eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogardCUW.26.15.2024 Modernizacja siedziby g³ównej Bia³ogardzkiej Biblioteki Publicznej im. Karola Estreichera w Bia³ogardzie.



Og³oszenie z dnia 2024-11-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
CUW.26.15.2024 Modernizacja siedziby g³ównej Bia³ogardzkiej Biblioteki Publicznej im. Karola Estreichera w Bia³ogardzie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi zamawiaj±cy centralny

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG WSPÓLNYCH W BIA£OGARDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387416976

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 943579350

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.cuw.bialogard.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20b7cc61-c54b-4318-9c17-cc3b4467639e

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


dzia³alno¶æ rachumkowo-ksiêgowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CUW.26.15.2024 Modernizacja siedziby g³ównej Bia³ogardzkiej Biblioteki Publicznej im. Karola Estreichera w Bia³ogardzie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-20b7cc61-c54b-4318-9c17-cc3b4467639e

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00586949

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00292352/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Modernicacja siedziby g³ównej Bia³ogardzkiej Biblioteki Publicznej im. Karola Estreichera

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00538389

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.26.15.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 2163386,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach niniejszego zamierzenia budowlanego przewiduje siê przebudowê budynku siedziby g³ównej Bia³ogardzkiej Biblioteki Publicznej (dzia³ka ewid. nr 218 obrêb 0017 m. Bia³ogard).
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacj± projektow±, decyzjami administracyjnymi i obowi±zuj±cymi przepisami oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. W ramach robót budowlanych (zgodnie z dokumentacja projektow±) przewidziano w szczególno¶ci:
3.1 prace przygotowawcze;
3.2 prace demonta¿owe i rozbiórkowe;;
3.3 budowa ¶cianek dzia³owych;
3.4 wykonanie instalacji wodoci±gowo – kanalizacyjnej;
3.5 wykonanie docieplenia ¶cian zewnêtrznych;
3.6 roboty wykoñczeniowe;
3.7 wykonanie i umieszczenie w sposób trwa³y tablicy informacyjnej, której tre¶æ, rodzaj i wymiar nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym;
3.8 zagospodarowanie terenu;
3.9 roboty porz±dkowe;
3.10 wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4. Do obowi±zków Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych (na koszt Wykonawcy) nale¿y, w szczególno¶ci:
1) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objêtymi umow± przez osoby posiadaj±ce stosowne kwalifikacje zawodowe;
2) sporz±dzenie - najpó¼niej do dnia przekazania terenu budowy - planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia w procesie robót budowlanych (BiOZ);
3) zorganizowanie zaplecza robót oraz urz±dzenie i zabezpieczenie na w³asny koszt terenu budowy (koszty bie¿±cej eksploatacji sieci wodoci±gowej, elektrycznej, itp., podczas realizacji przedmiotu umowy, bêdzie ponosiæ Wykonawca), zapewnienie materia³ów, urz±dzeñ i sprzêtu niezbêdnego do wykonania przedmiotu umowy;
4) oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót, z uwzglêdnieniem szczegó³owych warunków zabezpieczenia terenu budowy i prowadzenia robót budowlanych;
5) ochrona istniej±cych obiektów naziemnych oraz urz±dzeñ uzbrojenia podziemnego, a w przypadku ich odkrycia zabezpieczenie przed uszkodzeniem i utrzymaniem w nale¿ytym stanie technicznym;
6) okazanie, na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, certyfikatów zgodno¶ci z normami, aprobatami lub specyfikacjami technicznymi, okre¶lonymi w SWZ wraz z za³±cznikami, ka¿dego u¿ywanego wyrobu;
7) zagospodarowanie odpadów powsta³ych przy realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami w tym zapewnienie na w³asny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji ³±cznie z kosztami utylizacji;
8) przeprowadzenie wszelkich wymaganych przepisami prób, sprawdzeñ i odbiorów, koniecznych do uzyskania odbioru robót;
9) utrzymanie terenu wykonywania przedmiotu umowy w nale¿ytym stanie i porz±dku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, a w sytuacji powstania tych przeszkód, sporz±dzenie projektu organizacji ruchu i uzgodnienie go z w³a¶ciwymi organami;
