eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDOSTAWA WRAZ Z WNIESIENIEM I USTAWIENIEM SZAF CERTYFIKOWANYCH



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WRAZ Z WNIESIENIEM I USTAWIENIEM SZAF CERTYFIKOWANYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14945, 47 74 14817

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/983612

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA WRAZ Z WNIESIENIEM I USTAWIENIEM SZAF CERTYFIKOWANYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5358262-55cf-49d0-8a77-767f342acd9a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242011/48/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa wraz z wnisieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych dla KWP w Gdańsku, CBŚP,BSWP,CBZC oraz jednostek garnizonu pomorskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505401

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 54/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 37518,3 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 71647,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 7024,78 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 7024,78 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 14420,89 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 7024,78 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 7093,78 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 7260,44 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 7393,78 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 7122,11 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 7408,11 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 7614,45 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 7650,45 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 7598,78 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 7660,45 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 7647,11 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 7540,45 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i ustawieniem szaf certyfikowanych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnego załącznika do wniosku.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane podczas realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których szafy będą dostarczone, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego na własny koszt.
W przypadku zablokowania szafy przez użytkownika, Wykonawca bezpłatnie w okresie trwania gwarancji zobligowany jest do awaryjnego otwarcia szafy – nie więcej niż jeden raz dla każdej z szaf.
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Zaoferowane szafy metalowe klasy S1 oraz S2 muszą spełniać wymagania według Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.05.2012 roku w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych.
Do dostarczonych szaf Wykonawca dołączy stosowne atesty ,certyfikaty i dopuszczenia. W szczególności certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami dla szaf klasy S1, S2.
Powyższe wynika z faktu iż w/w dokumenty wytwarzane są do wyprodukowanego asortymentu.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 7360,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33948 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55241,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33948 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33948 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60270 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112188,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60270 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60270 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14268 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25051,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14268 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14268 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gdańsk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12525,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Informacja dla Współpracowników, Kontrahentów i Innych Osób Powiązanych z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku. Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku działa zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi i prawnymi. W ramach naszych obowiązków oferujemy możliwość skorzystania z wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Instrukcja dla Sygnalistów - KWP w Gdańsku (policja.gov.pl)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.