o podwykonawstwo,
20)dokonywanie potwierdzenia prawidłowości i ilości wykonania przez wykonawcę inwestycji robót zanikających i ulegających zakryciu wraz z odbiorem tych robót,
21)sporządzanie sprawozdań i raportów z realizacji inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń w terminowości realizacji inwestycji oraz zgodności z przepisami prawa, wytycznymi, zasadami sztuki budowl.,
22)informowanie na piśmie Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia w sposób i w czasie umożliwiającym podjęcie adekwatnych działań przez Zamawiającego,
23)sporządzanie i przedkładanie dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowl,
24)zajmowanie stanowiska, wydawanie opinii w przypadku problemów, sporów i wątpliwości związanych z realizacją robót, w szczególności dotyczących zamiennych rozwiązań i materiałów, robót dodatkowych, wad dokumentacji projektowej, rozliczania kontraktu, dodatkowych żądań wykonawcy inwestycji itp.,
25)w przypadku realizacji inwestycji przez jej wykonawcę niezgodnie z umową zawartą z Miastem Zamość–sporządzanie wniosków wraz z uzasadnieniem o naliczenie kar umownych wykonawcy inwestycji,
26)nadzorowanie poprawności i weryfikacja dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez wykonawcę inwestycji, zawierającej między innymi: oryginał dziennika/dzienników budowy, pełną dokumentację zgromadzoną w trakcie realizacji inwestycji; potwierdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej zamawiającemu,
27)zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji,
28)przygotowanie kompletnego wniosku (wraz z załącznikami) w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowl. lub innego równoważnego dokumentu,
29)przygotowanie wykazu finansowo-rzeczowego wykonanych robót oraz dostarczonego wyposażenia, niezbędnego dla sporządzenia protokołu przekazania–przyjęcia środka trwałego,
30)zatwierdzanie rysunków, rozwiązań roboczych, propozycji zmian projektowych zgłaszanych przez zamawiającego lub dyrektora ogrodu zoologicznego lub wykonawcę inwestycji,
31)przygotowywanie Zamawiającemu do podpisu wniosków wraz z wymaganymi załącznikami, niezbędnych do uzyskania decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, protokołów itp.,
32)organizowanie i prowadzenie regularnych rad budowy,
33)dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego,
34)prowadzenie procedur finansowych, w tym wystawianie poleceń płatności z uwzględnieniem ewentualnych podwykonawców i dalszych podwykonawców,
35)regularne sporządzanie dokumentacji fotograficznej i filmowej realizowanej inwestycji.
7.Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projekcie umowy (zał. nr 7 do SWZ).
8. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1–7 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
9.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres wskazany w § 13 ust. 1 projektu umowy.
10.Wykonawca w ramach ustalonego wynagrodzenia umownego przeniesie na rzecz Zamawiającego majątkowe prawa autorskie, w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych do całości dokumentów powstałych w wyniku realizacji zamówienia w sposób i w zakresie określonym w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479029,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKO CONSULTING Magda Kobojek-Łokaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252113989
7.3.3) Ulica: ul. Peowiaków 7
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAKO CONSULTING MAGDA KOBOJEK-ŁOKAJ
jakie przetargi wygrała firma
MAKO CONSULTING MAGDA KOBOJEK-ŁOKAJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 620 dni
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2025
- Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2024-2025 - nr 3
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Nadzór inwestorski nad budową lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budową/wymianą urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.