10) uczestniczenie w czynno¶ciach odbioru koñcowego;
11) w terminie nie pó¼niejszym ni¿ w dniu odbioru koñcowego robót uporz±dkowanie terenu wykonywanych prac, jego zaplecza, jak równie¿ s±siaduj±cych nieruchomo¶ci zajêtych lub u¿ytkowanych przez wykonawcê, w tym dokonania na w³asny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenów dróg, nawierzchni lub instalacji;
12) wykonanie dodatkowych badañ, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiaj±cym w przypadku w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, co do jako¶ci robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych;
13) uzyskanie wszystkich niezbêdnych pozwoleñ, uzgodnieñ i decyzji, zgodnie z zapisami decyzji o pozwoleniu na budowê nr 101/24 z dnia 06 sierpnia 2024 r.;
14) dostarczenie Zamawiaj±cemu, wraz z wnioskiem o dokonanie koñcowego odbioru robót:
a) dziennika budowy, o¶wiadczenia kierownika budowy o zgodno¶ci wykonania prac z projektem budowlanym, obowi±zuj±cymi przepisami i normami, dokumentów potwierdzaj±cych dopuszczenie wbudowanych materia³ów do obrotu, a tak¿e ich powszechnego stosowania w budownictwie, protoko³ów z przeprowadzonych przez wykonawcê prób technologicznych i innych wymaganych badañ, ¶wiadectw jako¶ci, certyfikatów, atestów, planów i schematów instalacji - w jednym egzemplarzu,
b) kompletu dokumentacji powykonawczej, w szczególno¶ci: decyzji, zezwoleñ i pozwoleñ koniecznych do zrealizowania zamówienia, oraz projektów powykonawczych (z zaznaczeniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu) - w dwóch egzemplarzach;
15) usuniêcie wszelkich wad i usterek, stwierdzonych w trakcie realizacji umowy oraz w okresie gwarancyjnym;
16) informowanie Zamawiaj±cego (lub zg³aszanie inspektorowi nadzoru inwestorskiego) w terminie 2 dni od powziêcia wiadomo¶ci:
a) o terminie zakoñczenia robót podlegaj±cych zakryciu oraz robót zanikaj±cych. O ile Wykonawca nie dope³ni tego obowi±zku jest zobowi±zany odkryæ roboty lub wykonaæ odpowiednie odkrycia, otwory niezbêdne do zbadania wykonanych robót, a nastêpnie przywróciæ je do stanu poprzedniego,
b) o konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
c) o dostrze¿onych brakach lub b³êdach w dokumentacji i zwi±zanej z tym konieczno¶ci dokonania zmiany i uzupe³nieñ tej dokumentacji;
17) pe³nienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do prac realizowanych przez Podwykonawców;
18) ponoszenia wy³±cznej odpowiedzialno¶ci za wszelkie szkody bêd±ce nastêpstwem niewykonania lub nienale¿ytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowi±zuje siê pokryæ w pe³nej wysoko¶ci.
19) elementy wykoñczeniowe, kszta³t opraw, kolorystyka itp. nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym.
5. Ogólne wymagania dotycz±ce materia³ów:
5.1 Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jako¶æ ich wykonania oraz za ich zgodno¶æ z przedmiarem robót, Specyfikacj± Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i poleceniami Zamawiaj±cego. Przekazanie terenu prac budowlanych – Zamawiaj±cy w terminie okre¶lonym w umowie przeka¿e Wykonawcy teren dzia³añ;
6. W zakresie robót ogólnobudowlanych zakres ilo¶ciowy przedstawiono w przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi jedynie funkcjê pomocnicz± i nie mo¿e byæ jedyn± podstaw± do obliczenia ceny oferty.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261910-6 - Naprawa dachów

45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpo¿arowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314310-7 - Uk³adanie kabli

32552600-3 - Domofony

45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych

48814100-8 - System informacji pielêgniarskiej

31625100-4 - Systemy wykrywania ognia

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

32410000-0 - Lokalna sieæ komputerowa

35121700-5 - Systemy alarmowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2706000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3843300,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2706000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. "Ekosun"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990209622

7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 4

7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-211

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2706000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.